Полиране на колектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 01 Мар 2003, 14:44

До сега не съм виждал или чувал за хромиране на колектори от вътрешната страна, което не значи че не е възможно де, но въпроса е какъв е смисъла. Напълно достатъчно е според мен колекторите да се шлифоват и после да се обработят с пасти както каза Камикадзе, това го правят почти всички фирми който се занимават със екстремен моторен тунинг. Ако някой има URL за хромиране на колекторите от вътрешната страна моля да го постне, вярвам че за много от нас ще бъде интересно. Относно твърденията че полирането немало смисъл и това било доказано, считам че нема смисъл да спорим, аз бих казал че е доказано точно обратното и то доказано със dyno test. Абсолютно във всички случай мощността и въртящия момент се вдигат, нема случай във който ефекта да е обратен. Това че има колектори които са със такъв профил че да завихрят въздуха е съвсем друг въпрос, но това не значи че те не подлежат на полиране за да бъде ефекта възможно най-добър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.12.2002

Мнение от ATM racing team » 05 Мар 2003, 12:49

:shock: Ne iskam da sporime...prosto iskah da Vi spestq malko pari deto 6te gi dadete za gluposti.....tezi dni kato izleze kalendara na kartinga... 6te Vi go pusna....elate..... vijte .....precenete :)

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Колко???

Мнение от I.Voykov » 08 Мар 2003, 22:57

Колко коня може да се очаква да се повиши мощноста при полиране на колекторите?
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 09 Мар 2003, 4:19

Амии доста. Поне аз като разрових да се информирам, останах шокиран! В общи линии както при всеки тунинг си зависи от мотора вида и състоянието, но средно го дават около 8-10%!!!
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Мар 2003, 0:54

Da-wolf ostavi ko pi6at - ima hora koito sabirat ( bez da kazvam nick-ove) 10% ot val , 10% filtar , 12% ot aspuh , 12% 4ip = 44% na 200 hp sa 88 hp = 288hp tvaaaaaaaaa e mittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
na N/A atmosfferen demek motor max 15-20 s zor % zna4i ot gore poso4inq tuning kakto gi davat tez procenti na moq motor se digat 15 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 10 Мар 2003, 1:26

Абе и на мен ми се струва невероятно. И има и още едно нещо което всеки ( с много малки изключения) пропуска! Почти никоя фирма правеща тунинг не споменава за загубите от трансмисията които са около 17-20% ако не се лъжа... Пример: сложил си конус филтър, премерил си на дино, дава ти 5 коня отгоре ама като се изчислят загубите от трансмисията стават автоматично 4... Същото важи и за чипове, турбини, гърнета и т.н.............
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Мар 2003, 9:10

Firmite davat nqkakvi Engine HP ( uj zamereni na motor-a )
wheel hp tova sa konete koito dostiat do koleletata te naistina sa 16-17% za mehani4ni kutii s edin most i 20-30%! mehani4ni s dvoino predavane ili 4x4 , a za avtomatika + 4% ( po princip tolkova go davat no si e pove4e ) vurhu gornite :lol:
Ne sa malki zagubi i vse pak ne malko jeleza ima pod kolata :!:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.12.2002

Мнение от ATM racing team » 12 Мар 2003, 13:56

Аз за това Ви питах каква е разликата между DIN и SЕA... в общи линии при Доиче индустриале Норматив мощността на двигателя се мери с филтър , аспух, охлаждане, алтернатор, съединител и т.н. При другото е без тези неща........затова си извадете книжките и вижте колко Ви е мощноста по 1то и по другото и ще си отговорите колко вдига спортният филтър, развързаната /проходзна/генерация и т.н. друг е въпроса ако слагаш други валове, клапани , повдигачи и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 15 Мар 2003, 21:02

Чух, че от полирането на колекторите падала мощността при ниски обороти?!

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 16 Мар 2003, 17:01

Paradox koe radio slu6a6 :?:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 19 Мар 2003, 16:44

Така каза един пич който се занимава с тунинг. Не съм казал че е 100% верно, но така ми каза.
Прати ми едно лично съобщение с телефон и име на който мога да те намера. Имам един френд който иска да си полира колекторите и да се разберете кво ще правите.
За какви пари ще можеш да ги полираш и за колко време? 4 колктора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.12.2002

Мнение от ATM racing team » 11 Апр 2003, 12:42

Pi4ove 1 vrab4e mi kaza, 4e nqkoi si e poliral kolektorite......ta kolko konq vdigna? iskam da razberem vsi4ki?

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook