1.8T Project

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

1.8T Project

Мнение от RS-MAD » 02 Дек 2005, 17:51

*** Смених заглавието , нека тая тема стане за моя проект , ще ъпдейтвам редовно :) ****
Ей на , толкова съм щастлив в момента че нямам думи.Подаръците таз година са много добре :)
Garrett GT2871R Turbine 0.64A/R Compresor 0.60AR
Spearco Intercooler и Bosch 440 инжектори :)
От утре се почва инстала :) Да видим как ще се наредят нещата :)
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна RS-MAD на 03 Дек 2005, 12:51, променена общо 2 пъти

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 03 Дек 2005, 0:37

Звучи обещаващо?
Електроника?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 03 Дек 2005, 0:41

И аз таман да питам за електричеството

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 03 Дек 2005, 0:47

Cobra написа:Звучи обещаващо?
Електроника?

За момента смятам да карам на stock ЕКУ , след това ремап.
Като закича всичко и си набавя съединител, шпер и т.н. ще мисля за някое станд-алоне, което обаче да комбинирам с покупката на forgedi.
За сега нямам възможноста , предимно финансова.
Така или иначе сетъпа е доказан в/у сток електрониката на колата.
За първо време ще карам на сток надув 0.8 бара.
Като почна с правенето тез дни ще пускам как вървят нещата :)
Нека всичко да е ОК след това ще мисля в/у ремапа.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 03 Дек 2005, 0:49

Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 03 Дек 2005, 0:50

Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството :mhihi:

За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 03 Дек 2005, 11:49

RS-MAD написа:
Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството :mhihi:

За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението :)


много правилен подход - браво :D Иначе турбинката е номер1 , тея ГТ сериите са мега добри :D Искам и аз един 28еРеС ама по натам.

Серийния надув мисля , че ти е 0,6 обаче , а във високите даже и към 0,4 спада . То зависи и коя година ти е Шкодата де , щото са няколко различни мотроника. Имам един познат със същата такава и му я направих софтуерно на 1,2 бара овърбуст и 0,9 във високите - не бих казал , че е 300коня ама понавървява добре :D

Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .

ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ? :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 03 Дек 2005, 12:15

V-max написа:
RS-MAD написа:
Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството :mhihi:

За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението :)


много правилен подход - браво :D Иначе турбинката е номер1 , тея ГТ сериите са мега добри :D Искам и аз един 28еРеС ама по натам.

Серийния надув мисля , че ти е 0,6 обаче , а във високите даже и към 0,4 спада . То зависи и коя година ти е Шкодата де , щото са няколко различни мотроника. Имам един познат със същата такава и му я направих софтуерно на 1,2 бара овърбуст и 0,9 във високите - не бих казал , че е 300коня ама понавървява добре :D

Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .

ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ? :D :D :D


не е със серийния надув, споко ... виж там няколко теми надолу има снимчици на едно мазно апекси авцр ;-)

таз кола е на <100х.км доскоро беше гаранционна, леко не върви да се сменят интърналс още, при условие, че могат да се постигнат много неща със сток такива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 03 Дек 2005, 12:54

V-max написа:
Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .

ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ? :D :D :D

Този мотори имат доста добра механика , понасят спокойно 1.5-1.6 бара надув без проблем , издържат до към 400 к.с. , след това вече е тъмна индия.Има мотори които са вадели и по 550 на сток.
С това турбо при 1.5-1.6 надув мощността е около 360-380 к.с. на вала.
Мисля че е абсолютно приемливо за сток мотор , който не е отварян дето се вика.
Ако недай боже го счупим вече ще мислим за forgedi. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 04 Дек 2005, 19:26

Слагам една снимка на турбото с малко по-добро качество :)
В понеделник влиза в бокса и ще поствам снимки с развитието на колата :)
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 04 Дек 2005, 23:37

Тоя фабричен 1.8 Т до колко бара може да издържи без да му се сменят железарийте :) 1.5 не му ли идват малко множко?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 05 Дек 2005, 0:40

GIORCETO написа:Тоя фабричен 1.8 Т до колко бара може да издържи без да му се сменят железарийте :) 1.5 не му ли идват малко множко?

Фирмите които правят файлове за 1.8Т сетъп с големи турбини са REVO , Upsolute , GIAC и няколко други.
Има файлове за GT28RS, GT28R , GT2871R , T3/T04 със 440 инжектори и 3" МАФ.
Всичките правят файловете да бустат на 22-23 PSI , като това се смята за таван на сток интерналите.(в случая говоря за мойта турбина и софта към нея)
Почти всички които са правили такъв сетъп са стигнали до извода че при този надув на тази турбина това е най-високия безопасен бууст.Смисъл нагоре файла може да бъде поръчан само със съгласието на собственика и без никакви гаранции.
Общо взето се смята че 370 к.с. са един добър праг на който да се спре. Според някой този таван е доста нагоре , според някой не.
Мойте намерения са 300к.с. на гумите. По нагоре засега не се глася.
Досега на тези мощности не съм срещнал издумкал мотор , виш някой имат проблеми с трансмисията и полуоски , но в 90% от случаите никой няма особенно големи проблеми.
Тук говоря за сетъпи разработвани от сериозни фирми. APR примерно имат доста сериозен кит който също се върти в тази мощност.
Предполагам че тяхните данни са по достоверни отколкото даните на някои хора които и с по 450 к.с. карат на сток интерналс.
Така или иначе моята турбина не може да извади повече от 370-390 к.с. на тоз матор.
Ама само времето ще покаже кой прав кой крив :mhihi:

П.С. И кой ще остане без обувки зимаска :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 05 Дек 2005, 15:56

Аз пък си мислех, че тия 200 к.с., където искам да изтискам от моя двигател, ще го претоварят ... Но ще се спра на GT2860R, поне такава ми препоръчаха.

Браво за "подаръка" от Дядо Коледа. Малко подранил, но хубав. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 06 Дек 2005, 19:51

Опааааааааа ....

началото на корменето :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Бахти всмукателните портове има т'ва, клапанчетата са като на моторче :lol:

Изображение

Щастлив и безгрижен, щото още не знае к'во го чака :P :P

Изображение

т'ва е малко по-голямо от Киро, ама няма проблеми ша фитне като у тях си ("like a glove :mhihi: :mhihi: ")

Изображение

Мазна стойка ...

Изображение
Изображение

На тая броня се поигра смело и безотговорно с ъглошлайфа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение

мдааа ... тоз къдравия дет изправя ламели съм аз ... обещано ми е по 1 обиколка на калояново на всяка изправена ламела :twisted:

Изображение

това в ляво дали ще духа по-добре от сешоара ККК вдясно :help: :help: :help:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 06 Дек 2005, 21:32

Густото иде, майна... :mhihi:

Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook