Спортен Филтър

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Спортен Филтър

Мнение от Dimo » 20 Яну 2005, 18:56

Значи мисля да купувам таквоз чудо, ама съм невеж в тая област :uups: , та ако може някой да ме просвети как седят нещата. За улеснение имам няколко въпроса, дано не съм писал глупости в тях :lol:

1. Ще се отрази ли на мощността на колата или само на звука или....?
2. Какви са видовете филтри и какъв ще ми препоръчате?
3. Вярно ли е че в зависимост от двигателя се избирал филтъра (карбуратор или инжекцион или....)?
4. Трябда ли да се пипа дебитомера като се сменя филтъра и ако да, защо?
5. Ще повлияе ли на разхода на гориво или не?
6. може ли да се пере и колко е вечен? :lol:

Ми общо взето тва са ми въпросите, аз потърсих предварително във форума ама не намерих нищо, та се надявам да ми отговорите на въпросите по скоро, че да ми се изясни тая мъглива тема :uups: :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 20 Яну 2005, 19:26

1.няма да се отрази на мощността нито на звука
2.конични и плоски. плоските се поставят в оригиналната кутия. коничните отвън. плоските са с по-малък дебит другите с по-голям. ако не ти се занимава с правене на топлинен щит, вземи плосък - но пък е и по-скъп така че ти си решаваш...
3. вярно е! за карбураторите са обръчи за другите са гореспоменатите.
4. не се пипа дебитомера
5.нама да повлияе
6. пере се със спец. прпарат, 100К км издържа
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 20 Яну 2005, 20:46

добре тогава ква е фаидата от този филтар ква е разликаат от този за 100лв (спортен) и този хартиениа за 10 лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 20 Яну 2005, 21:23

Scott написа:добре тогава ква е фаидата от този филтар ква е разликаат от този за 100лв (спортен) и този хартиениа за 10 лв

Икономия на пари.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 20 Яну 2005, 21:34

DA WOLF написа:1.няма да се отрази на мощността нито на звука


аз съм с плосък K&N и определено има разлика в звука :D

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.01.2005

Мнение от yoz » 20 Яну 2005, 21:59

Значи даваш си парите за да слушаш как возилото ти , ти изяжда бензина по сладко. Е*аси случая. Това не го бях чувал :confused:

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 20 Яну 2005, 22:23

Добре де, хора, аз съм чувал, че спортните филтри качвали няколко коня, едно-друго... Че то ако няма някакво предимство защо да са спортни? За единия звук? Просветлете ме и мен, плс...
MORE BEER!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.01.2005

Мнение от manta » 20 Яну 2005, 22:30

:mhihi: разбира се 4е ка4ва 3-4кониа спортен филтар нали затова е спортен които мисли 4е не ка4ва да кара с него и след това да го свали да по4увства разликите поема МАЛКО по добре не се 4увства много слаб ефект има ама е ефект :lol: :lol: :lol: а звука е готин :lol: :lol: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 20 Яну 2005, 22:57

разбира се 4е ка4ва 3-4кониа спортен филтар нали затова е спортен които мисли 4е не ка4ва да кара с него и след това да го свали да по4увства разликите поема МАЛКО по добре не се 4увства много слаб ефект има ама е ефект а звука е готин


има случай при които не само не качва но и намалява конските сили, такъв е случая с конусен филтър без топлинен щит. Преди време реших да направя сравнение между фабричния филтър и YED конусен без топлинен щит, графиката по долу показва усреднените стойности от замерванията (по 6 замервания за всеки филтър).
Изображение
Въртящия момент е в ft-lbs. Графиката е на БМВ Е34 520i-24v с чип и показва конските сили при задните гуми.

Iначе конусния филтър вади доста добър звук :mhihi:
Последна промяна Joreto на 20 Яну 2005, 23:21, променена общо 1 път
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 4.01.2004
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61

Мнение от MobbDeep » 20 Яну 2005, 23:19

Почни сьштият ефект се получава когато се махне от кутията филтьра... по принцип спортните фитри не са много благоприятни за Бьлгария поради замьрсения вьздух.. 1% от мощноста на двигателя дигат някои фитри.. промяна при звука.. и доколкото сам запознат намаляват разхода на гориво..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 21 Яну 2005, 0:02

Подобряват и реакцията на педала на газта, като настъпиш и по-бързо дръпва, за да вдига коне обаче трябва да се монтира на специална метална тръба наречена Cold air intake, и да се сложат едни панелчета около него които служат за толинен щит защото трябва да смуче студен въздух за да има ефект. Нали знаете че през зимата като е студен въздуха колата някак си работи по добре и набира по бързо, е ефекта е нещо подобно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 21 Яну 2005, 6:23

ПРИ МЕН ВДИГНА РАЗХОДА НА ГАЗ С МОЖЕБИ 1-1,5 ЛИТРА /100 звука наистина малко се променя и като4ели двигателя стаа поотпушен но това е само виртуална измама ! да задцлжително го изолираи филтцра от топлината на мотора или ако имаш пари си земи оригинален за твоята кола! аз имам филтьр от 28 лв от илиенци ! предлагаха ми и от 120 лв немски на вьншен вид са абсолутно еднакви но пи4а които ги продава ми каза 4е оригиналните(120лв) са сьставени от някакви копринени нишки за оптимален дребит....тези от 30тина лева ме сьмнява да са от коприна :lol: :mhihi: колкото до дебитомера аз знам 4е тряя да се премести не сьм мно на ясно що ама така сьм 4увал !!! нека някои да разясни и този вьпрос :uups: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от WOLFCUD » 21 Яну 2005, 9:42

За топлинния щит ясно че без него не става, щото вместо ефект има антиефект.За старта също е ясно че при по-голямо количество свеж въздух има по-добър старт.
Интересува ме обаче на мойта междинна тройчица сигурни ли сте че не трябва да се промени по някъв начин местоположението на дебитомера щото като се махне оригиналната кутия на филтъра къде отива дебитомера?
Айде Яворе ти си.
:dunno:
Lud umora nemaaaa.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 21 Яну 2005, 10:11

yoz написа:Значи даваш си парите за да слушаш как возилото ти , ти изяжда бензина по сладко. Е*аси случая. Това не го бях чувал :confused:


оооо определено звука е много по-благ ... оооо babe ... само като се сетя как звучи .. фучи след 4k ... ооо babe... и цял настрахвам ..
между другото ... всеки ден го правя по няколко пъти и изобщо не съм се наситил .. това е магията bmw .. психични отклонения получих вече .. диагнозата е bmw психария :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 21 Яну 2005, 13:46

променя се звука, работата на мотора е по добра ,и то видимо се усеща :arrow: и се прави настроика на дебитомера малка но се прави все пак се променя въздуха които пропуска ве4е :!: аз сам с к/н които сие за оригиналната кутия и сам адцки доволен от покупката


мои савет купи си к/н и то за оригиналната кутия спестяваш си работата около изолирането на топлината от коносовидния

това го казвам в слу4аи 4е изкаш да си купиш нещо добро и да си караш колата ,ако си решил да осилваш мотора и да турбинираш обърнисе кам мом4етата които ве4е са го направили те ще ти дадат компетентно мнение

успех
ИзображениеИзображение
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook