Спортен Филтър
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Спортен Филтър
Значи мисля да купувам таквоз чудо, ама съм невеж в тая област
, та ако може някой да ме просвети как седят нещата. За улеснение имам няколко въпроса, дано не съм писал глупости в тях
1. Ще се отрази ли на мощността на колата или само на звука или....?
2. Какви са видовете филтри и какъв ще ми препоръчате?
3. Вярно ли е че в зависимост от двигателя се избирал филтъра (карбуратор или инжекцион или....)?
4. Трябда ли да се пипа дебитомера като се сменя филтъра и ако да, защо?
5. Ще повлияе ли на разхода на гориво или не?
6. може ли да се пере и колко е вечен?
Ми общо взето тва са ми въпросите, аз потърсих предварително във форума ама не намерих нищо, та се надявам да ми отговорите на въпросите по скоро, че да ми се изясни тая мъглива тема



1. Ще се отрази ли на мощността на колата или само на звука или....?
2. Какви са видовете филтри и какъв ще ми препоръчате?
3. Вярно ли е че в зависимост от двигателя се избирал филтъра (карбуратор или инжекцион или....)?
4. Трябда ли да се пипа дебитомера като се сменя филтъра и ако да, защо?
5. Ще повлияе ли на разхода на гориво или не?
6. може ли да се пере и колко е вечен?

Ми общо взето тва са ми въпросите, аз потърсих предварително във форума ама не намерих нищо, та се надявам да ми отговорите на въпросите по скоро, че да ми се изясни тая мъглива тема



1.няма да се отрази на мощността нито на звука
2.конични и плоски. плоските се поставят в оригиналната кутия. коничните отвън. плоските са с по-малък дебит другите с по-голям. ако не ти се занимава с правене на топлинен щит, вземи плосък - но пък е и по-скъп така че ти си решаваш...
3. вярно е! за карбураторите са обръчи за другите са гореспоменатите.
4. не се пипа дебитомера
5.нама да повлияе
6. пере се със спец. прпарат, 100К км издържа
2.конични и плоски. плоските се поставят в оригиналната кутия. коничните отвън. плоските са с по-малък дебит другите с по-голям. ако не ти се занимава с правене на топлинен щит, вземи плосък - но пък е и по-скъп така че ти си решаваш...
3. вярно е! за карбураторите са обръчи за другите са гореспоменатите.
4. не се пипа дебитомера
5.нама да повлияе
6. пере се със спец. прпарат, 100К км издържа
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
добре тогава ква е фаидата от този филтар ква е разликаат от този за 100лв (спортен) и този хартиениа за 10 лв
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Добре де, хора, аз съм чувал, че спортните филтри качвали няколко коня, едно-друго... Че то ако няма някакво предимство защо да са спортни? За единия звук? Просветлете ме и мен, плс...
MORE BEER!
разбира се 4е ка4ва 3-4кониа спортен филтар нали затова е спортен които мисли 4е не ка4ва да кара с него и след това да го свали да по4увства разликите поема МАЛКО по добре не се 4увства много слаб ефект има ама е ефект а звука е готин
има случай при които не само не качва но и намалява конските сили, такъв е случая с конусен филтър без топлинен щит. Преди време реших да направя сравнение между фабричния филтър и YED конусен без топлинен щит, графиката по долу показва усреднените стойности от замерванията (по 6 замервания за всеки филтър).

Въртящия момент е в ft-lbs. Графиката е на БМВ Е34 520i-24v с чип и показва конските сили при задните гуми.
Iначе конусния филтър вади доста добър звук

Последна промяна Joreto на 20 Яну 2005, 23:21, променена общо 1 път
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
Почни сьштият ефект се получава когато се махне от кутията филтьра... по принцип спортните фитри не са много благоприятни за Бьлгария поради замьрсения вьздух.. 1% от мощноста на двигателя дигат някои фитри.. промяна при звука.. и доколкото сам запознат намаляват разхода на гориво..
Подобряват и реакцията на педала на газта, като настъпиш и по-бързо дръпва, за да вдига коне обаче трябва да се монтира на специална метална тръба наречена Cold air intake, и да се сложат едни панелчета около него които служат за толинен щит защото трябва да смуче студен въздух за да има ефект. Нали знаете че през зимата като е студен въздуха колата някак си работи по добре и набира по бързо, е ефекта е нещо подобно.

ПРИ МЕН ВДИГНА РАЗХОДА НА ГАЗ С МОЖЕБИ 1-1,5 ЛИТРА /100 звука наистина малко се променя и като4ели двигателя стаа поотпушен но това е само виртуална измама ! да задцлжително го изолираи филтцра от топлината на мотора или ако имаш пари си земи оригинален за твоята кола! аз имам филтьр от 28 лв от илиенци ! предлагаха ми и от 120 лв немски на вьншен вид са абсолутно еднакви но пи4а които ги продава ми каза 4е оригиналните(120лв) са сьставени от някакви копринени нишки за оптимален дребит....тези от 30тина лева ме сьмнява да са от коприна
колкото до дебитомера аз знам 4е тряя да се премести не сьм мно на ясно що ама така сьм 4увал !!! нека някои да разясни и този вьпрос





За топлинния щит ясно че без него не става, щото вместо ефект има антиефект.За старта също е ясно че при по-голямо количество свеж въздух има по-добър старт.
Интересува ме обаче на мойта междинна тройчица сигурни ли сте че не трябва да се промени по някъв начин местоположението на дебитомера щото като се махне оригиналната кутия на филтъра къде отива дебитомера?
Айде Яворе ти си.
Интересува ме обаче на мойта междинна тройчица сигурни ли сте че не трябва да се промени по някъв начин местоположението на дебитомера щото като се махне оригиналната кутия на филтъра къде отива дебитомера?
Айде Яворе ти си.

Lud umora nemaaaa.
yoz написа:Значи даваш си парите за да слушаш как возилото ти , ти изяжда бензина по сладко. Е*аси случая. Това не го бях чувал
оооо определено звука е много по-благ ... оооо babe ... само като се сетя как звучи .. фучи след 4k ... ооо babe... и цял настрахвам ..
между другото ... всеки ден го правя по няколко пъти и изобщо не съм се наситил .. това е магията bmw .. психични отклонения получих вече .. диагнозата е bmw психария

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
променя се звука, работата на мотора е по добра ,и то видимо се усеща
и се прави настроика на дебитомера малка но се прави все пак се променя въздуха които пропуска ве4е
аз сам с к/н които сие за оригиналната кутия и сам адцки доволен от покупката
мои савет купи си к/н и то за оригиналната кутия спестяваш си работата около изолирането на топлината от коносовидния
това го казвам в слу4аи 4е изкаш да си купиш нещо добро и да си караш колата ,ако си решил да осилваш мотора и да турбинираш обърнисе кам мом4етата които ве4е са го направили те ще ти дадат компетентно мнение
успех


мои савет купи си к/н и то за оригиналната кутия спестяваш си работата около изолирането на топлината от коносовидния
това го казвам в слу4аи 4е изкаш да си купиш нещо добро и да си караш колата ,ако си решил да осилваш мотора и да турбинираш обърнисе кам мом4етата които ве4е са го направили те ще ти дадат компетентно мнение
успех



22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани