Антитунинг

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Антитунинг

Мнение от AlibiTu » 15 Яну 2007, 17:03

Хората се мъчат да правят тунинг, а аз точно обратното. Искам да попитам, по какъв начин най-лесно може да си скупя 325-цата. Да я направя от 170 коня, на по-малко от 163? С един приятел си говорихме и той предлага с електрониката. В смисъл, както се прави ЧИПтунинг и се увеличават конете, ние ще направим точно обратното в нашия случай (ама дали може???)
Колата след това минава Динотест и на базата на този Динотест си вписвам мощността в документите.
То не се знае сега с колко кончета разполага :) ... ама все пак ....
Молим за съвет! Мерси предварително!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 15 Яну 2007, 17:09

Е на това му се вика нестандартна идея :shock:
Според мен обаче няма да стане номера с вписването в документите на мощността :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Яну 2007, 17:32

По принцип ще разбера до ден, два дали ще стане или не, със сигурност. Аз обаче си мисля, че ще стане, защото:
В Германия като сложиш турбо на колата и като минеш техническия те незнаят реално колко коня е колата. Минаваш затова през Дино и колкото излезе ти го вписват. Значе ако отидеш и на Диното излезе 160 коня, то тогава ти вписват 160 коня. Задал съм на доста места този въпрос и сега чакам отговори....т.е. вече от едно ми отговориха, че доста серийни 325-ци с времето са поспаднали и давали по 163 коня, такаче може и без да се пипа. Ще видим и от други места какво ще ми отговорят. Ама ако стане ... бая ще трябва да почерпа :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Яну 2007, 19:17

Тва дори и да ти впишат у германия по-малко кс тия чукондури тука у КАТ 100% ще се направят на майстори :idea: Ся кат се замисля тва е малко възможно щот ще зема една турбо кола махам турбината мерим на диното показва няква стойност дето и на инвалид можеш да я вкараш и "анти чип" :mhihi: няма да пишеш ма ме съмнява тая игра да ти кажа :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Яну 2007, 20:37

От немските форуми, ме посъветваха да ползвам Мотроник от 320и. Достатъчно би било да падне под 163 коня....
Някакви други варианти?
Крика, ама имай в предвид, че трябва да го махнеш в чужбина. Да си направиш уговорка с хората да ти го впишат, да отидеш на дино, да минеш след това технически преглед и тогава чак си готов за внос в БГ. А това пак си струва пари и време. ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Яну 2007, 21:33

Че то може да се намалят конете само с екуто и евентуално по-малки дюзи, или пипане на дебитомера, то важното е само да се спъне кошарата.

ПС В първия момент се замислих, кво ще стане, ако на диното не се даде пълна газ, ама тогава ще се види от оборотите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Яну 2007, 21:40

Върни аванса ако можеш, ограничител на 5000 оборота примерно - т.н. мерки ?
Може да сложиш рестриктор при дроселклапата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Яну 2007, 21:55

Плана е да се осъкати бегачката :mhihi: . Аз съм се спрял на Мотроник от 320 (щото имам такъв под ръка) :D
Мисля да пробвам на Диното колко ще бутне така и ако не събори достатъчно мисля да сложа рестриктор (това едно аверче вече ме посъветва).
Утре ще разбера дали може да ми впишат новите коне в книжката. От там вече КАТ-аджиите няма кво да се правят на майстори. Хората са им го написали в документите, че колата е 150 коня примерно. А и сега вече е малко по-лабаво. Гледат само договор за покупко продажба и документите на колата и да има технически преглед.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 15 Яну 2007, 21:59

:mhihi: сипи ло6 бензин :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 15 Яну 2007, 22:31

или махни едната свеш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 15 Яну 2007, 22:41

аз мисля, че като идеш с колата в кат, ще ти вземат документите, ще видят номера на рамата, ще го чукнат в компютъра и ще излезне М20Б25 - 170 магарета и няма да им дреме колко коня е в момента, щото данните им са "заложени" и бачкат по тая схема :roll:
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Яну 2007, 23:05

Stanchev написа:аз мисля, че като идеш с колата в кат, ще ти вземат документите, ще видят номера на рамата, ще го чукнат в компютъра и ще излезне М20Б25 - 170 магарета и няма да им дреме колко коня е в момента, щото данните им са "заложени" и бачкат по тая схема :roll:
бе и аз тва му думам ма он не отбира :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 1.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от extreem » 16 Яну 2007, 0:55

Ако успееш с тази схема дето си я замислил ще е много хубаво и доста хора след теб ще минат по същия път за да не плащат многото кинти за бегачките си. Ама мен лично ме съмнява в кат са гадове, но ако стане браво за замисъла добре си го измислил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Яну 2007, 1:22

Ок нямам нищо напротив да работят по тази система, обаче има един друг момент. Пускат те рамата и излиза М20Б25 170коня, обаче аз не съм с М20Б25, ами с ЕТА ... тогава какво правим??? Имаме сменен мотор. Няма как да платя пари за мотор, който не внасям ;) Т.е. не плащам акциз.
Друг момент. Имаме кола която ние сме си построили (има няколко такива в Германия). Удобрена е от ТЮВ. Ми тази кола по документи е 150 коня. Внасяш я в БГ. След 1.1.2007 няма Евро 1 да се провери автомобила. Нащи в КАТ нямат инфо за тази кола, щото не излиза от завод и в тяхната програма нищо не излиза за тази рама. Тука Немците ако я впишът някъде и нашите от тяхната база данни да гледат, ок ще видят що за автомобил е, обаче тогава пък немците ще впишат и за моята рама новите ми КС и така на нашите ще излезнат пак други коне от 170. Та тогава нашите ще гледат конете на тази кола, която аз съм си построил по талона на колата! Щото от другаде не могат да вземат инфо за това колко коня е. ;)
Та на тази логика ако мотора ми е модифициран, то тогава това БМВ става само по себе си уникално. За това преминава в Германия и през единичен технически преглед и се удобрява. Т.е. тази кола вече с този мотор не е толкова коне колкото е от завода. И щом го пише в автентичния талон на колата.... няма как да платя акциз на мотор, който реално е 160 коня :!:

Има и един момент, че може изобщо никой да не ме пита за акциз, щото май никой не е внасял акцизна кола след нова година :mhihi:

Аз лично ще опитам. Ако пък в крайна сметка ми кажат, че ще плащам акциз, ще си върна колата в Германия. Ще ви пиша тука, че тая далавера не върви :D Нищо не губя! ;)

П.С. Ако стане номера, ще ми интересно как ще се омагьоса М3, че да спадне до заветните 160 коня :mhihi:

П.С. И такива далавери със свещи не стават! Трябва да минеш сичко редовно. Минаваш цялостен преглед и газове! Не ги имайте немците за прости! Трябва да се скупи културно колата :lol:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 16 Яну 2007, 2:01

Само да добавя,акцизни коли и то доста вкара един приятел след 01.01,плаща само акциз и то към НАП!
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook