по големи дюзи или втора реика?
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
slavianko написа:Моето го взех з 600лв с мапа. НовоМармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?
bedrock city racing
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: по големи дюзи или втора реика?
///ivanE30 написа:slavianko написа:Моето го взех з 600лв с мапа. НовоМармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?
Да и на мен ми стана интересно .Някой можели да разясни?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: по големи дюзи или втора реика?
bmw 318 is написа:///ivanE30 написа:slavianko написа:Моето го взех з 600лв с мапа. НовоМармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?
Да и на мен ми стана интересно .Някой можели да разясни?
аз съм питал и в други теми, но до сега без резултат.
- nayden
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: по големи дюзи или втора реика?
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: по големи дюзи или втора реика?
SMT-то се възрзва към датчиците на оргиналната електрноника.
като на места информацията минава през него и може да бъде
модифицирана, а за други неща просто чете информацията
и не прави промени.
Обороти и температури са просто за четене и корекция,
запалване стойности от дибитомер и т.н могат да бъдат променяни.
Най-просто казано кабела от дебитомера минава през СМТ-то
и съответно СМТ-то може да модифицира сигнала.
По същата логика работи и запалването.
като на места информацията минава през него и може да бъде
модифицирана, а за други неща просто чете информацията
и не прави промени.
Обороти и температури са просто за четене и корекция,
запалване стойности от дибитомер и т.н могат да бъдат променяни.
Най-просто казано кабела от дебитомера минава през СМТ-то
и съответно СМТ-то може да модифицира сигнала.
По същата логика работи и запалването.


R.I.P Landikar
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: по големи дюзи или втора реика?
rtzankov написа:SMT-то се възрзва към датчиците на оргиналната електрноника.
като на места информацията минава през него и може да бъде
модифицирана, а за други неща просто чете информацията
и не прави промени.
Обороти и температури са просто за четене и корекция,
запалване стойности от дибитомер и т.н могат да бъдат променяни.
Най-просто казано кабела от дебитомера минава през СМТ-то
и съответно СМТ-то може да модифицира сигнала.
По същата логика работи и запалването.

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: по големи дюзи или втора реика?
izzzo написа:rtzankov написа:.
колега ти с смт ли си, дебитомера махна ли го?
Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.


R.I.P Landikar
Re: по големи дюзи или втора реика?
rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.
Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: по големи дюзи или втора реика?
izzzo написа:rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.
Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?
Ами то тогава не би ли трябвало да се смени и електрониката?
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: по големи дюзи или втора реика?
izzzo написа:rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.
Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?
Може и така, лудия по едно време беше подкарал неговата ИС-ка така,
позлваше Мотроник-а само да следи датчиците от валовете и да подава искра.


R.I.P Landikar
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
Доколкото знам последно беше с две смт-та и без дебитомер. Обаче доколко е достоверно е друга тема а и нямам желание да обсъждам неговата кола че си имам съображения някви. Но пък от моят мапер знам а не от Лудия че тази схема с двете смт-та и без дебитомер е най добра ама все пак си е и по скъпо.rtzankov написа:izzzo написа:rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.
Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?
Може и така, лудия по едно време беше подкарал неговата ИС-ка така,
позлваше Мотроник-а само да следи датчиците от валовете и да подава искра.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: по големи дюзи или втора реика?
izzzo написа:Що две СМТ-та? За двете рейки ли?
Да, ама до колкото знам имаше няква драма с СМТ-то,
че под определени обороти не можеше да пръскат основните
дюзи ... знам, че Лудия чете, ама дали ше реши и да напише
къв беше проблема ...


R.I.P Landikar
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: по големи дюзи или втора реика?
Проблема беше само в началото , през windows софтуера неможеш да зададеш минимални обороти под 300rpm в таблицата и резултата беше че колата пали доста трудно. За да се корегира това се използва досовския софтуер който е "по-послушен" та с него задаваш примерно минимални обороти 150 или колкото са когато се върти на стартер това е.
Едното смт се грижи за палене празен ход атмосферни режими другото само за турборежимите.
По въпроса за премахване на дебитомера и да се кара само с мап има начин това да стане и само с едно смт правил съм го на няколко коли включително и на мойте . Трябва да съобразите при тези с клапата че в тялото на дебитомера стои и датчика за температура на въздуха та ако ще се маха корубата на дебитомера термодатчика трябва да бъде монтиран пак някъде по тръбите на входящия въздух и да бъде свързан електрически към мотроника както си е фабрично по схемата.Останалото е въпрос на пренавързване на няколко кабел4етата на смт-то и малко настройка в аналоговата таблица.
Друго нещо което трябва да се направи е да се зададе ограничение на максималното напрежение което се подава на входа за дебитомер към оригиналния комп. Особено при тези които са с маф (жичковите
) като вейне турбината и дебитомера прати примерно 4,7 волта към мотроника и той се ошашква и сам започва да си връща аванса ида си гаси оргиналните инжектори, та за да се избегне този проблем се задава ограничение от менюто fuel upper limit 4volt
пп:ако имате некви въпроси свързани с смт6 0886 444448 Иво ,не влизам често а и ми писна да пиша във форума.
Едното смт се грижи за палене празен ход атмосферни режими другото само за турборежимите.
По въпроса за премахване на дебитомера и да се кара само с мап има начин това да стане и само с едно смт правил съм го на няколко коли включително и на мойте . Трябва да съобразите при тези с клапата че в тялото на дебитомера стои и датчика за температура на въздуха та ако ще се маха корубата на дебитомера термодатчика трябва да бъде монтиран пак някъде по тръбите на входящия въздух и да бъде свързан електрически към мотроника както си е фабрично по схемата.Останалото е въпрос на пренавързване на няколко кабел4етата на смт-то и малко настройка в аналоговата таблица.
Друго нещо което трябва да се направи е да се зададе ограничение на максималното напрежение което се подава на входа за дебитомер към оригиналния комп. Особено при тези които са с маф (жичковите

пп:ако имате некви въпроси свързани с смт6 0886 444448 Иво ,не влизам често а и ми писна да пиша във форума.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани