E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 18 Ное 2008, 19:27

Аз имам такъв и общо взето служи само да запълва дупката си и "нещо да мърда" :mhihi: със сток сондата. Това си е само един волтметър а ЕКУ-то "гони" перфектната смес и ефекта от всичко е, че стрелката се мести като луда непрекъснато между 0.2 и 0.9V (примерно). Информационната стойност на мероприятието е практически нулева със оригиналната сонда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 22 Ное 2008, 14:00

Колеги вчера ходих уж само да ми замерят колата и да видя как стоят нещата със смесите. Бях в сервиза на колегата от форума Turbo-lag тук е и момента да изкажа моете уважения към него :bowdown: :bowdown: Накара колата ми да върви така както никога преди ;) Оказа се че колата беднееше адски във всички режими не само във високите както си мислех аз. Пробвахме какви ли не вариянти и накрая се наложи да вдигнем налягането на горивото до 5 бара докато смесите си дойдат точно където им е мястото и на високи и в ниски и на празен ход. Още веднъж евала на колегата че си изгуби цял ден с моята кола но успя да я накара да заживее. Сега с чиста съвест мога да кажа че ако някой иска да прави такава конверсия да не се двуоми защото има разлика и си заслужава. Колата ми върви осезаемо по добре от преди.
Последна промяна slavianko на 22 Ное 2008, 15:32, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 22 Ное 2008, 15:00

Клипче!Клипче!Клипче! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: re

Мнение от MICH__ » 22 Ное 2008, 17:23

slavianko написа:Колеги вчера ходих уж само да ми замерят колата и да видя как стоят нещата със смесите. Бях в сервиза на колегата от форума Turbo-lag тук е и момента да изкажа моете уважения към него :bowdown: :bowdown: Накара колата ми да върви така както никога преди ;) Оказа се че колата беднееше адски във всички режими не само във високите както си мислех аз. Пробвахме какви ли не вариянти и накрая се наложи да вдигнем налягането на горивото до 5 бара докато смесите си дойдат точно където им е мястото и на високи и в ниски и на празен ход. Още веднъж евала на колегата че си изгуби цял ден с моята кола но успя да я накара да заживее. Сега с чиста съвест мога да кажа че ако някой иска да прави такава конверсия да не се двуоми защото има разлика и си заслужава. Колата ми върви осезаемо по добре от преди.



Ти вземи на тоз да му предпишеш някви хапчета за фитнеса. Стига е растял само на глава :mrgreen:

То малко сняг зяваля .. ма направи някой друг клип отвътре и отвън :mhihi: :driving:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Мнение от kiko » 22 Ное 2008, 17:23

браво за ентусиазма и мерака:clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 22 Ное 2008, 18:00

slatanic написа:Клипче!Клипче!Клипче! :mhihi:
И клипчета ще направя. В понеделник обаче ще гледам да сменя всички бензинови съединения защото като натегнахме регулатора на 5 бара и почнаха да се издуват :mhihi: :mhihi: Та оправям и тях и живот и здраве ще направя едно две клипчета :D :D
Последна промяна slavianko на 23 Ное 2008, 19:46, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Мнение от ///ivanE30 » 22 Ное 2008, 19:50

каква мощност си дигнал с таз конверсия ? питам те защото аз в момента правя подобно нещо на 4 цилиндров мотор и когато стане готов и се монтира и аз ще дам снимки !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 23 Ное 2008, 18:43

///ivanE30 написа:каква мощност си дигнал с таз конверсия ? питам те защото аз в момента правя подобно нещо на 4 цилиндров мотор и когато стане готов и се монтира и аз ще дам снимки !

с какви дросели си ?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 24 Ное 2008, 13:34

от мотоциклет :mhihi: хаябуса нещо ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 24 Ное 2008, 15:05

На това налягане приятелю и помпата /недай боже / ще се предаде бързо та мисли за подходяща иначе еваларката, ама а пусни едно куипченце де!
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 24 Ное 2008, 16:10

drft написа:На това налягане приятелю и помпата /недай боже / ще се предаде бързо та мисли за подходяща иначе еваларката, ама а пусни едно куипченце де!
Да колега прав си. Помпата ще трябва да се смени гаранция но просто в момента нямам идея с каква. Ако някой има идея нека даде ифо ще ми е от полза. То аз сега и регулатор за налягането си търся който си е фабрично на 5 бара че в момента съм с един от М20 В25 и го натегнахме с чукъ до 4.8 бара :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 24 Ное 2008, 16:21

LudiqGSM май ползваше помпа от "sierra cosword"

"гуглето" ми даде някакво саитче: https://www.burtonpower.com/product_mai ... rth%20pump

Дават ги над 5бар-а :) ама и цени4ките са им хубави (може нещо по моргите да има) щте ти вър6и и работа после за турбинирането ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 24 Ное 2008, 20:04

Славяне помпата която ти трябва е BOSCH 044,дебита и е 330л./ч. и то на 3 бара,ама е за външен монтаж :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

.

Мнение от щирлиц » 24 Ное 2008, 20:08

или от АМГ 2.5(МБ 190) основната не компенсаторната или от С-класа мисля че бяха около 6 барови имам една ама нещо при щуцера се е пукнала
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 24 Ное 2008, 21:05

Мисля, че на Ауди А4 1.8Т беше 5 барова и е потопяема ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook