M42 атмосферка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

M42 атмосферка

Мнение от teao » 18 Апр 2008, 13:05

Какво може да се изкара от М42 като атмосферка, някакви рацинг версии,нещо подготвено .Колко е макса на мотора -коне и обороти -с оригиналните чаркове и с тунинг части? Нещо не намирам много инфо за атмосферкаи М42 в нета. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 18 Апр 2008, 13:12

може да си я пропуснал темата затова ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55026

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 18 Апр 2008, 14:08

Знам я темата ,ама питам за по сериозни доработки-за абсолутния Макс на М42 къде е...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: ...

Мнение от koyota » 18 Апр 2008, 20:22

teao написа:Знам я темата ,ама питам за по сериозни доработки-за абсолутния Макс на М42 къде е...

Ако на това му викаш несериозна интервенция :shock: Ти колко пари си готов да дадеш за още макс 50-70 коня?

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 18 Апр 2008, 20:49

Всеки път като се замисля за М42, и винаги мисля за компресори или турбини.

Просто за сравнително малко пари може да се направи мощен, здрав мотор, и максималната мощност да не идва при втора обиколка на оборотомера.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ognian86 » 18 Апр 2008, 23:34

Човека си ви зададе конкретен въпрос,а не ви помоли да го зарибявате с турбинки :mhihi: или да го прехвърляте към други тем :mhihi:
или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 18 Апр 2008, 23:43

ognian86 написа:Човека си ви зададе конкретен въпрос,а не ви помоли да го зарибявате с турбинки :mhihi: или да го прехвърляте към други тем :mhihi:
или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.



чшш ало човека е казал че не е намерил в нета и му дадох линк да не би да я е пропуснал,
а другото наистина мн малко има инфо за амосферни уески в нета защото повечето се ориентират към турбини... а с точни цифри почти никои от собствениците не се ангажира да каже или по точно неще...
бях дал линк за една уеска ама нали колегата тука не дава да се дават линкове ще си го делна :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Re: M42 атмосферка

Мнение от dobo-is » 19 Апр 2008, 0:03

teao написа:Какво може да се изкара от М42 като атмосферка, някакви рацинг версии,нещо подготвено .Колко е макса на мотора -коне и обороти -с оригиналните чаркове и с тунинг части? Нещо не намирам много инфо за атмосферкаи М42 в нета. :(

колега аз намерих тва
http://www.metricmechanic.com/
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Апр 2008, 8:32

Хм, тема за М42.....а какво стана с М10-тката?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 19 Апр 2008, 10:09

Питам за сравнение... ама май М42 над 200коня май почти няма и то от 2,1 литра. А за мойта М10ка чакам ДР Шрик 304 градуса и 10,7мм лифт. Иначе сега я карам с стоковия до 3 хил об.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 19 Апр 2008, 16:35

задължително ли е да се свалят челата на буталата на м42 или може и сток да му се сложи турбинка , примерно 0.4 бара за малко повече мощност в комбинация с чип , ако може сток да се турбинира + чип , не виждам що трябва да му се вади душата за повече
BMW 318is

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 25.03.2008

Re: ...

Мнение от Storm Rider » 19 Апр 2008, 18:27

колко пара др. шрик

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 19 Апр 2008, 21:17

450$

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ognian86 » 20 Апр 2008, 1:06

[quote="Vozq_bez_pari"][quote="ognian86"]Човека си ви зададе конкретен въпрос,а не ви помоли да го зарибявате с турбинки :mhihi: или да го прехвърляте към други тем :mhihi:
или му помогнете с нещо или не му прецаквайте темата.[/quote]


чшш ало човека е казал че не е намерил в нета и му дадох линк да не би да я е пропуснал,
а другото наистина мн малко има инфо за амосферни уески в нета защото повечето се ориентират към турбини... а с точни цифри почти никои от собствениците не се ангажира да каже или по точно неще...
бях дал линк за една уеска ама нали колегата тука не дава да се дават линкове ще си го делна :mhihi:[/quote]

Колега нищо лично към теб , просто гледах повече да конкретизираме :mhihi: пък бирата от мен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Апр 2008, 19:42

Те ви данни от най-наточения за който съм чел

S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook