Пръскалки в куулера?
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Пръскалки в куулера?
Здр колеги реисари ще може ли да ми разясните за тези пръскалки в къълера и евентуално как да си направя и монтирам на ТДС
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Мислиш ли, че си заслужава играчката да монтираш пръскалките, имай в предвид, че те са за състезателни турбалани, необходими са тогава когато въздуха е толкова горещ от продължително изнасилване на колата , че кулера спира да си върши работата
Иначе принципа е на пътя на въздушния поток минаващ през кулера да се пръсне вода във формата на ситни капчици (като пулверизаторите за стъкла), тогава въздуха става особено студен
Но според мен няма смисъл нищо няма да усетиш

Иначе принципа е на пътя на въздушния поток минаващ през кулера да се пръсне вода във формата на ситни капчици (като пулверизаторите за стъкла), тогава въздуха става особено студен

Но според мен няма смисъл нищо няма да усетиш

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
виждал съм да го поливат външно ,демек да го мокрят и след това при обдухване мокрия кулер има зна4ително по добро КПД , виждал съм и системка с въглероден двуокис или нитро която буквално вледенява кулера отвън и така в най-голямата жега можеш да симулираш че околната температура е например 20 градуса
Re: Пръскалки в куулера?
Wenzy написа:Здр колеги реисари ще може ли да ми разясните за тези пръскалки в къълера и евентуално как да си направя и монтирам на ТДС
като почнеш да надуваш по бар и половина и правиш по 400 коня и нагоре - ще те упътиме.
сега - не се занимавай със глупости...
ако искаш малко повече коне- сложи си един хубав въздушен филтър или се огледай за някои консервативен чип...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Само с баровете да не влезем в Купува/Продава с обяви "търся си ново турбо".По въпроса за пръскалките може и да се получи нещо,с още едно казанче за вода за чистачките,дамо тва е че маторчите е слабо и незнам как ще обслужи 3-4 пъти повече пръскалки от тия на чистачките 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Голяма лудница ако е със вакум и механична помпа - задължително трябва да си със спътник " помпи,робеее.............. " 

- CX 25 GTI Turbo
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.11.2007
Много интересна тема! Регистрирах се специално, за да се включа в обсъждането и и да получа компетентно мение (за което не се съмнявам)!
Моя мотор е 2,5 литра с турбо с ниско налягане (0,4 ако не се лъжа) и без кулер. Много отдавна бях чел, за самолетите дето им пръскали вода със спирт и се повишавала мощността и все ме гложди да пробвам. Атмосферния мотор на този модел е 136к.с. ,моя е 167. Дали ще може с тази система да доближи 200 (като разбира се с нейна помощ, да врътна и байпасния клапан малко)? Управлението е само механично -чипове не съм срещал за този модел. Разбира се компромис със сигурността не ми се прави! Как мислите?
Моя мотор е 2,5 литра с турбо с ниско налягане (0,4 ако не се лъжа) и без кулер. Много отдавна бях чел, за самолетите дето им пръскали вода със спирт и се повишавала мощността и все ме гложди да пробвам. Атмосферния мотор на този модел е 136к.с. ,моя е 167. Дали ще може с тази система да доближи 200 (като разбира се с нейна помощ, да врътна и байпасния клапан малко)? Управлението е само механично -чипове не съм срещал за този модел. Разбира се компромис със сигурността не ми се прави! Как мислите?
- CX 25 GTI Turbo
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.11.2007
Надявам се не става въпрос за интересната тема и компетентното мнение
Не ми се пишеше на дълго и широко. Имах предвид , че като подобрява горенето и намаля детонациите ,тази система ще ми даде възможност за малко увеличение на налягането ,което прави турбото. Ако не се лъжа....

Не ми се пишеше на дълго и широко. Имах предвид , че като подобрява горенето и намаля детонациите ,тази система ще ми даде възможност за малко увеличение на налягането ,което прави турбото. Ако не се лъжа....

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани