M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от TOM » 01 Ное 2009, 23:47

sonny написа:Специапно М43 страда от 3 неща, Цепи глава, гърми еку, гърми и дебитомер. Това съм забелязал, че са му слабите места, то останалото си е като М40/М42.
Сони, аз пък съм забелязал (и цял свят също) че М20 например цепи яко главите, от време на време чупи кобилици, също така и клапани се откъсват и всичко става мармалад. Но това явно не пречи на хората по света и у нас да продължават да го правят и да постигат страхотни резултати. Също така сме виждали спукани глави и гръмнали дебитомери и на М30, М40, М42, М50, М52 и т.н. Поне на мен, М43 не ми изглежда като някаква развалина, както го описа, напротив, винаги съм се учудвал колко бодро тегли и колко малко гори (белег нехарактерен за нашата марка :mhihi: ) :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от n.kostadinov » 02 Ное 2009, 0:10

Изказах се така понеже от няколко месеца търкалям едно м40 с турбо, но м20-то си е корав мотор и май скоро ще се насоча именно към него.Мисълта ми беше ако човека е решил да турбинира да земе някой по-надежден мотор от м40/3 8) иначе да приятен е за каране и по-икономичен аз също не съм привърженик на това да се гони максималното.Половин година карах на 0.5 и нямах никакви грижи така че както вече казаха преди мен колегите ако го направиш да върви на това налягане(0.5-0.6)ще си съскаш безгрижно по завоите :driving:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от sonny » 03 Ное 2009, 17:04

TOM написа:
sonny написа:Специапно М43 страда от 3 неща, Цепи глава, гърми еку, гърми и дебитомер. Това съм забелязал, че са му слабите места, то останалото си е като М40/М42.
Сони, аз пък съм забелязал (и цял свят също) че М20 например цепи яко главите, от време на време чупи кобилици, също така и клапани се откъсват и всичко става мармалад. Но това явно не пречи на хората по света и у нас да продължават да го правят и да постигат страхотни резултати. Също така сме виждали спукани глави и гръмнали дебитомери и на М30, М40, М42, М50, М52 и т.н. Поне на мен, М43 не ми изглежда като някаква развалина, както го описа, напротив, винаги съм се учудвал колко бодро тегли и колко малко гори (белег нехарактерен за нашата марка :mhihi: ) :!:

Чакай бре, не го изкарвам развалина, става си мотора, нали и комбито е такова, е вярно с борбета повече от 140 не можа да вдигне, но пък да де разход от 6.7 даже още не го вярвам. Не е лош мотора, ама иск малко повече пазене от другите. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от Делян » 07 Ное 2009, 21:52

Тиквата на м43 верно не е от здравите,хем аз не съм голям душман ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Сандански

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от bavareca_sand » 10 Ное 2009, 15:06

колеги а какъв изходящ колектор ще стане или трябва да се прави че ми се върти нешо в главата :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от sonny » 20 Ное 2009, 12:47

bavareca_sand написа:колеги а какъв изходящ колектор ще стане или трябва да се прави че ми се върти нешо в главата :mhihi:

Ми изходящ си за турбинка за М43, взима се директно от подразделението на БМВ АГ, а именно Моторспорт Тунинг маде ин Джърмани :mhihi:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от Ogi » 20 Ное 2009, 13:22

Dpy написа:Тиквата на м43 верно не е от здравите,хем аз не съм голям душман ;)


не съм съгласен... казвам ти го като човек карал над година този мотор на максимален тормоз с препилена глава чипове мипове олекотени клапани къси дифове и кво ли още не за да му е колкото се може по тегаво... мотора не мръдна докъто не го оставих без масло... в край на сметка смених биелни лагери и се върнах в играта... продължих да го тормозя максимално... миналата година почти не пропусках състезание... в жегите 35-40 градуса мотора стои с минути на прекъсвач и няма да загрее, да се разчука, камо ли да прелопа или да хвърли глава...
така че всичко е относително!!!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook