турбо кит от ebay

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

турбо кит от ebay

Мнение от fireblade » 15 Юни 2008, 12:56

турбо кит от ebay имали смисъл от такъв като качество добър ли примерно за този ми идва до бг за около 2к http://cgi.ebay.com/ebaymotors/complete ... enameZWDVW или да минавам на вариант да си сабирам от тука железа :help: става вапрос за е36 м50б25 с ванус
BMW POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 15 Юни 2008, 22:45

Недей с тия мейд ин цайна нещо преди да го вземеш не го ли видиш много рискуваш да не пасне или да е пълен боклук.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 16 Юни 2008, 16:28

Недей зима тоя боклук.Има неща на Ибей с компромисно(поносимо) качество и супер цена,които може да използваш,а много от дреболиит еможеш да набавиш и да ти изработят в БГ.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 16 Юни 2008, 22:53

толко пари ти е само една хубава турбина.а тия ти дават сичко, направи си сам сметка а и трее електроника ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.11.2007
Пол: Мъж

Мнение от RAZVRATNIKA » 16 Юни 2008, 23:09

Бате като видиш кви пари е сам може да прецениш ;) !Тоя кит е много кецан! :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 17 Юни 2008, 0:39

Може да се вкараш във филм а може и да пасне
без преправяне......китайска му работа :mhihi:
По добре виж по форумите кво пишат.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Юни 2008, 8:27

Имам един познат в Благоевград и кара една 328-ца с турбина то4но с такъв кит мисля 4е за сега е доволен. а според мен ако се вземе кита турбинката още преди да се монтира на колата да се занесе в турбосервиза за ревизийка след това се слага на колата с малко електроника и ще си даваш газ по улиците много е яко и е голям кеф да караш турбо 25-ца да знаете :lol: ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 17 Юни 2008, 8:52

ludiagsm написа:Имам един познат в Благоевград и кара една 328-ца с турбина то4но с такъв кит мисля 4е за сега е доволен. а според мен ако се вземе кита турбинката още преди да се монтира на колата да се занесе в турбосервиза за ревизийка след това се слага на колата с малко електроника и ще си даваш газ по улиците много е яко и е голям кеф да караш турбо 25-ца да знаете :lol: ;)


Да, кита е 1:1 . До колкото ми беше споменал е имало леки корекциики за да пасне (ако не ме лъже паммета де, че това ЕГН :mhihi: ) , с турбинката за сега няма никакви проблеми . В момента кара на 0.7 заради инжекторите но скоро време май ще се качва на 1 бар :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 17 Юни 2008, 10:28

А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Юни 2008, 2:41

nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?


:) дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара :)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Юни 2008, 6:22

В интерес на истината дори и не погледнах кита преди да напиша мнение.Сега като го видях,се питам какво продават там за 1 хилядарка:
-турбина която е около $250
-колектор за около $175
-куп маркучи,скоби и кулер,за мойта Е30-ска струваха около $250 и са отлично качество без да са маркови
-куп дреболии които в БГ ще са има-няма сто лева
И,както каза Жорето,пак трябват преправки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 18 Юни 2008, 8:52

ludiagsm написа:
nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?


:) дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара :)


Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8 :D , иначе мотора си е 100% с БМВ чарколяци (няма H биели, няма ковани бутала). Луд, оказва се ,че IS-те бутала са като на моя мерц. (същия индекс по mahle ) а при мен се видя ,че те си държат без проблеми на 1.3-1.4 бара при правилни настройки :-)

bawareca написа:В интерес на истината дори и не погледнах кита преди да напиша мнение.Сега като го видях,се питам какво продават там за 1 хилядарка:
-турбина която е около $250
-колектор за около $175
-куп маркучи,скоби и кулер,за мойта Е30-ска струваха около $250 и са отлично качество без да са маркови
-куп дреболии които в БГ ще са има-няма сто лева
И,както каза Жорето,пак трябват преправки.


Да, и според мен е доста висока цената, за Благоевското 328 го взеха за около $500 имаше всичко без инжектори.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Юни 2008, 10:27

Joreto написа:
ludiagsm написа:
nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?


:) дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара :)


Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8 :D , иначе мотора си е 100% с БМВ чарколяци (няма H биели, няма ковани бутала). Луд, оказва се ,че IS-те бутала са като на моя мерц. (същия индекс по mahle ) а при мен се видя ,че те си държат без проблеми на 1.3-1.4 бара при правилни настройки :-)



асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварка :) та тая асконка се караше на 1,8-2 бара и последно на 2,5 проби цилиндъра към водата а на буталата им няма нищо :) естествено тя беше на няква степен на сгъстяване около 7:1.

бтв. 328-цата на каква степен е в момента?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 18 Юни 2008, 11:06

ludiagsm написа:
Joreto написа:
ludiagsm написа:
nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?


:) дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара :)


Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8 :D , иначе мотора си е 100% с БМВ чарколяци (няма H биели, няма ковани бутала). Луд, оказва се ,че IS-те бутала са като на моя мерц. (същия индекс по mahle ) а при мен се видя ,че те си държат без проблеми на 1.3-1.4 бара при правилни настройки :-)



асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварка :) та тая асконка се караше на 1,8-2 бара и последно на 2,5 проби цилиндъра към водата а на буталата им няма нищо :) естествено тя беше на няква степен на сгъстяване около 7:1.

бтв. 328-цата на каква степен е в момента?

Ваноса премахнат ли е ?И с каква електроника е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 18 Юни 2008, 12:52

ludiagsm написа:асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварка :) та тая асконка се караше на 1,8-2 бара и последно на 2,5 проби цилиндъра към водата а на буталата им няма нищо :) естествено тя беше на няква степен на сгъстяване около 7:1.

бтв. 328-цата на каква степен е в момента?

дам тези бутала определено си носият на бой ;) . По спомен 328-та в момента е със степен на сгъстяване ~8:1, сега се чакат едни 440cc инжектори и ще се качва на 1 бар .

archie написа:Ваноса премахнат ли е ?И с каква електроника е?

Да ваноса е премахнат тъй като мотора дойде без електрониката. В момента кара с Megasquirt.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook