виско съединител vs. електрическа перка
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Fast-and-Furious написа:kay написа:. Е36 318ис Моторспорт моделите излизат фабрично само с ел. вентилатор.
Би ли обяснил по-подробно за кой модел на ИС става дума защото нещо не ми се вярва да си прав за ел. перката
318is Motorsport е специфичен за ЮАР модел, има 80/88 градуса термо датчик вместо стандартния 91/99 градусов, и термостата се отваря при 80 градуса вместо стандартните 88. Модела идва с пълен аерокит и М-Тех окачване, правят го само с 4 врати.
В момента моята кола има подобен сетъп на охлаждането.

вече е решено даже и осъществено
електро рулззз..............
е тукла има снимки:
http://wine.hit.bg/fans.jpg
http://wine.hit.bg/fans2.jpg
http://wine.hit.bg/position.jpg
http://wine.hit.bg/position1.jpg
http://wine.hit.bg/position2.jpg
http://wine.hit.bg/position3.jpg

електро рулззз..............





е тукла има снимки:
http://wine.hit.bg/fans.jpg
http://wine.hit.bg/fans2.jpg
http://wine.hit.bg/position.jpg
http://wine.hit.bg/position1.jpg
http://wine.hit.bg/position2.jpg
http://wine.hit.bg/position3.jpg
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

лудия знае неква схема с реле, сега говорих с него...
значи датчика се слага на топлиа вход на радиатора (големия кръг)
датчика "цъка" на около 90 градуса и релето пуска перката (да си имаш и "ръчен" бутон не е проблем мисля....) като изстине (на около80градуса) релето изключва перката и така се поддържа работната температура.
датчика се монтира като маркуча се реже, наставя се с тръба същото Ф , пробива се и на нея се заварява гайката (при мен Ф22Х1.5мм) в която се навива датчика (медна дифтунка уплатнява)
тва е с две думи клазано

значи датчика се слага на топлиа вход на радиатора (големия кръг)
датчика "цъка" на около 90 градуса и релето пуска перката (да си имаш и "ръчен" бутон не е проблем мисля....) като изстине (на около80градуса) релето изключва перката и така се поддържа работната температура.
датчика се монтира като маркуча се реже, наставя се с тръба същото Ф , пробива се и на нея се заварява гайката (при мен Ф22Х1.5мм) в която се навива датчика (медна дифтунка уплатнява)
тва е с две думи клазано

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
KAMIKADZE написа:Я ми дайте идея къв датчик да сложа на моята че сеа ми е с бутон
90/99 сигурно ще свърши работа. Не е лоша идея да си вземеш по-голям вентилатор от стандартния на БМВ-то, ако ще разчиташ на електрическия само - тогава по-добре ползвай 80/88 градуса датчик. Пък бутона го остави, че е полезен

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
KAMIKADZE написа:Я ми дайте идея къв датчик да сложа на моята че сеа ми е с бутон
на пежото ми 1,9 д пеката е със две степени и първата се включва на 88 втората на 95 някъде.
По принцип става от всяка кола, аз го написах и по нагоре отиваш с ютията в моргата и лепиш датчика за ютията и мериш с мултицета. кога ще включи.
Не взимаи от астра тди първо е много гаден (чупи се като солета) ,а освен това първата степен е на 95 а втората на 105





0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани