tuning na BMW E63 650ci

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 05 Ное 2008, 23:05

мен не ... просто исках да видя дали ще си кажеш :) Пич ще излезеш ти ... железен си :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 05 Ное 2008, 23:08

ама му взех старта :mhihi:
като влезе в обороти онова прасе ми напрай е..ти ластика.... ама нема на4ин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 06 Ное 2008, 9:32

Колега,

не знам с кои джанти си, но джантата прави 50% от визията на колата според мен.
Честно казано сток джантите на 6-та серия са ного зле, само от М6 са добри, но според мен този модел джанти вече "се изтърка" - има го от 5 години и последно време го виждам на доста БМВ-та и това ме дразни...

Предлагам ти да разгледаш какво има в МАРГЕЛ - там има доста добри модели - реплика на оригиналните, но с цена много по-добра от оригиналните.

Специално за 6-та серия - скоро слагаха на една 630d Cabrio ето тези:
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=412

изглеждат уникално, но не стоят добре на всеки цвят - може да се получи малко "мангалска" работа... Плюс това 20-ки джанти с 35/ гуми -за София е абсурд - ще изправяш джанти и ще сменяш гуми всеки месец (Да е жив и здрав Бат Бойко)

Това също е "екстравагантен" вариант, който ще прави силно впечатление!
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=738

Но разгледай сам сайтът - има доста модели джанти...

Така, че моят съвет е- започни от джантите и после с другите подобрения.

P.S. Знам, че човек като си купи нов автомобил, особено БМВ и първите дни се чуди какво да и купи, за да я "разкраси" - по-добре покаряй я малко и после виж, кое те дразни и кое изкаш да подобриш...
Не забравяй, че идва зима... Аз слизам от 18" на 16" за симния период

И НАЙ-ВАЖНОТО: СМЕНИ ГАДНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ФАРОВЕ С ЖЪЛТИ МИГАЧИ ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 06 Ное 2008, 9:54

Абе вие ебавате ли се с човека, на 6- ца да слага джанти за 1000лв :shock: Ако ще се слагат джанти, поне да са OZ или нещо от сорта...
Аз лично бих и турил един компресор и нищо повече :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 06 Ное 2008, 10:18

TUZara` написа:...


Абе Тузара, ти в цялата ситуация кой си не става ясно, че да отсъждаш кой ква кола има, дали си признава за загубите или дали е пич?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 06 Ное 2008, 10:19

Колега и ти си от големите разбирачи...

Тия компресори, турбота ги слагате все едно си слагаш ароматизатор...

Като даваш акъл, кажи и къде да го сложи този компресор - ти какъв опит имаш в това, какава кола си карал/виждал/возил с този двигател+компресор :roll:

А за джантите в какъв смисъл 1000лв???
От тези, които показвам 1-та е 600 лв другата 700 лв + гума 600 лв = 1 2(3)00 лв X 4 = 5 000 лв

Някой като дава акъл да се обоснове и да помогне на пича да се ориентира къде, как ,колко и.н.

Иначе пишем САПМОВЕ - еми направо другия път му напиши : КУПИ СИ М6 ! - Много ще е полезно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 06 Ное 2008, 11:14

Колега, айде да знам, колко е реалната цена на такива джанти ;) На колко ги продават Маргел е съвсем отделна работа. М- ковите реплики на е90 М3 ги продавах по 1200лв тогава, когато Маргел им искаха над 2к. Нали не мислиш, че съм се минал и съм ги дал на загуба само и само за да гъзарее някой ;) Някак си е смешно нова кола от висок клас да е с джанти с каквито си караме е36- ците, нали ;) Джантите в никой случай не са лоши, мисълта ми е, че не са за 6- цата. Аз също карам с реплики и оплаквания нямам.
А като казвам компресор имам впредвид готов кит така, както се продава от фирмите, които се занимават с подобни неща. Тъпо е да се експериментира върху подобна кола. Пределно ми е ясно, че не се слага лесно като ароматизатор, ако си го купуваш на части и се опитваш да го слагаш сам. Преди 2 години се сдобих с един и се отказах и отиде в една е34- ка, а сега още един се търкаля из гаража ама тоя път отказване няма, та може и да видя скоро бмв с компресор ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от DK krasi » 06 Ное 2008, 11:21

а 46-а пързаляше ли я :roll:

Phantom of the streets
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: E46 M3

=>

Мнение от kolega » 06 Ное 2008, 14:55

Ако търсиш джанти имам от тези два модела: 18 цола 8.5Ж 5х120
http://www.royal-auto.info/wp-content/u ... -sport.jpg
http://www.tuningnews.net/news/060125/a ... -sport.jpg


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 06 Ное 2008, 15:44

Babuna написа:
TUZara` написа:...


Абе Тузара, ти в цялата ситуация кой си не става ясно, че да отсъждаш кой ква кола има, дали си признава за загубите или дали е пич?


Приятелю,защо не направиш услуга на човечеството и не се засилиш в най-близката стена ето така :banghead: и не повтаряш упражнението до несвяст :mhihi: :mhihi: Къде се слагаш барабар петко с мъжете само не можах да схвана :mhihi: Аз си говоря с момчето ти се мешиш дет ти не е работата....Гледай си живота и не си ври нослето дет ти не е работата

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Ное 2008, 17:22

моля по темата.

и кат говориме за темата- аз тази шестица бих я побутнал малко от тук от там, но не бих се впускал във приключения.

бих смъкнал малко със едни прогресивни пружини (ейбах примерно), бих и сложил един кат-бек, извадил въглените въздушни филтри (ако имаш такива-седят във еърбоксовете отгоре над нормалните) и сменил нормалните със к&н и не бих я пипал повече.

ако исках малко повече отзивчивост може би едни по-дребни ремъчни шайби на двигателя и аксесоарите за около 5-10 коня на гумите...

а ако искаш още повече - може да смениш цялата изпускателна система - колектори, каталитици, тръби, гърнета.. за около 25-30 коня на гумите. но колекторите са скъпи за конете които качват.

също до колкото знам има еър-боксес за твоята кола. не знам каква е ползата от тях.

а в бг-то няма кой да ти сложи компресор надеждно във тази кола.

джанти/гуми- само ще ги изкривиш по родния лунен пейзаж така или иначе и колата ще вози като каруца... само нервени клетки ще хабиш.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 06 Ное 2008, 17:53

alx написа:.................


Колегата иска "разкрасяване" и аз затова пиша - джанти, фарове ...
;)

Ти му даваш акъл за "изрудявне"... :twisted:

Вече той трябва да си рeши, кое му е нужно :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 31.05.2008

Мнение от kluna » 06 Ное 2008, 19:22

Павка давай да я лепваме с чука пък квото стане аххахааха, даже ако искаш мога да мина покрай вас довечера да я почна ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 06 Ное 2008, 20:51

Благодаря ви за мненията колеги. без клиуна естествено :D
малко по-късно тази ве4ер ще пусна снимки на колата да я видите как изглежда сега.
Аз по принцип съм решил ако правя нещо по нея това е да сменя джантите, но не с тея от маргел дето ги показа колегата, а относно въздушния филтър за нея има само от обикновенния К&N които се слага в ориг. кутия, ако имаше цял кит щях да сложа а сега не мисля 4е има смисъл. фаровете задалжително ама са около 1500лв единия и не ми се дават още. Гърнетата може ама не знам от каде да намеря оригинални и то само последните мисля да сменя. а за тези ролки не знам ни6то, ако може аIx да даде малко инфо за тях...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 06 Ное 2008, 21:32

Ролките на алтернатор, вал и т.н. има в предвид. Сменят се с олекотени и с малко по- различен диаметър така, че да облекчат малко вала и от там "връща" обратно малко коне. За твойта има и олекотен маховик- 2200 долара, цяла еър интейк система за 1000, поразширен дросел за 500, гърнета за 1850.. все хубави работи ама малко по- скъпи от на е36- ците :mhihi: Главно американските фирми правят неща за тия коли, търси dinan, uuc и т.н.. ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook