M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 320D
Мечтае да кара: E92 M3

M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от djarov » 29 Окт 2009, 19:28

карам 316 компакт,могали да си сложа турбина на 0.5-0.6 бара без да сменям бутала ?
Синьо бяло в черен кръг и три букви главни !

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.05.2009
Кара: е36 316i Compact
Мечтае да кара: BMW e30 M3

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от gdavidoff » 29 Окт 2009, 20:48

Да и аз искам да разбера със същата количка съм :mrgreen: :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от mg87 » 29 Окт 2009, 21:22

е па пробвайте кво толкова, който не рискува не печели :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от DANGER » 29 Окт 2009, 21:41

Може ама не е толкова просто и евтино колкото звучи, има доста неща за преработка.
Кефа цена няма!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от n.kostadinov » 29 Окт 2009, 23:18

за моженето може то ама въпроса е струва ли си на тоя мотор!най-добре си намери някой който разбира от тези работи и той да ти обясни щото така тука във форума трудна работа 8)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от sonny » 29 Окт 2009, 23:33

На такова налягане, няма да има проблеми с карантията, добре е само да се ревизира глвата и естествено да се види компресия и износване, да не е от тия мотори дето сутрин намираш компресията в две кофи до колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от VINITU » 30 Окт 2009, 9:46

колега за моженето - може но незнаеш в какъв филм ще се вкараш, а до колкото за карантиите и налягане 0,6/0,7 нали се сещаш, че турбината на голф 1.9 тди надува по един начин на 0,6, на 1,8 Т по друг, а на порше 911 турбо по трети, всичко зависи от това какво точно ще целиш.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от K_Ilkov » 30 Окт 2009, 16:51

VINITU написа:колега за моженето - може но незнаеш в какъв филм ще се вкараш, а до колкото за карантиите и налягане 0,6/0,7 нали се сещаш, че турбината на голф 1.9 тди надува по един начин на 0,6, на 1,8 Т по друг, а на порше 911 турбо по трети, всичко зависи от това какво точно ще целиш.


може ли да ми разкажеш повече за различните начини на надуване, че ми стана интересно ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от Делян » 30 Окт 2009, 17:09

K_Ilkov написа:
VINITU написа:колега за моженето - може но незнаеш в какъв филм ще се вкараш, а до колкото за карантиите и налягане 0,6/0,7 нали се сещаш, че турбината на голф 1.9 тди надува по един начин на 0,6, на 1,8 Т по друг, а на порше 911 турбо по трети, всичко зависи от това какво точно ще целиш.


може ли да ми разкажеш повече за различните начини на надуване, че ми стана интересно ...

Тоя въпрос май трябва на някоя магистрална труженичка да го зададеш :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от sas_88 » 30 Окт 2009, 23:07

Dpy написа:
K_Ilkov написа:
VINITU написа:колега за моженето - може но незнаеш в какъв филм ще се вкараш, а до колкото за карантиите и налягане 0,6/0,7 нали се сещаш, че турбината на голф 1.9 тди надува по един начин на 0,6, на 1,8 Т по друг, а на порше 911 турбо по трети, всичко зависи от това какво точно ще целиш.


може ли да ми разкажеш повече за различните начини на надуване, че ми стана интересно ...

Тоя въпрос май трябва на някоя магистрална труженичка да го зададеш :mhihi:


Те магистралните за под 1 бар въобще не се захващат :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от Smoocki » 31 Окт 2009, 23:21

Сигурен съм ,че темата я има само ,че търсачката не работи :mhihi:
Както каза Сони направи тия неща и на малък надув става номера ,но е доста разправия
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от TOM » 01 Ное 2009, 10:57

n.kostadinov написа:за моженето може то ама въпроса е струва ли си на тоя мотор! 8)
Защо да не си струва и на този мотор? Винаги ли трябва да се гони максималното? Ако имах тази кола и трябваше да я карам всеки ден, бих я направил с точно този мотор. Който е елементарен за ремонт, части бол, лек, икономичен с много въртящт момент, притежава удобна за интервенции електроника, включваща кнок сензори, екстра изключително привлекателна за мен. И аз можех да сменя мотора на моята, имам един М52Б28 подготвен за турбо ....ама от драгстери голяма файда няма. Разбира се, всеки си има предпочитанията, но и в малките мотори има сила, лекота, икономичност и кеф ;)
Последна промяна TOM на 01 Ное 2009, 20:12, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от K_Ilkov » 01 Ное 2009, 14:49

TOM написа:...

Сори за офф-топика ама ...

без да звучи като комплимент, но се радвам, че има и мнения на компетентни и мислещи хора ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от sonny » 01 Ное 2009, 21:31

TOM написа:
n.kostadinov написа:за моженето може то ама въпроса е струва ли си на тоя мотор! 8)
Защо да не си струва и на този мотор? Винаги ли трябва да се гони максималното? Ако имах тази кола и трябваше да я карам всеки ден, бих я направил с точно този мотор. Който е елементарен за ремонт, части бол, лек, икономичен с много въртящт момент, притежава удобна за интервенции електроника, включваща кнок сензори, екстра изключително привлекателна за мен. И аз можех да сменя мотора на моята, имам един М52Б28 подготвен за турбо ....ама от драгстери голяма файда няма. Разбира се, всеки си има предпочитанията, но и в малките мотори има сила, лекота, икономичност и кеф ;)

Специапно М43 страда от 3 неща, Цепи глава, гърми еку, гърми и дебитомер. Това съм забелязал, че са му слабите места, то останалото си е като М40/М42.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: M43 stock ,може ли да се сложи турбо

Мнение от slatanic » 01 Ное 2009, 23:01

sonny написа:
TOM написа:
n.kostadinov написа:за моженето може то ама въпроса е струва ли си на тоя мотор! 8)
Защо да не си струва и на този мотор? Винаги ли трябва да се гони максималното? Ако имах тази кола и трябваше да я карам всеки ден, бих я направил с точно този мотор. Който е елементарен за ремонт, части бол, лек, икономичен с много въртящт момент, притежава удобна за интервенции електроника, включваща кнок сензори, екстра изключително привлекателна за мен. И аз можех да сменя мотора на моята, имам един М52Б28 подготвен за турбо ....ама от драгстери голяма файда няма. Разбира се, всеки си има предпочитанията, но и в малките мотори има сила, лекота, икономичност и кеф ;)

Специапно М43 страда от 3 неща, Цепи глава, гърми еку, гърми и дебитомер. Това съм забелязал, че са му слабите места, то останалото си е като М40/М42.

Докато го имах тоя матор само еку не ми е гърмяло от гореизброените от Сони та съм склонен да се съглася! :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook