E36 316 M40 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Яну 2008, 13:17

мда, така звучи по-правдоподобно вече :mrgreen:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Яну 2008, 15:17

ей ,не го пожалихте М40 :mhihi: може би никой не е вярвал тука ( вкл и аз ) че е с доста корава карантия ,а 200 коня са достатъчно за всекидневно ръчкане :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Яну 2008, 15:34

мисля че на 0,7 бара е пове4е от 200коня обещавам след като го съберем да му направим и едно дино

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 04 Яну 2008, 4:09

Alexi написа:ей ,не го пожалихте М40 :mhihi: може би никой не е вярвал тука ( вкл и аз ) че е с доста корава карантия ,а 200 коня са достатъчно за всекидневно ръчкане :D

дам и интерсното че тая М40 1.6 демек с по чупливите биели :D
би трябвало на М40 1.8 да издуржи малко пове4е :roll: :roll:
а Луд ти на 0.7 ли мислиш да я оставаш или на 0,5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 04 Яну 2008, 6:04

на 1,5 :shock: :mhihi:
Take Me to the Hospital...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Яну 2008, 18:53

мисля на 0,7 ,даже и на 1 бар нямаше никви грижи ама за по-голяма надеждност мисля на 0,7 и тва е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 05 Яну 2008, 15:20

за много години и от мен колеги! много се радвам и съм щастлив да разбера за този подвиг. поздравления. това ни дава светлина в тунела на нас с 316-ките. Луд искм да те питам нещо. спонема цифрата 3500 ама това включва ли всички промени по колата като спирачки и съединители и т.н., или е само за монтажа на турбината?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Яну 2008, 18:47

taba4ko написа:за много години и от мен колеги! много се радвам и съм щастлив да разбера за този подвиг. поздравления. това ни дава светлина в тунела на нас с 316-ките. Луд искм да те питам нещо. спонема цифрата 3500 ама това включва ли всички промени по колата като спирачки и съединители и т.н., или е само за монтажа на турбината?
това е турбинирането на мотора с труд части електроника и материали идва 100коня тръгва си 220, а съединител и ходова част ве4е си трябва отделно аз го казах и преди ако се надува до 0,7 бара оригиналния съединител си държи спира4ките също ,въпреки 4е е хубаво вси4ко да се смени с по-яко 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 06 Яну 2008, 14:00

аха ясно. аз съм прочел темата внимателно и разбрах че сток частите издържат до 0,7. питането ми беше за цената и както вече ми отговори, за което съм благодарен, съм на ясно какво трябва да се прави. дано по-бързо да я излекуваш и да не ти дава повече проблеми. колата просто е уникална. отново поздравления за постижението. :D :yes: :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 06 Яну 2008, 19:08

Това е уникално! Само си представям какво е удоволствието да се кара този автомобил, отделно, че директно влизаш в категоряита "наказателен отряд" за отворковци. 3500 не са толкова много пари за преживяването, което човек може да си достави! :)
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 06 Яну 2008, 21:21

така си е. наистина си заслужава и дано наистина да е издръжлива и да не се скапва. иначе спор че е "наказатална" колица....
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 07 Яну 2008, 9:03

Добре де сток мотора си държи до 0,7 а при условие, че съеденителя, диференцяла, окачване и спирачки са вече сменени с по здрави толко ли е сложно да се подсили мотора или скъпо или пък трудно се намиратподсилените части? И какво точно се сменява по мотора и от каде ? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 07 Яну 2008, 9:21

Захо като ти се турбиниа и мислиш да подменяш всичко що направо не турбинираш 325ци?
без реклами в подписа...
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 07 Яну 2008, 10:26

MaXo написа:Захо като ти се турбиниа и мислиш да подменяш всичко що направо не турбинираш 325ци?


Ами май вичко е заради парите :uups: Имам добри (горе доло) доходи но и супер много разходи и нямам много избор ! :confused:

Другото е, че промените по колата си ги правя малко по малко а пък и това ми е първата кола лично моя си. Купена с лични средства и и се много радвам, някак си "влезнала ми е под кожата" както се казва :)
С нея се движа всеки ден и за два дена като влезне в сервиза се чувствам като осакатен направо :(
Другото е, че разхода и си е много приличен и ми стъпва перфектно на бюджета ми все пак минавам по 2-3000 км. на месец и то най вече градско и междуградско на 5-6км. което си е всеедно пак градско. и немога да си представя с 325-ца как ще съм :uups: Докат ос 316-ка с Турбо ще настъпвам ще настъпвам и като ми отанее джоба ще се ограничавам ще карам лекичко и после хаиде пак :)

По нататък ако ми потръгнат бизнесплановете със сигурност ще има доста теми в подфорум Тунинг ;) и ще станем доста добри познати с някои от членовете на форума :)

Но засега реалността е такава ! :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Яну 2008, 10:36

Zaho написа:Добре де сток мотора си държи до 0,7 а при условие, че съеденителя, диференцяла, окачване и спирачки са вече сменени с по здрави толко ли е сложно да се подсили мотора или скъпо или пък трудно се намиратподсилените части? И какво точно се сменява по мотора и от каде ? :roll:


начи сток мотора държи до 1,4 а не до 0,7 , просто на 0,7-1 бар няма никви грижи за мотора , могат да се сложат ковани бутала биели и трикомпонентни лагери и метална гарнитура маслен радиатор голяма лагерна турбина ,тогава мотора ще държи и на 2 + бара , ама тогава цената на целия проект отива към 5-6000 хиляди евро и нагоре не е ясно заслужава ли си тая история , колата ве4е става опасна за каране по улиците трабва да се сменат дифа спира4ки бензинови помпи абе става страшен филм. Мойто мнение е, колата да се турбинира до 0,7 бара да се кара с читаво масло да хар4и наормално ,да е надеждна и да върши работа :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook