НИТРОМЕТАН ЗА ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

НИТРОМЕТАН ЗА ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ

Мнение от NITRO DRIVER » 08 Ное 2005, 10:34

Колеги, вече е възможно да увеличите мощността на вашите двигатели, по най-евтиния възможен начин - просто добавяте към бензина нитрометан. Нитрометана е под формата на специална добавка, тъй като чистия нитрометан не се разтваря добре в бензин. Ето и описание на добавката:

NITRO POWER - добавка за повишаване на мощността

Добавката NITRO POWER е специално разработена за увеличаване мощността на бензинови двигатели. За разлика от другите добавки, които само увеличават октановото число, NITRO POWER съдържа и НИТРОМЕТАН (CH3NO2) – най-мощното гориво, което се използува от драгстерите развиващи 5000+ конски сили. По-високото октановото число не дава повече мощност на двигателя, както много хора се заблуждават. То само повишава устойчивостта на горивото към детонации. НИТРОМЕТАНЪТ съдържа 52% кислород и позволява на двигателя да изгори повече гориво за един работен такт. По този начин може да се увеличи мощността на един двигател до два пъти в сравнение с обикновения бензин. С помоща на NITRO POWER постигате ефекта на системите “NOS”, работещи с азотен оксид (N2O), но без да си купувате скъпи уредби. Чист НИТРОМЕТАН използуват само драгстерите, при обикновените автомобили е допустимо добавянето най-много на 10-15%, но и това води до значително повишаване на мощността.
ПРИЛОЖЕНИЕ: При всички видове 2 и 4-тактови двигатели, работещи с бензин или метанол. Добавката е съвместима с всички видове синтетични и минерални масла.
УКАЗАНИЯ ЗА УПОТРЕБА: Добавете една опаковка NITRO POWER към 20 литра бензин.
При това разреждане не са необходими допълнителни настройки на двигателя.
За повече мощност добавете една опаковка към 10 литра бензин.
ВНИМАНИЕ!: При тази концентрация на NITRO POWER е необходимо увеличено подаване на гориво с 10%. Повечето нови автомобили с инжекторно впръскване на горивото имат ламбда сонда и компютър, и сами определят точното съотношение въздух / гориво. Ако вашият автомобил не е такъв, е необходимо да се монтира специален клапан за увеличаване налягането на горивото. В противен случай се получава бедна горивна смес и опасност от детонации. Най-добре е настройките да се правят от специалист. За да се увеличи подаването на гориво при автомобилите с карбуратор, трябва да се сменят жигльорите с по-голям размер.
ВНИМАНИЕ!: Допустима е употребата и на по-високи концентрации
(максимум 1 литър NITRO POWER към 1 литър бензин), но се изисква настройка от специалист. В противен случай е възможна сериозна повреда на двигателя. Най-важното условие за безопасност е горивната смес да бъде винаги богата. Необходима е и промяна на ъгъла на запалване ( няколко градуса назад ) , както и смяна на свещите с по-студени. Е-маil: racing.fuels@gmail.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

ДИНО ТЕСТ

Мнение от NITRO DRIVER » 12 Ное 2005, 22:58

КОЛЕГИ,
ТЪЙ КАТО ИМА ХОРА КОИТО НЕ ВЯРВАТ ЧЕ НИТРОМЕТАНА УВЕЛИЧАВА МОЩНОСТТА, НАПРАВИХМЕ ИЗМЕРВАНЕ НА ДИНО-ТЕСТЕР. ПРИ ПЪРВАТА ГРАФИКА ГОРИВОТО Е БЕНЗИН А-95, А ПРИ ВТОРАТА БЕНЗИН А-95 + ДОБАВКАТА 'NITRO POWER' (КОЛИЧЕСТВОТО НА НИТРОМЕТАНА Е 10%). ИЗМЕРВАНЕТО Е НАПРАВЕНО ДО 4500 ОБОРОТА ПОРАДИ ПРОБЛЕМИ С БЕНЗИНОВАТА ПОМПА (НЕДОСТАТЪЧЕН ДЕБИТ).
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=23181


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 12 Ное 2005, 23:37

откъде да си купя??
мноо лесно ша видя за кво иде реч

пс това :arrow: (CH3)2C=CH2+CH3OH->(CH3)3C-O-CH3 за метанола ли беше??
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Re: НИТРОМЕТАН ЗА ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ

Мнение от V_G_Z » 13 Ное 2005, 21:44

NITRO DRIVER написа:.....Най-важното условие за безопасност е горивната смес да бъде винаги богата. ...
е аз като гледам на каква богата смес караш чак страх ме хваща .. 14:1 ли е ОБОГАТЕНА смес на пълна газ ??? :shock:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Ное 2005, 10:00

даваш смес 12 и аванса зависи от степента на сгъстяване от -5 до -10 градуса назад и си в бизнеса :)


имам един луд приятел иска да му сложа отделен резервоар с отделна горивна помпа и газаджиски електромагнитен клапан и да си превкючва с копче от вътре


ефект ще има бъдете сигурни
минусите според мен са 4е винаги трябва да гледаш горивната смес след всяко зареждане на гориво и последващо разреждане на нитрометана защото не може да бъдете сигурни 4е безина на всяка бензиностанция е същия

и другия минус е самото неудобството ако колата е всекидневна а не само бега4ка по бензиностанцийте да правиш бърко4и :) както едно време добавяха масло в трабантите и варбурзите а гъзарите с лади и москви4и им се смееха

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 14 Ное 2005, 21:41

бе то че нитрометана дава "сила" е пределно ясно въпроса е настройката и тва че трябва да се борави мааалко по осторожно с него най малкото защото е много отровен(в изгорелите газове има азотна киселина която е силен мускулен релаксант-парализатор) и нитрометана е чувствителен на удар.. иразни други работи :)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 15 Ное 2005, 9:06

Нещо май го бъркаш с нитроглицерина за чувствителността на удар

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Ное 2005, 13:52

последно 4увствителен ли е или не е някой от вас пробвал ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 15 Ное 2005, 19:00

"However, there are a number of problems that make this impractical. These include the corrosive nature of the combustion gasses after nitromethane is burned. This process produces large amounts of nitric acid, which is not only corrosive but toxic. To prevent serious corrosion, a thorough flushing of the fuel system and motor is necessary after use. While it burns slowly, there is also the danger of explosion when nitro is used"
"nitric acid, when inhaled, causes a muscular reaction making it impossible to breathe.
"The real problem with nitromethane is its ability to release high power, especially when ignited in a confined space.

Associated with this is its liability to be affected by shock.

Dropping a can of nitromethane will not cause an explosion, as the can, due to its construction of light weight material, will not have sufficient rigidity, but an amount in a very solid thick-walled container may.

EXPLOSION

There are three main possible causes of nitromethane becoming shock sensitive and they are as follows:

The use of hydrazine as an additive, which, be it noted, is barred by regulations in the USA for that very reason.

The use of caustic soda or any other alkaline, used for cleaning out a tank or fuel lines.

Alloy tanks, which before anodizing, have been cleaned with such a substance and have retained a small deposit."
:roll:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 15 Ное 2005, 21:20

тоз па утрепа коня, много изчерпателно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
аз ша изчакам лудия да прави експерименти в такъя случай :lol:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 15 Ное 2005, 21:24

Еееее голяма работа - лудия ще МАПВА с каска :mhihi: :mhihi: :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Ное 2005, 21:39

KAMIKADZE написа:Еееее голяма работа - лудия ще МАПВА с каска :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Е,той за кво е рус тогава бе бате?
Требва да е прозрачна,че ше се депресира иначе :mhihi:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 15 Ное 2005, 22:02

муууухахахахахахах
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 16 Ное 2005, 10:29

Става експлозивен само ако е в контакт с описаните химикали. иначе няма проблем. Колкото до кородиращия ефект върху горивна камера колектори и ауспух мисля че е преувеличено. Цитират че азотната киселина била еди ква си :arrow: глупости. Въобще не се стига стига до образуване на азотна киселина или е в пренебрежимо малки количества. За да се образува азотна киселина HNO3 азота трябва да остане свързан с кислорода, доколкото разбрах целта на тази добавка е да достави кислород за горенето на бензина, не метана с който е свързан. Корозионният ефект няма да е по различен от използването на N2O газ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Ное 2005, 11:45

V_G_Z написа:"However, there are a number of problems that make this impractical. These include the corrosive nature of the combustion gasses after nitromethane is burned. This process produces large amounts of nitric acid, which is not only corrosive but toxic. To prevent serious corrosion, a thorough flushing of the fuel system and motor is necessary after use. While it burns slowly, there is also the danger of explosion when nitro is used"
"nitric acid, when inhaled, causes a muscular reaction making it impossible to breathe.
"The real problem with nitromethane is its ability to release high power, especially when ignited in a confined space.

Associated with this is its liability to be affected by shock.

Dropping a can of nitromethane will not cause an explosion, as the can, due to its construction of light weight material, will not have sufficient rigidity, but an amount in a very solid thick-walled container may.

EXPLOSION

There are three main possible causes of nitromethane becoming shock sensitive and they are as follows:

The use of hydrazine as an additive, which, be it noted, is barred by regulations in the USA for that very reason.

The use of caustic soda or any other alkaline, used for cleaning out a tank or fuel lines.

Alloy tanks, which before anodizing, have been cleaned with such a substance and have retained a small deposit."
:roll:


луд тва е бг форум моля те ако пускаш нещо поне го преведи, не всеки знае или му се занимава да 4ете неща на 4ужд език моля придържай се към образователния характер на тунинг подфорума , тук който знае нещо споделя на другите, на които им е интересно и искат да нау4ат пове4е за това как стават нещата как защо и от къде ,но не само на теория а и на практика


обръщам се и към останалите посетители на форума да споделят свой собствен опит или опит на техни познати за които знаят че има поне с някъв минимален процент достоверност

в противен случай само ще заблуждаваме хората който нямат опит и е възможно да убием желанието им да се развиват в областта на тунинга

а и нещо за за посетителите , които нямат голям опит в тази област нека да задават въпроси и търпеливо да из4акват разяснение на въпросите и да не пускат постове с прибързани заключения и заклеймяване на дадена теория

не всеки занее вси4ко , вси4ки ние със всеки изминал ден научаваме все повече тайни за тунинговането на двигатели добрезабравени стари , а също и съваршенно нови методи и решения нека се изслушваме и пишем на достъпен език така 4е полезната информация от виртуалното пространство тук във форума да намери реално приложение върху нашите сгеашни и бъдещи бега4ки

благодаря 4е го про4етохте

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook