M42 атмосферка
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M42 атмосферка
Какво може да се изкара от М42 като атмосферка, някакви рацинг версии,нещо подготвено .Колко е макса на мотора -коне и обороти -с оригиналните чаркове и с тунинг части? Нещо не намирам много инфо за атмосферкаи М42 в нета. 

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: ...
teao написа:Знам я темата ,ама питам за по сериозни доработки-за абсолутния Макс на М42 къде е...
Ако на това му викаш несериозна интервенция

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Всеки път като се замисля за М42, и винаги мисля за компресори или турбини.
Просто за сравнително малко пари може да се направи мощен, здрав мотор, и максималната мощност да не идва при втора обиколка на оборотомера.
Просто за сравнително малко пари може да се направи мощен, здрав мотор, и максималната мощност да не идва при втора обиколка на оборотомера.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
ognian86 написа:Човека си ви зададе конкретен въпрос,а не ви помоли да го зарибявате с турбинкиили да го прехвърляте към други тем
![]()
или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.
чшш ало човека е казал че не е намерил в нета и му дадох линк да не би да я е пропуснал,
а другото наистина мн малко има инфо за амосферни уески в нета защото повечето се ориентират към турбини... а с точни цифри почти никои от собствениците не се ангажира да каже или по точно неще...
бях дал линк за една уеска ама нали колегата тука не дава да се дават линкове ще си го делна

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Re: M42 атмосферка
teao написа:Какво може да се изкара от М42 като атмосферка, някакви рацинг версии,нещо подготвено .Колко е макса на мотора -коне и обороти -с оригиналните чаркове и с тунинг части? Нещо не намирам много инфо за атмосферкаи М42 в нета.
колега аз намерих тва
http://www.metricmechanic.com/
...
Питам за сравнение... ама май М42 над 200коня май почти няма и то от 2,1 литра. А за мойта М10ка чакам ДР Шрик 304 градуса и 10,7мм лифт. Иначе сега я карам с стоковия до 3 хил об.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
задължително ли е да се свалят челата на буталата на м42 или може и сток да му се сложи турбинка , примерно 0.4 бара за малко повече мощност в комбинация с чип , ако може сток да се турбинира + чип , не виждам що трябва да му се вади душата за повече
BMW 318is
[quote="Vozq_bez_pari"][quote="ognian86"]Човека си ви зададе конкретен въпрос,а не ви помоли да го зарибявате с турбинки
или да го прехвърляте към други тем
или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.[/quote]
чшш ало човека е казал че не е намерил в нета и му дадох линк да не би да я е пропуснал,
а другото наистина мн малко има инфо за амосферни уески в нета защото повечето се ориентират към турбини... а с точни цифри почти никои от собствениците не се ангажира да каже или по точно неще...
бях дал линк за една уеска ама нали колегата тука не дава да се дават линкове ще си го делна
[/quote]
Колега нищо лично към теб , просто гледах повече да конкретизираме
пък бирата от мен 


или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.[/quote]
чшш ало човека е казал че не е намерил в нета и му дадох линк да не би да я е пропуснал,
а другото наистина мн малко има инфо за амосферни уески в нета защото повечето се ориентират към турбини... а с точни цифри почти никои от собствениците не се ангажира да каже или по точно неще...
бях дал линк за една уеска ама нали колегата тука не дава да се дават линкове ще си го делна

Колега нищо лично към теб , просто гледах повече да конкретизираме


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Те ви данни от най-наточения за който съм чел
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98)
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98)
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани