E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: re

Мнение от Soul_Fly » 13 Ное 2008, 21:52

slavianko написа:
bum_bum написа:търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47 :mhihi:
Баце много ли спешно го продаваш ??? Можеш ли да потраеш поне седмица докато замеря моите смеси и ако се окаже наистина че не ми стига достатъчно гориво и ще ти пиша да се разберем

Със сигурност не ти достига бензина :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: re

Мнение от bum_bum » 13 Ное 2008, 22:01

slavianko написа:
bum_bum написа:търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47 :mhihi:
Баце много ли спешно го продаваш ??? Можеш ли да потраеш поне седмица докато замеря моите смеси и ако се окаже наистина че не ми стига достатъчно гориво и ще ти пиша да се разберем

Мне, седи ми няколко месеца на гардероба щото и аз само купувам чаркове без да знам какво искам да правя с колата си :mhihi: Ще ти го пазя, няма грижа.
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: re

Мнение от lowdriver » 14 Ное 2008, 14:26

slavianko написа:...

Само да вмъкна...
В случай, че двигателят ти е снабден с ламбда контрол, ефекта от този регулатор ще е по-скоро
отрицателен. Чрез него увеличаваш подаваното количеството гориво при всички режими на работа
на двигателя, а в случая на теб ти е нужно тази операция да се извърши само за режима на напълно
отворена дроселова клапа (т.нар WOT). В противен случай ЕКУ-то няма да коригира (обедни в дадения
случай) гориво-въздушната смес само в режимите, при които се взимат предвид данните от ламбда сондата
(празен ход и частично натоварване), а и WOT-a.
Soul_Fly написа:наи добре ще е с мапване на електрониката

Това е най-логичният (и правилен) вариант.

И все пак, преди да предприемаш каквото и да било, измери сместа!
Изображение
Driver's Racing Team


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 14 Ное 2008, 17:09

едно чипче от колегата Лъчо няма ли да оправи нещата

Макар, че правилно си се ориентирал към Смт-то ама доста парички нещо :S

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 14 Ное 2008, 21:01

lowdriver написа:И все пак, преди да предприемаш каквото и да било, измери сместа!
:yes: В началото на другата седмица ще закарам колата да я замеря и ще си покаже. Но аз мисля че и на ниските ми е била бедна защото след като махнах вакумчето от регулатора на налягането и се пооправи малко на ниските и специялно празният ход. Но да не говоря наизуст най добре ще си покаже на газ анализатора ;) Та тогава ще реша какво ще правя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Ное 2008, 21:10

тя ако беднее ще е във високите, на празен ход особено не мисля, че има как да е бедна.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 15 Ное 2008, 18:48

bum_bum написа:тя ако беднее ще е във високите, на празен ход особено не мисля, че има как да е бедна.
Аз като вдигна налягането ще обогатя във всички режими. Надявам се обаче да е нужно само леко да се обогати и в ниските когато сместа е по богата ламдата да успее да коригира и да обедни. Това обаче си го мисля само на теория ще видим как ще е в действителност.
Днес реших дори че няма да е лошо да се снабдя с някой Witeband sonda
http://www.glowshiftdirect.com/blue-dig ... gauge.aspx
на която да гледам за кво иде реч. А и си мисля такъв уред ще ми трябва и за по нататъчен тунинг
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 15 Ное 2008, 21:25

Колега с оригиналния комп няма да можеш да я нагласиш :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 15 Ное 2008, 21:38

autovan написа:Колега с оригиналния комп няма да можеш да я нагласиш :!:

ти как реши проблема?

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 16 Ное 2008, 19:55

нещо като ''мегасмърт'' ще трябва, аз за това не искам да се захващам с досели и мисля за валове, трябва да се внимава с обедняването на сместа да не се счупи нещо ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Ное 2008, 20:18

валовете не са по лека насока :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 16 Ное 2008, 21:12

E34Power написа:нещо като ''мегасмърт'' ще трябва, аз за това не искам да се захващам с досели и мисля за валове, трябва да се внимава с обедняването на сместа да не се счупи нещо ;)
Колега там филма е доста по голям ;) Аз преди време слагах други валове на моята но си дойдоха с чипа и беше лесно но иначе няма как да мине. Докато при мен ще се опитам да оправя така нещата и ако не се получи тогава. В петък се разбрахме с майстора да ида да ми замерят колата и да решавам кво да правя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 17 Ное 2008, 11:23

autovan написа:Колега с оригиналния комп няма да можеш да я нагласиш :!:

Колега, не бъди толкова сигурен в това си твърдение!

slavianko написа:Днес реших дори че няма да е лошо да се снабдя с някой Witeband sonda
http://www.glowshiftdirect.com/blue-dig ... gauge.aspx

Преди да вземеш този уред, хубаво се информирай дали е съвместим за работа с широколентова
сонда, защото в описанието ми направи впечатление това :
It also measures the presence of oxygen in the exhaust and it connects directly to your narrow oxygen
sensor
in your car.

Та, прати им едно запитване първо...за по-сигурно. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2008, 12:07

Що да не става с оригиналния комп? Те много хора карат с него дори и на лек надув, камо ли само от дросели, а и дбилас и разните други, които продават дросели дават софт за ремап на екуто към тях.
Сондата комплект LC-1 + уредчето, дигитално или аналогово, квото си искаш излиза към 500лв тук.
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 17 Ное 2008, 13:16

има и доста по-евтини аналогови,но са малко не за качественна и перфектна настройка ,незнам.........
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-FUEL ... otohosting
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook