Как се свързват две бензинови помпи???
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Как се свързват две бензинови помпи???
Всеки от нас знае че за вървенето на една кола имаме нужда от помпа която да държи голямо налягабе и дебит!!!
Чувал съм още че някои хора монтират и по две бензинови помпи
но как точно директно ли ги връзват смисъл входа е ясно може и от отделни сонди в резервоара , но изходите им директно посредством троиник или ????
и нещо друго ако да кажем са директно дали е зъдължително да са абсолютно еднакви или има начин да не си пречат ????
Чувал съм още че някои хора монтират и по две бензинови помпи
но как точно директно ли ги връзват смисъл входа е ясно може и от отделни сонди в резервоара , но изходите им директно посредством троиник или ????
и нещо друго ако да кажем са директно дали е зъдължително да са абсолютно еднакви или има начин да не си пречат ????
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Нали имаш прежар регулатор ,на тия с две помпи има два входа. Може да си смениш регулатора. С трипътник незнам дали става ,но ще намалиш дебита ако стане. Все пак първия варянт е по добър ,защото можеш да настройш регулатора да отваря на по високо налягане.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Да и идеята на камикадзе не е лоша. До колкото знам помпите на Ауди са на по високо налягане и с по голям дебит.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
начи оня ден през дена ми се спука бензинов маркуч в центъра на София и и ракачих вси4ките хитрини , които бях накачил (регулкатор за обратния беннзин , тройник с манометър и тн )
Вчера късно вечерта се пуснах с един мноо вървежен голф2 1,8 16клапана механична инжекция , ами какво да ви кажа първа му взимам половин кола , на 2-ра още една а на трета 4овека ме настига и ме бие и това ако не е от бензиниовата помпа!!!
Просто няма необходимия дебит (помпата ми е оригинална от Е36 316 М40 бе6е оригиналния мотор)
Вчера късно вечерта се пуснах с един мноо вървежен голф2 1,8 16клапана механична инжекция , ами какво да ви кажа първа му взимам половин кола , на 2-ра още една а на трета 4овека ме настига и ме бие и това ако не е от бензиниовата помпа!!!
Просто няма необходимия дебит (помпата ми е оригинална от Е36 316 М40 бе6е оригиналния мотор)
Последна промяна ludiagsm на 23 Апр 2004, 23:56, променена общо 1 път
Когато сложих 3.8 мотор-а първо карах с помпата от 2.5 мотор-а - значи колата вървеше много - нито прекъсва нито и свършва бензина - всичко си беше наред - 0-200км/ч ги правеше за 17 сек - смених помпата - сложих за м5 - разлика в 1-ва и 2-ра нямаше чак толкова голяма но 3-та малееееееее - тогава бях с много дълъг диф и на 3-та правеше 200 точно - разликата беше 2.5сек по бързо до 200 като само на 3-та разликата е 2 сек ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
значи првилно съм се ориентирал към смяна на помпата , но се 4удя как да я замяря в смисъл преди да я купя ?
Мога да си направя грубо замерване и сравнение при еднакво захранва6то напрежение за 1 мин какво коли4ество бензин ка4и едната и после тест с другата!
Иначе тази която ми продават е външна , а мойта е потопяема, аз исках за по-голяма сигурност да знам че 100% колата е ''нахранена'' да сложа две помпи
Мога да си направя грубо замерване и сравнение при еднакво захранва6то напрежение за 1 мин какво коли4ество бензин ка4и едната и после тест с другата!
Иначе тази която ми продават е външна , а мойта е потопяема, аз исках за по-голяма сигурност да знам че 100% колата е ''нахранена'' да сложа две помпи
Последна промяна ludiagsm на 23 Апр 2004, 23:57, променена общо 1 път
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Ще проверя за бензинова помпа от ис и ако има да ти я донеса да я монтираш на колата и да пробваш ,ако ти хареса плащаш ,ако не ми я връщаш 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
BESSNIA написа:Ще проверя за бензинова помпа от ис и ако има да ти я донеса да я монтираш на колата и да пробваш ,ако ти хареса плащаш ,ако не ми я връщаш
не луд требва по яка дори оригиналната е слаба DA WOLF нали писа една тема по въпроса
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
по принцип знам 4е в някои модели като голф 2 например използват
две бензинови помпи едната е в резервоара сму4е от там и налива в едно по-малко резервоар4е в което има друга помпа и от там тръгва към инжекциона, но при гофа първата помпа не e под високо налягане
две бензинови помпи едната е в резервоара сму4е от там и налива в едно по-малко резервоар4е в което има друга помпа и от там тръгва към инжекциона, но при гофа първата помпа не e под високо налягане
Последна промяна ludiagsm на 24 Апр 2004, 17:04, променена общо 1 път
определено помпите на K -JETRONIC са с доста голям дебит и налягане.... стига да е 4итава с такава коли по 300 коня успява да ги храни.....
6том си ре6ил да си с 2 помпи има вариянт двете да се монтират успоредно и да ги съедини6 със регулатор на налягането с два входа... така всяка помпа си работи самостоятелно и не пре4и на другата.... друг пиниз е така свързани едната да има реле и да вклу4ва над 4к рпм.....варианти много стига бензина в кръвта да е достатъ4но
6том си ре6ил да си с 2 помпи има вариянт двете да се монтират успоредно и да ги съедини6 със регулатор на налягането с два входа... така всяка помпа си работи самостоятелно и не пре4и на другата.... друг пиниз е така свързани едната да има реле и да вклу4ва над 4к рпм.....варианти много стига бензина в кръвта да е достатъ4но

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани