Антитунинг
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Антитунинг
Хората се мъчат да правят тунинг, а аз точно обратното. Искам да попитам, по какъв начин най-лесно може да си скупя 325-цата. Да я направя от 170 коня, на по-малко от 163? С един приятел си говорихме и той предлага с електрониката. В смисъл, както се прави ЧИПтунинг и се увеличават конете, ние ще направим точно обратното в нашия случай (ама дали може???)
Колата след това минава Динотест и на базата на този Динотест си вписвам мощността в документите.
То не се знае сега с колко кончета разполага
... ама все пак ....
Молим за съвет! Мерси предварително!
Колата след това минава Динотест и на базата на този Динотест си вписвам мощността в документите.
То не се знае сега с колко кончета разполага

Молим за съвет! Мерси предварително!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Е на това му се вика нестандартна идея
Според мен обаче няма да стане номера с вписването в документите на мощността

Според мен обаче няма да стане номера с вписването в документите на мощността

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
По принцип ще разбера до ден, два дали ще стане или не, със сигурност. Аз обаче си мисля, че ще стане, защото:
В Германия като сложиш турбо на колата и като минеш техническия те незнаят реално колко коня е колата. Минаваш затова през Дино и колкото излезе ти го вписват. Значе ако отидеш и на Диното излезе 160 коня, то тогава ти вписват 160 коня. Задал съм на доста места този въпрос и сега чакам отговори....т.е. вече от едно ми отговориха, че доста серийни 325-ци с времето са поспаднали и давали по 163 коня, такаче може и без да се пипа. Ще видим и от други места какво ще ми отговорят. Ама ако стане ... бая ще трябва да почерпа
В Германия като сложиш турбо на колата и като минеш техническия те незнаят реално колко коня е колата. Минаваш затова през Дино и колкото излезе ти го вписват. Значе ако отидеш и на Диното излезе 160 коня, то тогава ти вписват 160 коня. Задал съм на доста места този въпрос и сега чакам отговори....т.е. вече от едно ми отговориха, че доста серийни 325-ци с времето са поспаднали и давали по 163 коня, такаче може и без да се пипа. Ще видим и от други места какво ще ми отговорят. Ама ако стане ... бая ще трябва да почерпа

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва дори и да ти впишат у германия по-малко кс тия чукондури тука у КАТ 100% ще се направят на майстори
Ся кат се замисля тва е малко възможно щот ще зема една турбо кола махам турбината мерим на диното показва няква стойност дето и на инвалид можеш да я вкараш и "анти чип"
няма да пишеш ма ме съмнява тая игра да ти кажа 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
От немските форуми, ме посъветваха да ползвам Мотроник от 320и. Достатъчно би било да падне под 163 коня....
Някакви други варианти?
Крика, ама имай в предвид, че трябва да го махнеш в чужбина. Да си направиш уговорка с хората да ти го впишат, да отидеш на дино, да минеш след това технически преглед и тогава чак си готов за внос в БГ. А това пак си струва пари и време.
Някакви други варианти?
Крика, ама имай в предвид, че трябва да го махнеш в чужбина. Да си направиш уговорка с хората да ти го впишат, да отидеш на дино, да минеш след това технически преглед и тогава чак си готов за внос в БГ. А това пак си струва пари и време.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Плана е да се осъкати бегачката
. Аз съм се спрял на Мотроник от 320 (щото имам такъв под ръка)
Мисля да пробвам на Диното колко ще бутне така и ако не събори достатъчно мисля да сложа рестриктор (това едно аверче вече ме посъветва).
Утре ще разбера дали може да ми впишат новите коне в книжката. От там вече КАТ-аджиите няма кво да се правят на майстори. Хората са им го написали в документите, че колата е 150 коня примерно. А и сега вече е малко по-лабаво. Гледат само договор за покупко продажба и документите на колата и да има технически преглед.


Мисля да пробвам на Диното колко ще бутне така и ако не събори достатъчно мисля да сложа рестриктор (това едно аверче вече ме посъветва).
Утре ще разбера дали може да ми впишат новите коне в книжката. От там вече КАТ-аджиите няма кво да се правят на майстори. Хората са им го написали в документите, че колата е 150 коня примерно. А и сега вече е малко по-лабаво. Гледат само договор за покупко продажба и документите на колата и да има технически преглед.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
аз мисля, че като идеш с колата в кат, ще ти вземат документите, ще видят номера на рамата, ще го чукнат в компютъра и ще излезне М20Б25 - 170 магарета и няма да им дреме колко коня е в момента, щото данните им са "заложени" и бачкат по тая схема 


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
бе и аз тва му думам ма он не отбираStanchev написа:аз мисля, че като идеш с колата в кат, ще ти вземат документите, ще видят номера на рамата, ще го чукнат в компютъра и ще излезне М20Б25 - 170 магарета и няма да им дреме колко коня е в момента, щото данните им са "заложени" и бачкат по тая схема

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ок нямам нищо напротив да работят по тази система, обаче има един друг момент. Пускат те рамата и излиза М20Б25 170коня, обаче аз не съм с М20Б25, ами с ЕТА ... тогава какво правим??? Имаме сменен мотор. Няма как да платя пари за мотор, който не внасям
Т.е. не плащам акциз.
Друг момент. Имаме кола която ние сме си построили (има няколко такива в Германия). Удобрена е от ТЮВ. Ми тази кола по документи е 150 коня. Внасяш я в БГ. След 1.1.2007 няма Евро 1 да се провери автомобила. Нащи в КАТ нямат инфо за тази кола, щото не излиза от завод и в тяхната програма нищо не излиза за тази рама. Тука Немците ако я впишът някъде и нашите от тяхната база данни да гледат, ок ще видят що за автомобил е, обаче тогава пък немците ще впишат и за моята рама новите ми КС и така на нашите ще излезнат пак други коне от 170. Та тогава нашите ще гледат конете на тази кола, която аз съм си построил по талона на колата! Щото от другаде не могат да вземат инфо за това колко коня е.
Та на тази логика ако мотора ми е модифициран, то тогава това БМВ става само по себе си уникално. За това преминава в Германия и през единичен технически преглед и се удобрява. Т.е. тази кола вече с този мотор не е толкова коне колкото е от завода. И щом го пише в автентичния талон на колата.... няма как да платя акциз на мотор, който реално е 160 коня
Има и един момент, че може изобщо никой да не ме пита за акциз, щото май никой не е внасял акцизна кола след нова година
Аз лично ще опитам. Ако пък в крайна сметка ми кажат, че ще плащам акциз, ще си върна колата в Германия. Ще ви пиша тука, че тая далавера не върви
Нищо не губя!
П.С. Ако стане номера, ще ми интересно как ще се омагьоса М3, че да спадне до заветните 160 коня
П.С. И такива далавери със свещи не стават! Трябва да минеш сичко редовно. Минаваш цялостен преглед и газове! Не ги имайте немците за прости! Трябва да се скупи културно колата

Друг момент. Имаме кола която ние сме си построили (има няколко такива в Германия). Удобрена е от ТЮВ. Ми тази кола по документи е 150 коня. Внасяш я в БГ. След 1.1.2007 няма Евро 1 да се провери автомобила. Нащи в КАТ нямат инфо за тази кола, щото не излиза от завод и в тяхната програма нищо не излиза за тази рама. Тука Немците ако я впишът някъде и нашите от тяхната база данни да гледат, ок ще видят що за автомобил е, обаче тогава пък немците ще впишат и за моята рама новите ми КС и така на нашите ще излезнат пак други коне от 170. Та тогава нашите ще гледат конете на тази кола, която аз съм си построил по талона на колата! Щото от другаде не могат да вземат инфо за това колко коня е.

Та на тази логика ако мотора ми е модифициран, то тогава това БМВ става само по себе си уникално. За това преминава в Германия и през единичен технически преглед и се удобрява. Т.е. тази кола вече с този мотор не е толкова коне колкото е от завода. И щом го пише в автентичния талон на колата.... няма как да платя акциз на мотор, който реално е 160 коня

Има и един момент, че може изобщо никой да не ме пита за акциз, щото май никой не е внасял акцизна кола след нова година

Аз лично ще опитам. Ако пък в крайна сметка ми кажат, че ще плащам акциз, ще си върна колата в Германия. Ще ви пиша тука, че тая далавера не върви


П.С. Ако стане номера, ще ми интересно как ще се омагьоса М3, че да спадне до заветните 160 коня

П.С. И такива далавери със свещи не стават! Трябва да минеш сичко редовно. Минаваш цялостен преглед и газове! Не ги имайте немците за прости! Трябва да се скупи културно колата

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Capo di tutti
- БРОНЕносецът
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 13.11.2006
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани