Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Модератор: bum_bum
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
0.5 на 6-та с тоя диф ще е идеално за некви 300 коня ама на 500 трябва да е въртяла гуми и на 6-та 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
alx написа:аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
Нещо компресорно предполагам...?

Si non confectus, non reficiat.
- bmwporn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: в насрещното :)
- Мечтае да кара: BMW 520i e39
- Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
bum_bum написа:Какъв двигател предпочитаме за какво? За ежедневна кола, за писта, за офроуд, за ходене по кафета и светофарни гонки..
хаха е това е отговора който толкова търсите ! то верно трябва да се знае за кфо е предвиден този двигател иначе аз препочитам да е с по голям въртящ момент иначе много ще ми гълта ..


Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Zagy написа:alx написа:аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
Нещо компресорно предполагам...?
няма нужда от компресор за 500 коня... 8.2 литра в10.
аз лично съм на мнение че 7-8 литра и 6к червена линия идват точно и без извращения за атмосферен мотор.. евтини простички коне и въртящ момент навсякъде в оборотите... радост за сетивата.
и като сложиш един такъв двигател в едно леко купе и... никой не моЙ ти стигна .... (ултима гтр)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Бря! Не знаех, че Вайпъра вади толкова нютони - все си мислех, че са по-малко...
Si non confectus, non reficiat.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Zagy написа:Бря! Не знаех, че Вайпъра вади толкова нютони - все си мислех, че са по-малко...
Ааа толкова са колега, все пак с осемлитров звяр под капака

Алекс, благородно ти завиждам, че си яхвал подобна машина

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Nickelback написа:Zagy написа:Бря! Не знаех, че Вайпъра вади толкова нютони - все си мислех, че са по-малко...
Ааа толкова са колега, все пак с осемлитров звяр под капака![]()
Алекс, благородно ти завиждам, че си яхвал подобна машина
по-скоро 8.3 литра (505 кубични инча)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
alx написа:Zagy написа:alx написа:аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
Нещо компресорно предполагам...?
няма нужда от компресор за 500 коня... 8.2 литра в10.
аз лично съм на мнение че 7-8 литра и 6к червена линия идват точно и без извращения за атмосферен мотор.. евтини простички коне и въртящ момент навсякъде в оборотите... радост за сетивата.
и като сложиш един такъв двигател в едно леко купе и... никой не моЙ ти стигна .... (ултима гтр)
хубу ама не е толкова ефтинко и простичко при бензин 2,30 то хубу не е кола за всеки ден ама тез 80 хиляди кубика и 3 коня си горят бая повече от която и друга кола с тия коне и що все гледате конете той умрелия мустанг има коне колкото м3-то и до там приликите свършват може да е 2 пъти по ефтин ама вътре е все едно аз съм го правил от материяли дет пак аз съм ги правил що не сравните разхода на мустанга и на м3-ката екстрите на мустанга и м3-ката и така нататък и тъй че тоз мустанг е по бърз на писта от м3-то и да го видя няма да го повярвам.нямам нищо против американските коли даже съм и фен ама вие изкарахте все едно в германия са блъскали 20 години и пак са по зле от мустанга дето нищо не са му променили 20 години.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
cobrata_m3 написа:alx написа:Zagy написа:alx написа:аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
Нещо компресорно предполагам...?
няма нужда от компресор за 500 коня... 8.2 литра в10.
аз лично съм на мнение че 7-8 литра и 6к червена линия идват точно и без извращения за атмосферен мотор.. евтини простички коне и въртящ момент навсякъде в оборотите... радост за сетивата.
и като сложиш един такъв двигател в едно леко купе и... никой не моЙ ти стигна .... (ултима гтр)
хубу ама не е толкова ефтинко и простичко при бензин 2,30 то хубу не е кола за всеки ден ама тез 80 хиляди кубика и 3 коня си горят бая повече от която и друга кола с тия коне и що все гледате конете той умрелия мустанг има коне колкото м3-то и до там приликите свършват може да е 2 пъти по ефтин ама вътре е все едно аз съм го правил от материяли дет пак аз съм ги правил що не сравните разхода на мустанга и на м3-ката екстрите на мустанга и м3-ката и така нататък и тъй че тоз мустанг е по бърз на писта от м3-то и да го видя няма да го повярвам.нямам нищо против американските коли даже съм и фен ама вие изкарахте все едно в германия са блъскали 20 години и пак са по зле от мустанга дето нищо не са му променили 20 години.
Нека е така, колега, ако щеш грандоман ме наречи, но звука на масъл каровете немците не го докарват




"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Nickelback написа:cobrata_m3 написа:alx написа:Zagy написа:alx написа:аз не съм карал кола с 4.45, но съм имал с 4.11 главно ... около 500кс/750нм коня на гумите и 6000 червена линия и ... нямаше слагане на асфалта... а и на магистралата беше доста досадно.. и това е с 0.5 6-та ...
Нещо компресорно предполагам...?
няма нужда от компресор за 500 коня... 8.2 литра в10.
аз лично съм на мнение че 7-8 литра и 6к червена линия идват точно и без извращения за атмосферен мотор.. евтини простички коне и въртящ момент навсякъде в оборотите... радост за сетивата.
и като сложиш един такъв двигател в едно леко купе и... никой не моЙ ти стигна .... (ултима гтр)
хубу ама не е толкова ефтинко и простичко при бензин 2,30 то хубу не е кола за всеки ден ама тез 80 хиляди кубика и 3 коня си горят бая повече от която и друга кола с тия коне и що все гледате конете той умрелия мустанг има коне колкото м3-то и до там приликите свършват може да е 2 пъти по ефтин ама вътре е все едно аз съм го правил от материяли дет пак аз съм ги правил що не сравните разхода на мустанга и на м3-ката екстрите на мустанга и м3-ката и така нататък и тъй че тоз мустанг е по бърз на писта от м3-то и да го видя няма да го повярвам.нямам нищо против американските коли даже съм и фен ама вие изкарахте все едно в германия са блъскали 20 години и пак са по зле от мустанга дето нищо не са му променили 20 години.
Нека е така, колега, ако щеш грандоман ме наречи, но звука на масъл каровете немците не го докарватЗа КПД на американските зверове няма да говорим, прав си
За екстрите и материалите - също си прав
За поведението на пътя - тук е интересно. Viper SRT10 се представя мнооoго добре на Нюрбургринга
не бе аз нямам нищо против фен съм на страшно много марки дори в момента се чудя за американска кола просто ме подразни това че едва ли не се пренебрегва всичко постигнато досега в европа че мустнага си е яка кола страшна визия убийствен звук и може да е веселба да се кара но да го изкарваме по добър автомобил и по технологичен от м3 е супер смешно .една кола си е кола заради всичко по нея а не заради въртящия и момент които я правел с 1 стотна по бърза от друга кола на няква незнайна американска писта дето никoй от нас няма никога да кара там и за тва си мисля че това не е фактор при избора на кола;) ако колата си ме кефи доставя ми удоволствието което търся и ми е по джоба мнението на другите ама грам не ме интересува
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5 
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.

иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
steeN написа:без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.
тогава погледни данните щото ваипур и икономичен в едно изречение ми звучи много смешно

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
cobrata_m3 написа:steeN написа:без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.
тогава погледни данните щото ваипур и икономичен в едно изречение ми звучи много смешно
S85 е пословично лаком... нищо, че е с 3000 и кусур кубика по-малък от Вайпъровия туч. Няма да се учудя, ако верно Вайпъра харчи по-малко или същото като М5/М6.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Мхм те американците са световно известни с икономичните си мотори с добро съотношение обем/кс 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани