М10 карбуратор + турбо?
Модератор: bum_bum
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
М10 карбуратор + турбо?
В очакване на М10 и тръпна
Четох това-онова за турбо конверсиите, както и за М10 моторите, но се чудя - може ли да бъде въобще монтирано по някакъв начин турбо на М10 мотор с карбуратор? Аз си го представям така - спестявам от закуски и взимам някакво евтино и малко турбо с една генерация за него (не знам откъде, все някой трябва да може да ги прави), един хубав въздушен филтър и една тръба, която излиза от турбото и влиза в карбуратора (там дето по принцип се монтира кръглия въздушен филтър). Да речем, че мотора не се декомпресира, не се подсилва по някакъв специален начин, гласи се за малък бууст (vacuum leak
) като само се слагат турбото+генерацията, хубав карбуратор, хубави свещи, филтри, масло. Не ми е ясен принципът на работа на карбуратор (ах, колко съм зле!) и затова се чудя. Дали може да поеме малко повече налягане и да качи там 20-30 к.с. та да провърви бангията поне колкото М20Б20? Там 0.3-0.5 бара дали ще издържи без да се разцепи
Другия вариант е да се слага инжекция, но трябва глава, дюзи, електроника, помпа, маркучи, бе бая сложна става работата. Пък и с инжекция ще требва допълнителна електроника, по-яка помпа, по-яки дюзи и т.н. (тоест и парите стават над моите възможности). Благодаря за отделеното внимание, надявам се да съм ви подобрил настроението! 




BMW only!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Идеята можеби не е чак толкова лоша, ама аз лично се съмнявам да се получи със сток карборатора, обаче със друг ми се струва доста реалистична
Само дето с карбураторите никога няма да се разбереш относно разхода 


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Доколкото помня даваха на хората точно такива съвети, че трябва с по-специални карбуратори да се прави изпълнението. Ех, как да го увърташ, все до пари опира работата. Или до умения на техник поне. Значи за тази кола ги виждам така нещата - сума за перформънс тунинг трябва да се заделят между 500 и 2000 лева за да се получи нещо що-годе смислено. Ясно е, че и доста повече пари могат да се налеят, но става дума за нещо по нискобюжетно. Той и Viper сега това ми каза, че може да се сложат Weber карбуратори и 280 градуса вал, но разхода бил
Не мога да се начудя как е възможно карбураторите така здраво да гълтат за да вървят добре. Сега разхода на колата е малък, но и вървежа е 


BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Имаше много писано преди време..Киро Бавареца се опитваше да прави такова нещо и всички го съветваха да се откаже...той не се отказваше докато не се убеди че не става...или за да стане трябват много шуми 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Toва е полезна информация за да охладя страстите малко. Ако се дават много шуми то както винаги по-добре шестак и после чак да се мисли за модификации. То дали се модифицира М10, М20, М30, М42, М50 (мали, много мотори в тва Е30 влизат бе
) все се дават много пари (за някои "малко" повече). Аз търсех нещо нискобюджетно, ама 


BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
По-добре верно се поохлади и събирай по-дълго време щото с тоя карбуратор нищо нема да стане! Спомням си че се говореше за някакъв карбуратор от Рено 5 турбо ама и там работата била кофти, абе общо взето загубена кауза!
Събирай по-дълго време, карай го тоя мотор ако трябва на газ, така хем и пари ще събереш по-бърже (макар че собственик на БМВ пари много трудно може да събира
) и мисли за нещо по ряационално 
Събирай по-дълго време, карай го тоя мотор ако трябва на газ, така хем и пари ще събереш по-бърже (макар че собственик на БМВ пари много трудно може да събира



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, но то като гледам не са особено рационални нещата - четох ти мненията за смяната с шестак мотор и там още повече се стреснах 

BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз лично бих се захванал със по-голям мотор на първо време пък после да мислиш за тунинг 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Прав си, много пъти съм чел това мнение, аз исках да стане по по-лесен начин, но то всъщност смяната с по-голям мотор някой пъти излиза по-лесна отколкото модифицирането на този (макар да трябва да се сменят и скорости, и съединител, и радиатори и кво ли не). Ще помисля, за сега замразявам темата 

BMW only!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Само ще ви дам малко повод за размисъл:
Годината е 1964, БМВ решават да направят рейсинг версия на 1800Ti. Появява се 1800 Ti/SA...
М10В18: 1773сс,
Сгъстяване: 10.5:1,
Карбове: 2хWeber 45 DCOE,
Разпределителен вал: 284 градусов
Мощност: 165 HP/7000rpm,
Ускорение 0-100: 8.9 сек
Taя кола е газила наред... http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... 20Spa.html
Та някой каза нещо за карбураторите и атмосферното пълнене

Годината е 1964, БМВ решават да направят рейсинг версия на 1800Ti. Появява се 1800 Ti/SA...
М10В18: 1773сс,
Сгъстяване: 10.5:1,
Карбове: 2хWeber 45 DCOE,
Разпределителен вал: 284 градусов
Мощност: 165 HP/7000rpm,
Ускорение 0-100: 8.9 сек


Taя кола е газила наред... http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... 20Spa.html
Та някой каза нещо за карбураторите и атмосферното пълнене


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ма тва преди 40+ години ве
за тогас може и да се е считала за бигачка,ма не е имало астри
са някакси не се вписва в ежедневието 



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Честно да ти кажа предпочитам този мотор пред М20
Егаати изруда и то '64 година?!? Къде сте конкуренция, КЪДЕ?!?
Как се реже тва чудо, какви дрифтове прави
А как искам такъв мотор в Е30
Жалко, че ги няма тия чаркове
Интересно обаче какъв ли разход прави товА?
А и между другото ако ги има частите трудът едва ли е толкова много (не повече от трасплантацията на шестак).
едит: Явор пак се шегува






едит: Явор пак се шегува

BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе стига сте гледали тоя разход! Примирете се че разхода при положение че търсиш вървеж не е от особенно значение!
Не мога да разбера като някой каже ама колко ще харчи... ти искаш да го правиш 200 коня, турбини и гледаш разхода
Аз вече не занулявам дневния километраж че ми става лошо като гледам колко литри изфърлям по светофарите и планините за какъв пробег
Не мога да разбера като някой каже ама колко ще харчи... ти искаш да го правиш 200 коня, турбини и гледаш разхода

Аз вече не занулявам дневния километраж че ми става лошо като гледам колко литри изфърлям по светофарите и планините за какъв пробег


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.

Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани