Разликата в кг.
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Разликата в кг.
Момчета от много време ме тормози един въпрос.
Каква е разликата в килограмите мегду М20 В23 и М30 В35. Търсих информация по доста сайтове ,но не намерих инфо. По моя преценка е около 60-80кг.
Интересувам се за да знам, колко ще разбалансирам колата ,като сложа желязото под капака. То акумолатора заминава в багажника ,но се чуда има ли още какво да преместа или махна

Интересувам се за да знам, колко ще разбалансирам колата ,като сложа желязото под капака. То акумолатора заминава в багажника ,но се чуда има ли още какво да преместа или махна

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
и аз се чудех същото и си мислех дали с тежести в багажника може да се балансира пак 50 на 50. Като се сметната тежестите колко ще е КДТ-на новия двигател, дали няма да е по-добре голям М20 с по-малко тежест или М30 + 120-130кг?
аз затова реших, че не разбирам достатъчно от окачане и баланс и мисля да слагам по-голям двигател, но М20.
Но и на мен ми е интерсна разликата и начина на компенсация на разликата.
Че то пък иначе се получава бутане през предните колела и все едно караш Вектра....
аз затова реших, че не разбирам достатъчно от окачане и баланс и мисля да слагам по-голям двигател, но М20.
Но и на мен ми е интерсна разликата и начина на компенсация на разликата.
Че то пък иначе се получава бутане през предните колела и все едно караш Вектра....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
не знам ма мисли го като 4.5 кила по-тежко возило = 1 конска сила по-малко... на 400 метра ефект
няма смисъл да се опитваш да изкараш 50/50 като слагаш тегло отзад. 50/50 се гони за да се намали недозавиването - вместо да слагаш кила отзад, оправи си предницата- повече камбер, малко по-меки гуми, по-широка стабилизираща щанга.. такива неща мисли.
баласта отзад е за ... снегорините
няма смисъл да се опитваш да изкараш 50/50 като слагаш тегло отзад. 50/50 се гони за да се намали недозавиването - вместо да слагаш кила отзад, оправи си предницата- повече камбер, малко по-меки гуми, по-широка стабилизираща щанга.. такива неща мисли.
баласта отзад е за ... снегорините

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
това означава ли, че колата може да понесе известен товар в повече(нов двигател) отпред и да се компенсира "само" с камбър и настройки по предницата?
аз принципно драг не гоня, искам стабилност и предсказуемо поведение в завой, с наклонност към пре-завиването.
аз принципно драг не гоня, искам стабилност и предсказуемо поведение в завой, с наклонност към пре-завиването.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
колко съм прост- то се изискват малко математически познания за лостове, за да се досетя, че ако го приближа двигателя към центъра на тежестта и е с малко рамо ще мога да балансирам колата.....
Да Улф - може за Е21 да е по-трудно, но поне си изясних нещата.
Благодаря и на Алекс.
Да Улф - може за Е21 да е по-трудно, но поне си изясних нещата.
Благодаря и на Алекс.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
о да, няма проблем
, можеш толкоз назад да го бутнеш (при Е30) че дори да я дисбалансираш не от към тежест на предния мост а на задния
иначе М30 е с 60кг. по-тежък от М20...
вижте в www.e30.de - 335i - english version всичко е описано мноооого подробно......



иначе М30 е с 60кг. по-тежък от М20...
вижте в www.e30.de - 335i - english version всичко е описано мноооого подробно......
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
Тука има тегло за почти всички двигатели
Тука има тегло за почти всички двигатели
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
alx написа:не знам ма мисли го като 4.5 кила по-тежко возило = 1 конска сила по-малко... на 400 метра ефект
няма смисъл да се опитваш да изкараш 50/50 като слагаш тегло отзад. 50/50 се гони за да се намали недозавиването - вместо да слагаш кила отзад, оправи си предницата- повече камбер, малко по-меки гуми, по-широка стабилизираща щанга.. такива неща мисли.
баласта отзад е за ... снегорините
Аз не искам да правя дракстер и искам колата да може да се кара като ежедневна. Окачването е ясно че ще бъде пълен ъпгрид, но освен акумулатора не се сещам, какво друго да преместя в багажника.
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Какво е камбер?
Иначе ако разликата е само 60 кила то преместваш 30 от предната на задната ос и си готов. Е надали 30 кила чаркуляжи могат да се ореместат ама акомулатора си заслужава. Действай и като крематора. Олекотявай.
Иначе ако разликата е само 60 кила то преместваш 30 от предната на задната ос и си готов. Е надали 30 кила чаркуляжи могат да се ореместат ама акомулатора си заслужава. Действай и като крематора. Олекотявай.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Според BMW ETK (стана ми любопитно и си поиграх да ги извадя):
M20/B20 (AF), тегло: 107кг ('77 е21 320)
M20/B20 (206KA),тегло: 115кг ('87 е30 320i)
M20/B23 (AF), тегло: 112кг ('82 е21 323i)
M20/B23 (236EC), тегло: 114кг ('85 е30 323i)
M20/B25 (256K1), тегло: 119кг ('90 е30 325i)
M30/B35 (AF), тегло: 147кг ('84 e28 535i)
М30/В35 (346KB), тегло: 137кг ('88 e34 535i)
S38/B35 (356ED), тегло: 164кг ('85 е28 М5)
S38/B36 (366S1), тегло: 152кг ('89 е34 М5)
S38/B38 (386S1), тегло: 149кг ('93 е34 М5)
M50/B25TU (256S2), тегло: 137кг ('94 е36 325i)
всичко това е за необорудвани мотори (сглобен блок+главата), без всмукателни и изпускателни колектори.
M20/B20 (AF), тегло: 107кг ('77 е21 320)
M20/B20 (206KA),тегло: 115кг ('87 е30 320i)
M20/B23 (AF), тегло: 112кг ('82 е21 323i)
M20/B23 (236EC), тегло: 114кг ('85 е30 323i)
M20/B25 (256K1), тегло: 119кг ('90 е30 325i)
M30/B35 (AF), тегло: 147кг ('84 e28 535i)
М30/В35 (346KB), тегло: 137кг ('88 e34 535i)
S38/B35 (356ED), тегло: 164кг ('85 е28 М5)
S38/B36 (366S1), тегло: 152кг ('89 е34 М5)
S38/B38 (386S1), тегло: 149кг ('93 е34 М5)
M50/B25TU (256S2), тегло: 137кг ('94 е36 325i)
всичко това е за необорудвани мотори (сглобен блок+главата), без всмукателни и изпускателни колектори.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани