за търкане

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 13 Дек 2008, 11:35

боже господи в какво се превърна този раздел :shock: :shock: :shock: и на това му викат тунинг :shock: раздел...пиле само не гледаи какво пише на баласта и да ни питаш после какво озна4ават 23kv(23 ксенона могат да се свържат това озна4ава) :D


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 13 Дек 2008, 17:43

Ма той сериозно ли се е заел да ни ограмотява :ahah: :ahah: ебаси сладура .... К = ксенон :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 6.12.2008

re

Мнение от alex_gt » 14 Дек 2008, 1:41

Много хора вярват, че колкото е по-голяма температурата на цвета, толкова по-ярка е една крушка. Това е погрешно. Цветовата температура е просто скала за измерване на цвета на светлинен източник в келвини(К). Това е просто означение за цвят - както примерно Бяло, Зелено или Синьо. Истината е, че яркостта на крушките от горния край на температурната скала намалява. 5200К HID крушки са приблизително 10% по-ярки(измерено в лумени, не в келвини) от 7000К. Но дори 9000К HID крушки, които са още 10% по-тъмни, имат толкова много използваема светлина, че лекото затъмняване няма никакво значение. HID крушките осигуряват тонове светлина и вие никога няма да усетите няколко процента разлика. Tова може да се установи само с апаратура.

Китовете с по-високи стойности на келвини като 7000к, 7500к и т.н. са произведени за любители, които се интересуват от конкретен цветови нюанс на фаровете си.

:P

Сега доволни ли сте , защото това е каквото ви писах по- горе но описано по- подробно

:ranting:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: КАКВО ОЗНАЧАВА БУКВАТА "К" ПРИ КСЕНОНИТЕ ?К400

Мнение от stony1 » 14 Дек 2008, 10:20

alex_gt написа:Колеги за тези които не знаят, с тази буква и числото след нея се означава наситеността на цвета при светенето на ксеноновия газ.
Колкото по - голямо е числото след "К" 4000 , 6000, 8000 толкова по- наситено към лилаво свети фара и , обратно
Според мен оптималния вариант е 6000(свети силно ярко ,а и има много плътен цвят)

Надявам се да съм помогнал в избора ви :D


Я прочети какво си написал тук :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: re

Мнение от stony1 » 14 Дек 2008, 10:20

alex_gt написа:Много хора вярват, че колкото е по-голяма температурата на цвета, толкова по-ярка е една крушка. Това е погрешно. Цветовата температура е просто скала за измерване на цвета на светлинен източник в келвини(К). Това е просто означение за цвят - както примерно Бяло, Зелено или Синьо. Истината е, че яркостта на крушките от горния край на температурната скала намалява. 5200К HID крушки са приблизително 10% по-ярки(измерено в лумени, не в келвини) от 7000К. Но дори 9000К HID крушки, които са още 10% по-тъмни, имат толкова много използваема светлина, че лекото затъмняване няма никакво значение. HID крушките осигуряват тонове светлина и вие никога няма да усетите няколко процента разлика. Tова може да се установи само с апаратура.

Китовете с по-високи стойности на келвини като 7000к, 7500к и т.н. са произведени за любители, които се интересуват от конкретен цветови нюанс на фаровете си.

:P

Сега доволни ли сте , защото това е каквото ви писах по- горе но описано по- подробно

:ranting:


Сега прочети какво си написал тук :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 14 Дек 2008, 10:30

Като гледам двата ти поста не мога да разбера къде точно се пише "К", прети или след цифрите, т.е. К8000 или 8000К. Я се порови във учебниците си по физика, ако ги пазиш още, и прочети, къде точно се поставят означенията на мерните единици, било то Келвини, Градуси по Целзий, метри, инчове и хиляди други. :uups: Не искам да коментирам написаното във първия и последния ти пост, защото няма никаква смислова връзка, освен че са пуснати от еди и същи човек. Хайде със здраве и весели празници. :D

Колега, пропуснах да спомена, че цветовата температура и яркостта са две различни неща и ако ксенона свети по-ярко, то причината не е в цветовата температура, но това може да го оставим за следващия урок. :mhihi:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook