E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Аз имам такъв и общо взето служи само да запълва дупката си и "нещо да мърда"
със сток сондата. Това си е само един волтметър а ЕКУ-то "гони" перфектната смес и ефекта от всичко е, че стрелката се мести като луда непрекъснато между 0.2 и 0.9V (примерно). Информационната стойност на мероприятието е практически нулева със оригиналната сонда.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колеги вчера ходих уж само да ми замерят колата и да видя как стоят нещата със смесите. Бях в сервиза на колегата от форума Turbo-lag тук е и момента да изкажа моете уважения към него
Накара колата ми да върви така както никога преди
Оказа се че колата беднееше адски във всички режими не само във високите както си мислех аз. Пробвахме какви ли не вариянти и накрая се наложи да вдигнем налягането на горивото до 5 бара докато смесите си дойдат точно където им е мястото и на високи и в ниски и на празен ход. Още веднъж евала на колегата че си изгуби цял ден с моята кола но успя да я накара да заживее. Сега с чиста съвест мога да кажа че ако някой иска да прави такава конверсия да не се двуоми защото има разлика и си заслужава. Колата ми върви осезаемо по добре от преди.
![поклон :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
![поклон :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Последна промяна slavianko на 22 Ное 2008, 15:32, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:Колеги вчера ходих уж само да ми замерят колата и да видя как стоят нещата със смесите. Бях в сервиза на колегата от форума Turbo-lag тук е и момента да изкажа моете уважения към него![]()
Накара колата ми да върви така както никога преди
Оказа се че колата беднееше адски във всички режими не само във високите както си мислех аз. Пробвахме какви ли не вариянти и накрая се наложи да вдигнем налягането на горивото до 5 бара докато смесите си дойдат точно където им е мястото и на високи и в ниски и на празен ход. Още веднъж евала на колегата че си изгуби цял ден с моята кола но успя да я накара да заживее. Сега с чиста съвест мога да кажа че ако някой иска да прави такава конверсия да не се двуоми защото има разлика и си заслужава. Колата ми върви осезаемо по добре от преди.
Ти вземи на тоз да му предпишеш някви хапчета за фитнеса. Стига е растял само на глава
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
То малко сняг зяваля .. ма направи някой друг клип отвътре и отвън
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
И клипчета ще направя. В понеделник обаче ще гледам да сменя всички бензинови съединения защото като натегнахме регулатора на 5 бара и почнаха да се издуватslatanic написа:Клипче!Клипче!Клипче!
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Последна промяна slavianko на 23 Ное 2008, 19:46, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
каква мощност си дигнал с таз конверсия ? питам те защото аз в момента правя подобно нещо на 4 цилиндров мотор и когато стане готов и се монтира и аз ще дам снимки !
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
///ivanE30 написа:каква мощност си дигнал с таз конверсия ? питам те защото аз в момента правя подобно нещо на 4 цилиндров мотор и когато стане готов и се монтира и аз ще дам снимки !
с какви дросели си ?
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
На това налягане приятелю и помпата /недай боже / ще се предаде бързо та мисли за подходяща иначе еваларката, ама а пусни едно куипченце де!
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да колега прав си. Помпата ще трябва да се смени гаранция но просто в момента нямам идея с каква. Ако някой има идея нека даде ифо ще ми е от полза. То аз сега и регулатор за налягането си търся който си е фабрично на 5 бара че в момента съм с един от М20 В25 и го натегнахме с чукъ до 4.8 бараdrft написа:На това налягане приятелю и помпата /недай боже / ще се предаде бързо та мисли за подходяща иначе еваларката, ама а пусни едно куипченце де!
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
LudiqGSM май ползваше помпа от "sierra cosword"
"гуглето" ми даде някакво саитче: https://www.burtonpower.com/product_mai ... rth%20pump
Дават ги над 5бар-а
ама и цени4ките са им хубави (може нещо по моргите да има) щте ти вър6и и работа после за турбинирането ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"гуглето" ми даде някакво саитче: https://www.burtonpower.com/product_mai ... rth%20pump
Дават ги над 5бар-а
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Cherenz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Славяне помпата която ти трябва е BOSCH 044,дебита и е 330л./ч. и то на 3 бара,ама е за външен монтаж ![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
.
или от АМГ 2.5(МБ 190) основната не компенсаторната или от С-класа мисля че бяха около 6 барови имам една ама нещо при щуцера се е пукнала
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани