E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
Re: re
slavianko написа:Баце много ли спешно го продаваш ??? Можеш ли да потраеш поне седмица докато замеря моите смеси и ако се окаже наистина че не ми стига достатъчно гориво и ще ти пиша да се разберемbum_bum написа:търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47
Със сигурност не ти достига бензина

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: re
slavianko написа:Баце много ли спешно го продаваш ??? Можеш ли да потраеш поне седмица докато замеря моите смеси и ако се окаже наистина че не ми стига достатъчно гориво и ще ти пиша да се разберемbum_bum написа:търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47
Мне, седи ми няколко месеца на гардероба щото и аз само купувам чаркове без да знам какво искам да правя с колата си

Re: re
slavianko написа:...
Само да вмъкна...
В случай, че двигателят ти е снабден с ламбда контрол, ефекта от този регулатор ще е по-скоро
отрицателен. Чрез него увеличаваш подаваното количеството гориво при всички режими на работа
на двигателя, а в случая на теб ти е нужно тази операция да се извърши само за режима на напълно
отворена дроселова клапа (т.нар WOT). В противен случай ЕКУ-то няма да коригира (обедни в дадения
случай) гориво-въздушната смес само в режимите, при които се взимат предвид данните от ламбда сондата
(празен ход и частично натоварване), а и WOT-a.
Soul_Fly написа:наи добре ще е с мапване на електрониката
Това е най-логичният (и правилен) вариант.
И все пак, преди да предприемаш каквото и да било, измери сместа!

Driver's Racing Team
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
едно чипче от колегата Лъчо няма ли да оправи нещата
Макар, че правилно си се ориентирал към Смт-то ама доста парички нещо :S
Макар, че правилно си се ориентирал към Смт-то ама доста парички нещо :S
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
lowdriver написа:И все пак, преди да предприемаш каквото и да било, измери сместа!


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Аз като вдигна налягането ще обогатя във всички режими. Надявам се обаче да е нужно само леко да се обогати и в ниските когато сместа е по богата ламдата да успее да коригира и да обедни. Това обаче си го мисля само на теория ще видим как ще е в действителност.bum_bum написа:тя ако беднее ще е във високите, на празен ход особено не мисля, че има как да е бедна.
Днес реших дори че няма да е лошо да се снабдя с някой Witeband sonda
http://www.glowshiftdirect.com/blue-dig ... gauge.aspx
на която да гледам за кво иде реч. А и си мисля такъв уред ще ми трябва и за по нататъчен тунинг
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- autovan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
валовете не са по лека насока 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега там филма е доста по голямE34Power написа:нещо като ''мегасмърт'' ще трябва, аз за това не искам да се захващам с досели и мисля за валове, трябва да се внимава с обедняването на сместа да не се счупи нещо

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
autovan написа:Колега с оригиналния комп няма да можеш да я нагласиш
Колега, не бъди толкова сигурен в това си твърдение!
slavianko написа:Днес реших дори че няма да е лошо да се снабдя с някой Witeband sonda
http://www.glowshiftdirect.com/blue-dig ... gauge.aspx
Преди да вземеш този уред, хубаво се информирай дали е съвместим за работа с широколентова
сонда, защото в описанието ми направи впечатление това :
It also measures the presence of oxygen in the exhaust and it connects directly to your narrow oxygen
sensor in your car.
Та, прати им едно запитване първо...за по-сигурно.


Driver's Racing Team
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Що да не става с оригиналния комп? Те много хора карат с него дори и на лек надув, камо ли само от дросели, а и дбилас и разните други, които продават дросели дават софт за ремап на екуто към тях.
Сондата комплект LC-1 + уредчето, дигитално или аналогово, квото си искаш излиза към 500лв тук.
Сондата комплект LC-1 + уредчето, дигитално или аналогово, квото си искаш излиза към 500лв тук.
има и доста по-евтини аналогови,но са малко не за качественна и перфектна настройка ,незнам.........
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-FUEL ... otohosting
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-FUEL ... otohosting
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани