Вьпрос за дроселни клапи

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 18 Ное 2008, 9:48

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767922

Има много снимки ,разгледай ги всичко се вижда

Двигателя се управлява с това

http://www.tnmotorsport.net/photos/photos/photo-13.html

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 18 Ное 2008, 21:37

Аз карам с електроника. В TN motorsport ми я монтираха :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 18 Ное 2008, 22:04

EACAN написа:АИДЕ ако не е 4ак такава таина колегата autovan да ми поцкаже малко :help:
Аз първоначално мислех да слагам дросели от мотор. Намерих едни БМВ-та дето са три цилиндрови и като взема два комплекта да стане. Излизаше доста по евтино но предполагам проблемите щяха да са соста по големи от тези през които минах с М-ковите дросели.На финала най вероятно цената щеше да излезе същата. Относно ефекта има разлика, въпреки че в момента моята кола изобщо не е настроена и пак се усеща и като се има в предвид че като задам пълна газ и на по високи обороти не ми стига бензина точно където трябва да е най голяма силата. Ще се мъча тези дни да оправя проблема някак но има голяма вероятност да не успея да се справя и да се наложи да монтирам друга електроника с което доста ще се оскъпят нещата. Но вече 90% съм се навил.
Имай в предвид обаче че дори и в най евтиният вариянт ще ти избягат минимум 1200-1300лв само за монтажа като не слагам трудът който не е никак малко и ти давам гаранция че поне месец ще се занимаваш с колата
Дано съм ти бил полезен
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 19 Ное 2008, 11:26

блсгодаря на колегите които ми помогнаха намерих дросели от 3ка 1,6 по 20лв броиката и днес се купуват имам познат фрезист които 6те ми помогне за напасването и за изработката на трабите за парво време ми е нужно да се направи това и после 6те се мисли пак
Може да е дърто BMW но си е BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 19 Ное 2008, 11:31

а колко струва тази електроника и каде може да се монтира в бургас ако някои знае 6те сам благодарен цялллллллл животттттттт :lol: :lol: :uups: :uups: :roll:
Последна промяна EACAN на 19 Ное 2008, 11:35, променена общо 1 път
Може да е дърто BMW но си е BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 19 Ное 2008, 11:32

Може да е дърто BMW но си е BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Ное 2008, 13:14

Нали си наясно че колата ти ще почне да харчи 40 на 100 и няма да може да се кара градско? :roll: Що не си купиш направо 2.8 мотор ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 19 Ное 2008, 16:12

Oyama написа:Нали си наясно че колата ти ще почне да харчи 40 на 100 и няма да може да се кара градско? :roll: Що не си купиш направо 2.8 мотор ?
Колега а как го изчисли този разход 40/100 ??? От две седмици карам колата само градско и не ми гори повече от 20/100
EACAN написа:http://picbg.net/img.php?file=43419be3110d7545.jpg
Това което е на линка е чисто и присто фланец с който да се хванат към главата. Така го правят на М20-ката. Не мисля обаче че ще успееш да направиш каквото и да било с 6 бр дросели от 1.6 :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Ное 2008, 19:51

Ти си с М повер оригинални дросели , не с 6 незнайно какви и какъв размер дросели. Това е звеееерски важно ;) !


И 2-ро , ти самия каза че не ти е настроена колата и не й достига бензин - ко ше стане като почне да и достига.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 20 Ное 2008, 8:05

не че нещо, но ако колата харчи 15 и има ххх коне, като харчи 40 ще има доста близо до 2*ххх коне, което примерно от 150 на 300 ако ставаше с дросели...

а по темата: тоя фланец нещо няма място за дюзи :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 20 Ное 2008, 10:41

ДА колеги фланеца няма място за дюзи те 6те се намират до дросела
Може да е дърто BMW но си е BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 20 Ное 2008, 10:44

Може да е дърто BMW но си е BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 20 Ное 2008, 12:57

EACAN написа:ДА колеги фланеца няма място за дюзи те 6те се намират до дросела
Не знам защо трябва да е такъв фланеца. този е направен така защото дроселите не съвпадат с отворите на главата. В случай че ти сам ще правиш някакви дросели позиционирай ги така че да са точно срещу отворите на главата и да се наложи да правиш само обикновен фланец. Иначе за този който е на линка вярвай ми няма да ти вземат по малко от 200-300 лв само за изработката. Да не говорим че материяла само за направата му ще ти е ориентировъчно малко над 200лв. Казвам ти що годе верни цени щото ми е прясно и тъкмо съм го отъпкал тоя път. Аз и затова ти казах в по горният пост че гаранция ще ти излезе по евтино да си вземеш М3-кови и да сложиш тях но ти си знаеш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Ное 2008, 12:59

EACAN написа:ДА колеги фланеца няма място за дюзи те 6те се намират до дросела
Не знам защо трябва да е такъв фланеца. този е направен така защото дроселите не съвпадат с отворите на главата. В случай че ти сам ще правиш някакви дросели позиционирай ги така че да са точно срещу отворите на главата и да се наложи да правиш само обикновен фланец. Иначе за този който е на линка вярвай ми няма да ти вземат по малко от 200-300 лв само за изработката. Да не говорим че материяла само за направата му ще ти е ориентировъчно малко над 200лв. Казвам ти що годе верни цени щото ми е прясно и тъкмо съм го отъпкал тоя път. Аз и затова ти казах в по горният пост че гаранция ще ти излезе по евтино да си вземеш М3-кови и да сложиш тях но ти си знаеш.
EACAN написа:ДА колеги фланеца няма място за дюзи те 6те се намират до дросела
А как мислиш да ги направиш тея отвори на оригиналните дросели от 1.6л :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 21 Ное 2008, 15:12

EACAN написа:блсгодаря на колегите които ми помогнаха намерих дросели от 3ка 1,6 по 20лв броиката и днес се купуват имам познат фрезист които 6те ми помогне за напасването и за изработката на трабите за парво време ми е нужно да се направи това и после 6те се мисли пак

Колега от какво точно са тези дросели? Я дай малко повече инфо къв размер са примерно :?:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook