Тунинг по български

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2010, 9:15

:dunno: имах желание ама ти нали нямаше да бъдеш в България тогава, иначе вероятно да бях забравил за случая вече и да си съскам на воля ама късмет...
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Тунинг по български

Мнение от TOM » 10 Ное 2010, 10:07

Така ли беше, забравил съм....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Тунинг по български

Мнение от Bimmer_E36 » 10 Ное 2010, 22:34

Много кофти ми стана от това което прочетох до тук.Без обиди към никого.
Стегни си колата и си я карай,просто не е за продаване...
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Тунинг по български

Мнение от alx » 12 Ное 2010, 0:25

аз ще оставя темата докато сони напише неговата страна. след това ще я заключа.

през това време- моля цивилизовано. за сега не виждам лошо в темата, но.. да кажа.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Тунинг по български

Мнение от Thebimmerfan » 12 Ное 2010, 11:39

///ivanE30 написа:не че ти давам съвет ма продаваи на части и си зимаи една м3ка :driving:


+1
Наистина SORRY колега...Не знам какво да кажа...Ако може да ти послужи за успокоение и аз доста пари съм набутал (поне за едно М3 Е36), пък не карам М3...Не познавам лично колегата bum_bum, обаче ми е направил впечатление като един от най-точните и компетентни хора в този форум и жалко че точно на такива хора им се случват такива неща. Sorry bro...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение


Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 318ис М-пакет
Мечтае да кара: e30 V10

Re: Тунинг по български

Мнение от angel_lalov » 13 Ное 2010, 11:25

:( :( :( !
За пореден път се убеждавам че Иво е уникален човек!няма друг като него в форума!Човече от къде го вадиш това спокойствие?за майстора кво да кажа неможе да се опише с думи!Иначе към Иво:знай че винаги когато се опитваш да помогнеш и да му направиш добро той винаги ти се качва на главата!Сега тъкмо и аз съм тръгнал към един "майстор" които ми прави 25-цата която е за глупости и на 30 км пак удари клапани е това какво е?дадох му 700 лева за ремонт които са нищо в сравнение с твоите но за мен са доста пари!не съм получил нищо затези 700 лева и отивам да си ги потърся!
Продавам М-Техник окачване за 4 цилиндрово за отпред!аморт и пружини като нови са!120Лв!

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Тунинг по български

Мнение от sonny » 13 Ное 2010, 23:01

bum_bum написа:Преди близо година имах кола с читав мотор 2.8 готов за слагане до нея. Сега имам кола цялата в щети от "работа" по нея-одрани калници, одран карбоновия капак вледствие счупен по време на работа преден прозорец.. е такива работи, боя на тавана все едно нанесена с четка (щото го правихме бързо, но въпреки това с начислени 200лв за услугата като сам си търках боята. Майстора за тия пари само боя нанася явно :mhihi: ),лющеща се задна броня (щото съм си я бил търкал сам ама майстора бояджия като не е била ОК, що не ми е казал не знам.. пак начислени 40лв само за труд-пръскане с боя. От мен материали и търкане, от майстора пръскане срещу 40лв) счупен 2.8, счупен чисто нов съединител закс спорт, 10 000 (десет хиляди, пиша словом някой да не си помисли, че съм се объркал с цифрите) сметка за труд от майстор Сони. За които се опитва да ми изкара от 9 кладенеца вода кои за какво са и какво кога ми бил дал, върнал и т.н., но фактите са такива. Няколко хиляди лв за части, проба-грешка и т.н., няколко хиляди километра минати под страхотно напрежение, нерви, постоянни повреди, висене по пътищата, огромен разход и т.н. За 2 поредни години 3 пъти общо отивам на море с нея и трите пъти ме оставя за по един ден на пътя. За сега имам читава ходова част, спирачки и генерация. Като знам обаче как излизаха едно след друго нещата като карам мъка ми е като си помисля за деня в който ще я изкарам какво ще излезе и там. Това, че на задно дясно ми изпадна скобата на апарата, която купих чисто нова един ден след като ми я сложи и от същия тоя апарат се чува някакъв шум като от приземяващ се самолет ми е някакъв бял кахър за сега. И за да не си помисли някой, че колата е събирана от скрапа, та от там и проблемите ще изброя само новите неща- клапани и водачи на главата, съответно "ремонт" от Сони в следствие на който и колата не може да измине повече от 500м в момента. Нов съединител Закс спорт и маховик Фиданза. Съединителя за няколко хиляди без особен тормоз също е тотал щета. Според Сони причината е, че бил менте. Няколко хора карат доста време със същите съединители от същия продавач в Щатите и техните не са ментета. Според мен нещо друго в системата се оказва менте. Нови са всички датчици по мотора, ламбда, свещи, лули на бобините, термостат, водна помпа, радиатор, маркучи, капачка, ремъци, ролки, вериги. Вероятно има още доста неща за които не се сещам.
Мислех, че майстор Любо от Люлин е най-лошото нещо, което можеше да ми се случи на мен и на колата, оказа се обаче, че майстор Сони от Лозенец е светлинни години пред него. Тъпото е, че толкова време седя там и псувам всички части "менте" които купувам по 2 и по три пъти и все се чупят и все проблеми без да се замисля за една много по-очевидна причина за всичките ми несполуки.

Преди година и половина, се хванах да ти помогна, както ти помогна на мен преди 3, демек приятел в нужда се познава, да де, ама нещата се объркаха. Та колата ти седя 3-4 месеца по спомен в сервиз в Люлин, за трансплантация на мотор, ходили сме не един и два пъти, като лично аз съм те карал, ядосвал си се и прочие, ядосваше се, че колата не прилича на нищо,щото цялата отстрани е в масло, има деруги,има нам си кво. В един момент ти казах, Иво дай да си я приберем и да я довършим.Мотора беше вече сглобен и беше в коша, оставаха инсталаиции и други дреболии. Ти каза, ама ти имаш работа, кога ще я правиш?Казах ти няма страшно, ще оставя другата работа или ще я правя през ноща. Взехме колата, и преди да я вкараме в гаража при мен я измихме, от масла и други и се видияха доста щети по боята. Та вкарахме я, първата работа беше да свлаим мотора защото аз имах съмнение, дали е сложено лагерчето на вала за опашката на скоростите, а ти се притесняваше за съединителя, дали е фиданцата и закс-спорта. Извадихме мотора, лагерче имаше, беше си фиданцата. Качихме мотора отновао и започнахме борба с паленето. Знаеш, че от самото начало ти казах, че ще има зор с паленето, един път, че инсталацията бе от е34, бе от автоматик и най-важното, мотора бе без ЕВС, а купето ти е с ЕВС. Както знаеш загубихме една седмица само с паленето и постоянно звънях по телефона на познати колеги за помощ, седяхме и търсихме инфо из нета, бяхме се събрали сигурно 6-7 човека. Запалихме колата, доволни и щастливи. Започнахме да досглобяваме и като пълнихме водата мотора протече, оттам сваляне на главата, видя се, че мотора не е така както се бе разбрал с тези дето ти го правиха, стигна се да ти заменят мотора с 2,8цата, през това време имам спомен, че открихме, че дюзите на дадения мотор, бяха други, а не тези дето тряба, помня, че вместо оригиналния ти радиатор, беше даден китайски, а дали съединителя е бил твоя? Говоря за притискател и феродов, щото маховика нема как! Та ходихме, сваляхме новия мотор, прибрахме го и него и се започна едно ентусиазирано разглобяване, чистене, миене, боядисване, почистване на повдигачи, смяна на валове и т.н. За валовете, знаеш, че ми беше дефакто първо зацепване, да не говорим, че бе проверено от още двама души. Качихме мотора и запалихме с оригиналната електроника. Да де, ама имаше некъв бъг, много хора казаха, че дефакто сименса не може да се оправи с валовете, колекторите, маховика, щото капка по капка, вир става и колата не работеше като хората. Оттам решихме да слагаме бош инсталация и еку.Казах ти имам, ако сиакш да ги слагаме, само не мога да ти гарантирам, че работи дебитомера. Взеха се нови датчици, сложихме инсталацията, която вече бе от е36, но също бе от автоматик и аз отстраних кабелите за автоматика и добавих тези за задна скорост. Подкарахме отново колата, бяхме качили чипа дето си беше купил от щатите. Подкара се колата и вървеше много добре, имаше дребни проблемчета дето не мога да помня всичките, които се отстранявахе с времето, с появяването им, с научаването им и т.н. Един ден нещо правех по колата навън, капак ти както знаем повечето се подпира с клечка, защото като му сложихме амортесьорчетата и при затоврено положение в крайщата надигаше, тъй като е карбоново стъклопластов и е кекав, та седеше без амортесьорчета и се подпираше с клечка. Та правех нещо по колата и неволно го подпрях с рамо, подухваше и вятър и капак се обърна съвсем леко и дефакто с ръба си, спука стъклото, което бе счупено отпреди длоу при дясната чистачка. Казах ти, ще поема половината стъкло, ти каза, няма проблем, каското ще си го поеме и без това е за смяна. От този случай, щета по капака ти нямаше. Не знам къде е одран капака от счупено стъкло, ако визираш работата на стъкларите, това вече не ме засгя толкова пряко, тъй като и без да се бе пуканло стъклото, пак щеше да се смени, в по-късен етап, но щеше да се смени. Много добре знаеш, че аз камера за боядисване нямам и, че моето качество не е като на лъскавите сервизи с камери. Когато направихме тавана черен се направи за буквално 2 часа, защото на другия ден се тръгваше за събора. Пробвахме с фолио, ама като не ни се отдава, го боядисхме, боядисах го с МОИ материали. Ти търка, колкото да си начешаш крастата, беше ти мерак, казах ти какво да правиш и ти търка в единия край, аз си търках другото. До преди месец, не мрънкаше, че е боядисан като с четка, ама хайде. Задната броня си я изтърка ти, щото пак ти беше интересно, това са твои думи, показвах ти пак къде бъркаш и пропускаш, е нормално е като го правиш за пръв път да има последствие след това и бронята пак се боядиса с материали, които купих аз. А и са начислени такива пари, дето не са като за нормална тази работа. Относно съединителя, аз все още не мога да разбера, как се центрова кофтии съединител? Пък и когато свалях кутията ти споменах, че има едно петно на притискателя дето нямам идея откъде се е получило, гледах, оглеждах, никъде нищоне открих.
http://media.snimka.bg/7568/021391822.jpg
освен това петно, никъде другаде нямаше и следа да е търкало нещо. Казах ти още тогава, че самия феродов диск е много износен, равномерно износен, говорихме тогава, нямам идея как съединител на 3000км можеше да е в това състояние, макар, че беше правил един бърнаут на някакъв бал и сам каза, че е замирисал малко съединителя, пак не ми се струва нормално, но както и да е, коментирахме от какво може да е, ти каза ебах от щатите е, аз ти акзах, няма гаранция за оригиналност, а и както нагоре писах, при положение, че имаше подменеи дюзи и радиатор, имаш ли гаранция, че феродовия ти диск не е подменен с купен оттук???
Започнахме да търсим това прословуто тропане. Докато го търсех, под кола, над кола, забелязах, че капе антифриз отнякъде, оказа се, че е от гарнитурата на главата, сълзеше съвсем леко. Казахме, сваляме я таа глава, хем заради сълзенето, хем заради тропането, защото всичко водеше това тропане да идва от горе в главата, предположих, че може да е от някй клапан, какво ли не ни минаваше през главата докато го търсиме, колко ли хора не го гледаха, все хора занимаващи се с тази работа. Свалих главата и още тогава ти казах, има накъсани резбички. Гледахме клапани, гледахме водачи,имаше няколко дето имаха по-голям луфт от други и имаше чуденка, длаи да се правят само те или да се прави всичко. Махна с ръка и каза, като ще е гарга, ще е рошава, сменяме всичко. Смених водачи, клапани и качих главата, чудехме се дали да я шлайфаме защото беше уикенда, колата ти трябваше за седмицата, ако чакахме да се шлайфа, нямаше да стане за когато трябва, ако не я шлайфахме, имаше опаснот да има кривина и да духне. Реши се да се рискува. Качих главата и естествено наду моментално, даже не я изарвах от гаража. Оттам свалих главата,закарах я на шлайф и събрах отново, това стана в понеделник. Бързах зверски много, защото имаше да пътуваш във Вторник и в бързането ми и притеснението дали всичко ще е наред, забравих да стегна 4те болта на колелото на изпускателния вал. Тръгнах да паля,ама не запали, моментално ми светна и веднага отворих капака, наместих валовете и затегнах, зпалих и колата запали, но дали ми се стори, дали беше така, та изчезнаха 2 цилиндъра. Тогава имах чувството, че плучавам инфаркт, обадих ти се по телефона, казах ти какво е станало,ти каза майната й. Взе си кола по аренда да си свършиш работата. При запалването да я изкарам от гаража, колата заработи на 6 цилиндъра. Тук е момента да обърна внимание, че вече за дефакто трети път зацевам ваноса на този мотор, е колкото и да го бъркам, няма как да съм го направил еднакъв и първия път и колата да не е вървяла от този проблем. Така, че Йонко е отворил и е видял последното зацепване, след тази случка където е напълно вероятно да съм сгрешил,не го оспорвам. След тази интервенция, тропането не се махна, надявахме се, че ще е от клапаните, но уви. Подкара колата и в един момент тя прегря,нямам спомен колко си минал като км, дойдох, борихме се да я обезвъздушим, предположих, че е термостат, защото единия маркуч си беше студен, преборихме се и ти си тръгна по пътя. Прибра се и сменихме термостата, ти се чудеше, от какво може термостат на една година да блокира, казах, ти, ч е евъзможно или да е менте или да е клеясал от седенето зимата. Сменихме термостата, напълнихме с вода и толкоз. На другия или по-другия ден, ти отиде да смениш водата с антифриз в сервиз и там ти превъртяха пробката и сложиха болт. А и радиатора седеше в долната си третина студен, на загряла кола, това за мен не е нормално, поне не съм го срещал по други коли. Купи се и хубав радиатор Нисенс. И без това само чакаше момент да махнеш китаеца сложен в предишния сервиз, където сменяха мотора. Имаше едни пътувания по Търновов, Варна, абе обиколи БГ, даже в Търново май взе еку от Флипера, със сток чипа, защото харчеше повече колата, но вървеше и то добре, само разхода беше притеснителен. При едно пътуване до Плевен ми се оади и каза, че колата гори зверски и не върви, ресетва компа на пътя ама не помогна. Прибра се и ми я остави, тук имам един пропуск, при един от последните ни разговори, каза, че е имало пак теч на вода, за който аз не помня, но не го отричам, да ис го казал, всмисъл, пропуска може да е мой, ок. Но колата ми я остави да сменяме дифа с по-дълъг. И тогава ти казах, дефакто на този етап нямам как да разбера дали има нещо. Нямам ГТ1, за да разбера какво се случва. Тук е момента да вметна една обща грешка, моя защото не те накарах да се закара колата на диагностика с ГТ1, и твоя защото и ти не си се сетил за това. Не можах да сменя дифа, защото имах друга кола,разглобена в гаража, помниш че звънях на колега, да му ползваме подемника, но той бе току-що монтиран и можеше да се ползва, едва след два дни. Реално от тогава ти не си идвал при мен. Обади ми се в един момент да ми кажеш, че радиатора течал и дефакто не съм направаил нищо. В последващ разговор стана дума, че не е зацепен правилно ваноса, във форума някъде беше написал, че с това са ти се оправили проблемите, после се оказа, че и инсталация си сменял. Не можа д ами кажеш, точно какво и е било на тази, която ти дадох аз. Само спомена, че не била хубава, била и скъсана гумената изолация и била хваната със свински опашки. Казах ти нямах към нея планката за да я хвана, ти каза, ако си ми казал тогава, да сме купили, е отвърнах ти, не е проблема във вървенето на колата от свинските опашки нали? Ти кимна съгласно. Била скъсана гумената изолация, а помниш ли спукания маркуч на ваноса, дето осра всичко под колектора, докато го хванем, че е спукан, а не е проблема в дихтунгите, не знам дали занеш, че маслото разяжда гумата, а там бе в изобилие, но и да е била преди това така инсталацията, аз пак не разбирам, дали това е бил единствения и проблем или е имало и друг. Та по предните калници действително се получиха няколко наранявания на боята, но мисля, че при всички тия интервенции, бе почти не възможно да се предодврати това нещо.
Мисля, че това е което има д анапиша по темата. Оттук нататък, мисля да не пиша нито в тази тема, нито в другата, каквото имаме да се разбираме с теб, ще го пиша на ЛС, след като не искаш да ме виждаш ок. Доакто се изясним нека бъде на ЛС.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тунинг по български

Мнение от Boyadjiev » 14 Ное 2010, 1:32

Е**м ти майсторите :owned: Абе без да ми се сърдиш sonny ама от това което прочетох направо съм :shock: Кой ти дава да правиш коли, какъв майстор си бе човек :shock: За първи път зацепваш ванос, ми като не знаеш казваш не знам и се отива при човек който разбира, а не се учи за първи път на кола в която са набити не знам си колко пари... Още един куп неща чета в твоя пост и направо се чудя как някой ти дава коли за правене? Правиш нещо и после не знаеш защо се е получило друго нещо... Абе не мога да повярвам направо... Добре че не ми се налага да посещавам такива майстори че тия нерви си ми трябват и за напред....
П.С. После защо някой си взимал скъпо - караш колата, прави я, идваш и си я взимаш перфектна, караш си я с кеф и това е....
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 14 Ное 2010, 10:08

Кво да кажа... надали някой е намерил точно Закс HD да го смени. Колата никога не е тръгвала "добре" за повече от няколко км. На събора миналата година знаеш, че не вървеше грам. Като се върнах в Люлин ме дръпна ровър деветстотин и нещо си дизел. За сменихме Сименса с Бош. Като го сменихме на път за морето ме остави заради спукана капачка на термостата. Вероятно презатегната. Та ходих до Том да оправя бакиите.
Отиване и връщане до Албена с нормална скорост предполагам помниш колко ми излезе- 460лв за бензин. После като ходих на Търново пак помниш предполагам разхода- 13/100, само извънградско. До Плевен стана на 35/100 извънградско.
Докато не отидох при Йонко колата гаснеше на светофар,прекъсваше на празни обороти, харчеше над 20/100 градско,не можеше да се кара на 2000 оборота и още куп проблеми. Проблема с инсталацията беше, че някои кабели, като тоя към бобините бяха прекалено тънки и тока на бобините беше 3 волта. Липсваше сигнала за скоростта към таблото, имаше връзвани на ръка кабели и мотани отгоре с изолирбанд. Това, че цялата беше в масло и антифриз не го коментирам. Като седя при теб цяла зима и не свърши абсолютно нищо по нея беше поне редно да измиеш инсталацията както обеща, че ще направиш преди да я изкараш. Това, че все сме бързали не мисля, че е довод, щото колата е седяла при теб цифром и словом над 600дни. Няма как да кажеш бързах...
Тавана взе да ми прави впечатление, защото както повечето работи беше "временен". Уж за малко, а после да се оправи. Така е и с дясната врата, която се затваря с шут от 2 години насам, щото временно я разбъзика уж да я регулираш. Така е и с инсталацията, която висеше като черва под колекторите. Така е и с калниците, един от които се обели заради кофти боядисване, а другия от изпускане на инструменти по него. Така е и с капака, който е с луфт от едната страна доста по-голям от другия и чака да се регулира от 2-3 години. Така е и с лайстните на вратите, които стърчат във всички страни. Така е и с пепелниците, които ми свали за да облепиш с карбона и не ми ги и сложи даже, щото седяха 2 месеца върху колата, докато беше в гаража и накрая ми каза, че не можеш да се занимаваш с тях.
Това за работата през нощта се случи 2-3 пъти, защото беше време да се ходи на събор и трябваше да се изкара колата, а преди това цифра време беше седяла без да се работи по нея.
А тази година помниш ли, че на фона на всичките пари, които ми дължиш и деветте месеца в които колата седя в гаража без да я пипнеш, уж за да и слагаш компресор ми поиска 500лв само за да я сглобиш навреме за събора? Помниш ли, че зимата въпреки парите, които ми дължиш и които трябваше да ми връщаш като монтираш компресора дадох 5-600лв за фланци и тръби и за теб за да имаш и ти компресор. Помниш ли, че дадох 400 долара за същия кулер, който си взех и за мен за да имаш и ти такъв за да имаш стимул да работиш и ти не пипна нищо по нея, освен да я разглобиш и да ми искаш 500лв после за да я сглобиш, че да ида с нея на събора? Е, не отидох на събора, въпреки, че зимата бях дал над 3000лв по колата за части, които и сега ми седят тука в кашони. Подарих ти неща за над 1000лв, въпреки всичко, което ми дължиш за да имаш стимул да работиш и ти пак не пипна нищо и накрая ми иска още пари за да я сглобиш навреме за събора...
99% от вината е моя, че съм ти се доверил и съм разчитал, че ще получа един процент благодарност от всичко, което съм направил за теб. Какво съм получил и какво не се вижда по състоянието на колата в момента.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Тунинг по български

Мнение от sonny » 14 Ное 2010, 16:06

Последния ти пост ме изумява на 90%, така, че аз повече тук не мисля да пиша, ако мислиш да ми отговаряш на последното ЛС, заповядай. Пиши каквото искаш, все пак си модератор и потърпевш и колкото и да опбяснявам, никой няма да повярва на мен, така, че пиши си на воля, поне да си изкараш яда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 14 Ное 2010, 18:23

Нещо невярно ли написах?
Нещата, които съм купувал и за теб са още при мен, след като си ги взех заедно с нещата, които си беше накачил по колата без да питаш. Кулера го продавам във форума. М бронята от твойта ми е на компакта, халогените са в мен, огледалата са в мен, фланците за компресора и колектора са в мен, белите маркучи Самко "забрави" да ми ги дадеш и са в теб, педалите са ти още на колата, бъбреците също, задните спирачки с дискове, апарати и накладки и те, свещите за по 25лв парчето и те. Всичките тия неща са с вечния при теб статус "трябва да ги платя". Маратонките, дето ги купих за детето ти- Пума Дрифкет за да има с кво да дойде на събора преди 2 години също са със същия стаус.
Колата в състоянието, което описах също е при мен и всеки може да я види. Не беше ли цялата инсталация омазана от спукания маркуч на ваноса, после от 100- те теча на антифриз?
Не слизаше ли в гаража в 11 часа и не прекарваше ли денят си в Травиан без да пипнеш нищо по колата с месеци наред и аз като съм лавандула вярвам. Не ми ли поиска преди събора 500лв за да я сглобиш за да ида с нея, щото ако вземеш да я правиш нямало да можеш да правиш други коли и нямало кво да ядеш? След като не ти ги дадох (може би първата ми умна постъпка за цялото ни познанство) я заеба и не отидох на събора, щото нямаше с какво, не е ли така?
Разхода на колата не беше ли винаги 12-13 извънградско и 20+ градско. Не ме ли минаваха Ровър дизел и Астра 1,8?
За какво излъгах?
Е това ме дразни и за това правим цигании и панаири пред целия форум, щото ти си винаги невинния и винаги си жертвата. Няма да излезеш и да кажеш като МЪЖ-кво, що.. кое е така и кое не е. Всичко е недомлъвки и намеци. Едни спирачки, педали и маркучи да са ама да са в теб. Може 100лв ама далаверка да е. "Може да е тва, може да е онова.." Винаги вместо да кажеш-ето, почвам да ти давам някакви пари или нещо там, да почнем да се оправяме, да почна да се издължавам ти измисляш нещо. Колко е тежко, колко е несправедливо..
Аз достатъчно се изожих с всичките цигании и писания пред форума и повече няма да обяснявам, мисля, че на всички стана ясно. Цялата работа е смешна и панаирджийска. Понеделник както ти казах ти завеждам делото за е30-ката, а ти прави каквото искаш. Имаш време до обяд, ако искаш да постъпиш мъжки поне веднъж в живота си го направи, ако не си остани мишок-длъжник завинаги.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Тунинг по български

Мнение от Nickelback » 14 Ное 2010, 19:46

Аз лично съм потресен... В подобно положение съм и аз и установявам, за съжаление, че където има намесени пари приятелсвото изчезва... :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Тунинг по български

Мнение от ръб » 14 Ное 2010, 20:35

bum_bum колега, нищо лично ама аз наистина бих се хванал да си я оправя сам тази кола....
с всичките тея пари, които си наринал, и да я беше сбъркал (макар че няма к'во да се сбърка толкова дори при основен ремонт) щеше да си я оправиш пак.

умът ми не го побира :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Тунинг по български

Мнение от Biogame » 14 Ное 2010, 23:31

Не съм и очаквал да се стигне чак до тук .
Тя работата не е от вчера,доста време си траел bum_bum :kuku: .
А относно колата,не я продавай,малко по малко и сам ще си я направиш :yes:
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2010, 12:00

Темата мисля е за ключ. Майстора не намира вина в себе си. По повод е30-ката, която ми дължи завеждам дело и мисля, че с това приключват нещата.
Ако някой от другите модератори прецени да я заключи, аз няма да я барам да не излезе, че преча на Сони да се изкаже. :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook