tuning na BMW E63 650ci
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Колега,
не знам с кои джанти си, но джантата прави 50% от визията на колата според мен.
Честно казано сток джантите на 6-та серия са ного зле, само от М6 са добри, но според мен този модел джанти вече "се изтърка" - има го от 5 години и последно време го виждам на доста БМВ-та и това ме дразни...
Предлагам ти да разгледаш какво има в МАРГЕЛ - там има доста добри модели - реплика на оригиналните, но с цена много по-добра от оригиналните.
Специално за 6-та серия - скоро слагаха на една 630d Cabrio ето тези:
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=412
изглеждат уникално, но не стоят добре на всеки цвят - може да се получи малко "мангалска" работа... Плюс това 20-ки джанти с 35/ гуми -за София е абсурд - ще изправяш джанти и ще сменяш гуми всеки месец (Да е жив и здрав Бат Бойко)
Това също е "екстравагантен" вариант, който ще прави силно впечатление!
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=738
Но разгледай сам сайтът - има доста модели джанти...
Така, че моят съвет е- започни от джантите и после с другите подобрения.
P.S. Знам, че човек като си купи нов автомобил, особено БМВ и първите дни се чуди какво да и купи, за да я "разкраси" - по-добре покаряй я малко и после виж, кое те дразни и кое изкаш да подобриш...
Не забравяй, че идва зима... Аз слизам от 18" на 16" за симния период
И НАЙ-ВАЖНОТО: СМЕНИ ГАДНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ФАРОВЕ С ЖЪЛТИ МИГАЧИ
не знам с кои джанти си, но джантата прави 50% от визията на колата според мен.
Честно казано сток джантите на 6-та серия са ного зле, само от М6 са добри, но според мен този модел джанти вече "се изтърка" - има го от 5 години и последно време го виждам на доста БМВ-та и това ме дразни...
Предлагам ти да разгледаш какво има в МАРГЕЛ - там има доста добри модели - реплика на оригиналните, но с цена много по-добра от оригиналните.
Специално за 6-та серия - скоро слагаха на една 630d Cabrio ето тези:
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=412
изглеждат уникално, но не стоят добре на всеки цвят - може да се получи малко "мангалска" работа... Плюс това 20-ки джанти с 35/ гуми -за София е абсурд - ще изправяш джанти и ще сменяш гуми всеки месец (Да е жив и здрав Бат Бойко)
Това също е "екстравагантен" вариант, който ще прави силно впечатление!
http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=738
Но разгледай сам сайтът - има доста модели джанти...
Така, че моят съвет е- започни от джантите и после с другите подобрения.
P.S. Знам, че човек като си купи нов автомобил, особено БМВ и първите дни се чуди какво да и купи, за да я "разкраси" - по-добре покаряй я малко и после виж, кое те дразни и кое изкаш да подобриш...
Не забравяй, че идва зима... Аз слизам от 18" на 16" за симния период
И НАЙ-ВАЖНОТО: СМЕНИ ГАДНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ФАРОВЕ С ЖЪЛТИ МИГАЧИ

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Абе вие ебавате ли се с човека, на 6- ца да слага джанти за 1000лв
Ако ще се слагат джанти, поне да са OZ или нещо от сорта...
Аз лично бих и турил един компресор и нищо повече

Аз лично бих и турил един компресор и нищо повече

- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
TUZara` написа:...
Абе Тузара, ти в цялата ситуация кой си не става ясно, че да отсъждаш кой ква кола има, дали си признава за загубите или дали е пич?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Колега и ти си от големите разбирачи...
Тия компресори, турбота ги слагате все едно си слагаш ароматизатор...
Като даваш акъл, кажи и къде да го сложи този компресор - ти какъв опит имаш в това, какава кола си карал/виждал/возил с този двигател+компресор
А за джантите в какъв смисъл 1000лв???
От тези, които показвам 1-та е 600 лв другата 700 лв + гума 600 лв = 1 2(3)00 лв X 4 = 5 000 лв
Някой като дава акъл да се обоснове и да помогне на пича да се ориентира къде, как ,колко и.н.
Иначе пишем САПМОВЕ - еми направо другия път му напиши : КУПИ СИ М6 ! - Много ще е полезно!
Тия компресори, турбота ги слагате все едно си слагаш ароматизатор...
Като даваш акъл, кажи и къде да го сложи този компресор - ти какъв опит имаш в това, какава кола си карал/виждал/возил с този двигател+компресор

А за джантите в какъв смисъл 1000лв???
От тези, които показвам 1-та е 600 лв другата 700 лв + гума 600 лв = 1 2(3)00 лв X 4 = 5 000 лв
Някой като дава акъл да се обоснове и да помогне на пича да се ориентира къде, как ,колко и.н.
Иначе пишем САПМОВЕ - еми направо другия път му напиши : КУПИ СИ М6 ! - Много ще е полезно!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Колега, айде да знам, колко е реалната цена на такива джанти
На колко ги продават Маргел е съвсем отделна работа. М- ковите реплики на е90 М3 ги продавах по 1200лв тогава, когато Маргел им искаха над 2к. Нали не мислиш, че съм се минал и съм ги дал на загуба само и само за да гъзарее някой
Някак си е смешно нова кола от висок клас да е с джанти с каквито си караме е36- ците, нали
Джантите в никой случай не са лоши, мисълта ми е, че не са за 6- цата. Аз също карам с реплики и оплаквания нямам.
А като казвам компресор имам впредвид готов кит така, както се продава от фирмите, които се занимават с подобни неща. Тъпо е да се експериментира върху подобна кола. Пределно ми е ясно, че не се слага лесно като ароматизатор, ако си го купуваш на части и се опитваш да го слагаш сам. Преди 2 години се сдобих с един и се отказах и отиде в една е34- ка, а сега още един се търкаля из гаража ама тоя път отказване няма, та може и да видя скоро бмв с компресор



А като казвам компресор имам впредвид готов кит така, както се продава от фирмите, които се занимават с подобни неща. Тъпо е да се експериментира върху подобна кола. Пределно ми е ясно, че не се слага лесно като ароматизатор, ако си го купуваш на части и се опитваш да го слагаш сам. Преди 2 години се сдобих с един и се отказах и отиде в една е34- ка, а сега още един се търкаля из гаража ама тоя път отказване няма, та може и да видя скоро бмв с компресор

- kolega
- Phantom of the streets
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M3
=>
Ако търсиш джанти имам от тези два модела: 18 цола 8.5Ж 5х120
http://www.royal-auto.info/wp-content/u ... -sport.jpg
http://www.tuningnews.net/news/060125/a ... -sport.jpg
http://www.royal-auto.info/wp-content/u ... -sport.jpg
http://www.tuningnews.net/news/060125/a ... -sport.jpg
Babuna написа:TUZara` написа:...
Абе Тузара, ти в цялата ситуация кой си не става ясно, че да отсъждаш кой ква кола има, дали си признава за загубите или дали е пич?
Приятелю,защо не направиш услуга на човечеството и не се засилиш в най-близката стена ето така




моля по темата.
и кат говориме за темата- аз тази шестица бих я побутнал малко от тук от там, но не бих се впускал във приключения.
бих смъкнал малко със едни прогресивни пружини (ейбах примерно), бих и сложил един кат-бек, извадил въглените въздушни филтри (ако имаш такива-седят във еърбоксовете отгоре над нормалните) и сменил нормалните със к&н и не бих я пипал повече.
ако исках малко повече отзивчивост може би едни по-дребни ремъчни шайби на двигателя и аксесоарите за около 5-10 коня на гумите...
а ако искаш още повече - може да смениш цялата изпускателна система - колектори, каталитици, тръби, гърнета.. за около 25-30 коня на гумите. но колекторите са скъпи за конете които качват.
също до колкото знам има еър-боксес за твоята кола. не знам каква е ползата от тях.
а в бг-то няма кой да ти сложи компресор надеждно във тази кола.
джанти/гуми- само ще ги изкривиш по родния лунен пейзаж така или иначе и колата ще вози като каруца... само нервени клетки ще хабиш.
и кат говориме за темата- аз тази шестица бих я побутнал малко от тук от там, но не бих се впускал във приключения.
бих смъкнал малко със едни прогресивни пружини (ейбах примерно), бих и сложил един кат-бек, извадил въглените въздушни филтри (ако имаш такива-седят във еърбоксовете отгоре над нормалните) и сменил нормалните със к&н и не бих я пипал повече.
ако исках малко повече отзивчивост може би едни по-дребни ремъчни шайби на двигателя и аксесоарите за около 5-10 коня на гумите...
а ако искаш още повече - може да смениш цялата изпускателна система - колектори, каталитици, тръби, гърнета.. за около 25-30 коня на гумите. но колекторите са скъпи за конете които качват.
също до колкото знам има еър-боксес за твоята кола. не знам каква е ползата от тях.
а в бг-то няма кой да ти сложи компресор надеждно във тази кола.
джанти/гуми- само ще ги изкривиш по родния лунен пейзаж така или иначе и колата ще вози като каруца... само нервени клетки ще хабиш.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Благодаря ви за мненията колеги. без клиуна естествено
малко по-късно тази ве4ер ще пусна снимки на колата да я видите как изглежда сега.
Аз по принцип съм решил ако правя нещо по нея това е да сменя джантите, но не с тея от маргел дето ги показа колегата, а относно въздушния филтър за нея има само от обикновенния К&N които се слага в ориг. кутия, ако имаше цял кит щях да сложа а сега не мисля 4е има смисъл. фаровете задалжително ама са около 1500лв единия и не ми се дават още. Гърнетата може ама не знам от каде да намеря оригинални и то само последните мисля да сменя. а за тези ролки не знам ни6то, ако може аIx да даде малко инфо за тях...

малко по-късно тази ве4ер ще пусна снимки на колата да я видите как изглежда сега.
Аз по принцип съм решил ако правя нещо по нея това е да сменя джантите, но не с тея от маргел дето ги показа колегата, а относно въздушния филтър за нея има само от обикновенния К&N които се слага в ориг. кутия, ако имаше цял кит щях да сложа а сега не мисля 4е има смисъл. фаровете задалжително ама са около 1500лв единия и не ми се дават още. Гърнетата може ама не знам от каде да намеря оригинални и то само последните мисля да сменя. а за тези ролки не знам ни6то, ако може аIx да даде малко инфо за тях...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ролките на алтернатор, вал и т.н. има в предвид. Сменят се с олекотени и с малко по- различен диаметър така, че да облекчат малко вала и от там "връща" обратно малко коне. За твойта има и олекотен маховик- 2200 долара, цяла еър интейк система за 1000, поразширен дросел за 500, гърнета за 1850.. все хубави работи ама малко по- скъпи от на е36- ците
Главно американските фирми правят неща за тия коли, търси dinan, uuc и т.н.. 


41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани