по големи дюзи или втора реика?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от ///ivanE30 » 05 Ное 2009, 20:42

slavianko написа:
Мармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Моето го взех з 600лв с мапа. Ново ;)

Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от bmw 318 is » 08 Дек 2009, 19:45

///ivanE30 написа:
slavianko написа:
Мармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Моето го взех з 600лв с мапа. Ново ;)

Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?




Да и на мен ми стана интересно .Някой можели да разясни?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от BiTurbo » 09 Дек 2009, 12:15

bmw 318 is написа:
///ivanE30 написа:
slavianko написа:
Мармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Моето го взех з 600лв с мапа. Ново ;)

Добре, я кажете какви са функициите на това цмт-6 и като паразит към оргиналния компютар ли се връзва, какви датчици използва ?




Да и на мен ми стана интересно .Някой можели да разясни?


аз съм питал и в други теми, но до сега без резултат.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от nayden » 09 Дек 2009, 14:01


Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от rtzankov » 09 Дек 2009, 15:25

SMT-то се възрзва към датчиците на оргиналната електрноника.
като на места информацията минава през него и може да бъде
модифицирана, а за други неща просто чете информацията
и не прави промени.
Обороти и температури са просто за четене и корекция,
запалване стойности от дибитомер и т.н могат да бъдат променяни.

Най-просто казано кабела от дебитомера минава през СМТ-то
и съответно СМТ-то може да модифицира сигнала.
По същата логика работи и запалването.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от bmw 318 is » 09 Дек 2009, 19:40

rtzankov написа:SMT-то се възрзва към датчиците на оргиналната електрноника.
като на места информацията минава през него и може да бъде
модифицирана, а за други неща просто чете информацията
и не прави промени.
Обороти и температури са просто за четене и корекция,
запалване стойности от дибитомер и т.н могат да бъдат променяни.

Най-просто казано кабела от дебитомера минава през СМТ-то
и съответно СМТ-то може да модифицира сигнала.
По същата логика работи и запалването.



:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от izzzo » 09 Дек 2009, 21:25

rtzankov написа:.

колега ти с смт ли си, дебитомера махна ли го?

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от rtzankov » 10 Дек 2009, 9:38

izzzo написа:
rtzankov написа:.

колега ти с смт ли си, дебитомера махна ли го?

Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от izzzo » 10 Дек 2009, 20:52

rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.

Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от bmw 318 is » 10 Дек 2009, 21:42

izzzo написа:
rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.

Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?



Ами то тогава не би ли трябвало да се смени и електрониката?

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от rtzankov » 11 Дек 2009, 11:36

izzzo написа:
rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.

Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?


Може и така, лудия по едно време беше подкарал неговата ИС-ка така,
позлваше Мотроник-а само да следи датчиците от валовете и да подава искра.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от slavianko » 11 Дек 2009, 21:57

rtzankov написа:
izzzo написа:
rtzankov написа:Със СМТ + Бош и дебитомер и всички други салтанати към него.
За турбо режимите имам 2ра рейка която се оправлява от СМТ-то.

Ясно. Значи като няма бууст мотроника си гледа дебитомера и си управлява старите дюзи, а като дойде налягането СМТ-то пуска допълнителните. Прав ли съм? А ако имаме само една рейка с по-големи дюзи, не е ли по-добре да се махне дебитомера и да се кара с СМТ и мап сензор?


Може и така, лудия по едно време беше подкарал неговата ИС-ка така,
позлваше Мотроник-а само да следи датчиците от валовете и да подава искра.
Доколкото знам последно беше с две смт-та и без дебитомер. Обаче доколко е достоверно е друга тема а и нямам желание да обсъждам неговата кола че си имам съображения някви. Но пък от моят мапер знам а не от Лудия че тази схема с двете смт-та и без дебитомер е най добра ама все пак си е и по скъпо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от izzzo » 11 Дек 2009, 23:07

Що две СМТ-та? За двете рейки ли?

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от rtzankov » 11 Дек 2009, 23:35

izzzo написа:Що две СМТ-та? За двете рейки ли?


Да, ама до колкото знам имаше няква драма с СМТ-то,
че под определени обороти не можеше да пръскат основните
дюзи ... знам, че Лудия чете, ама дали ше реши и да напише
къв беше проблема ...
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от ludiagsm » 14 Дек 2009, 18:29

Проблема беше само в началото , през windows софтуера неможеш да зададеш минимални обороти под 300rpm в таблицата и резултата беше че колата пали доста трудно. За да се корегира това се използва досовския софтуер който е "по-послушен" та с него задаваш примерно минимални обороти 150 или колкото са когато се върти на стартер това е.
Едното смт се грижи за палене празен ход атмосферни режими другото само за турборежимите.

По въпроса за премахване на дебитомера и да се кара само с мап има начин това да стане и само с едно смт правил съм го на няколко коли включително и на мойте . Трябва да съобразите при тези с клапата че в тялото на дебитомера стои и датчика за температура на въздуха та ако ще се маха корубата на дебитомера термодатчика трябва да бъде монтиран пак някъде по тръбите на входящия въздух и да бъде свързан електрически към мотроника както си е фабрично по схемата.Останалото е въпрос на пренавързване на няколко кабел4етата на смт-то и малко настройка в аналоговата таблица.

Друго нещо което трябва да се направи е да се зададе ограничение на максималното напрежение което се подава на входа за дебитомер към оригиналния комп. Особено при тези които са с маф (жичковите ;) ) като вейне турбината и дебитомера прати примерно 4,7 волта към мотроника и той се ошашква и сам започва да си връща аванса ида си гаси оргиналните инжектори, та за да се избегне този проблем се задава ограничение от менюто fuel upper limit 4volt



пп:ако имате некви въпроси свързани с смт6 0886 444448 Иво ,не влизам често а и ми писна да пиша във форума.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook