Как да замеря въздуха на M30B34?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

Как да замеря въздуха на M30B34?

Мнение от NESH » 11 Яну 2005, 19:23

Искам съвет или готови данни как да замеря колко е консумирания въздух от двигателя /M30b35 3430 см3/ми в диапазона 1000-6750 оборота?Или поне стойностите при 1000,3000, 6500 оборота!Благодаря предварително!
Последна промяна NESH на 12 Яну 2005, 11:13, променена общо 1 път

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Яну 2005, 20:34

Само да кажа че двиг. е М30В35 не че е проблем ;)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Яну 2005, 20:45

krika написа:Само да кажа че двиг. е М30В35 не че е проблем ;)

Искаш да кажеш че несъществува М30В34 или... :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Яну 2005, 21:07

BMW 535i - двигател M30B34 - 3,5 л, 218 к.с.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 11 Яну 2005, 22:30

просто идея, не знам до колко е възможно....

може да използваш показанията на дебитомера, защото той мери точно обема на въздуха който влиза. ама как ще минеш от съпротивление в литри :dunno:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Как да замеря въздуха на M30B34?

Мнение от ludiagsm » 11 Яну 2005, 22:41

NESH написа:Искам съвет или готови данни как да замеря колко е консумирания въздух от двигателя /M30b34 3430 см3/ми в диапазона 1000-6750 оборота?Или поне стойностите при 1000,3000, 6500 оборота!Благодаря предварително!


ас каква цел го правиш би ли споделил за какво ти трябва дебита на въздуха ????

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 11 Яну 2005, 23:13

По принцип изглежда доста просто :arrow: мотора е с ходов обем 3.4/3.5/ литра и за два оборота на коляновия вал минават 3,5 литра през него. При 1000 об./мин. това са 1750 литра в минута , при 6000 :arrow: 11500 литра въздух за 1 минута :idea: Е, сигурно има некви дребни отклонения , ма не пове4е от 7-8%.
Последна промяна bawareca на 12 Яну 2005, 9:06, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 11 Яну 2005, 23:44

Добре де, тогава за какво го слагат тоя дебитомер, щото то датчик за оборотите така или иначе има. Май има и друга завръзка. Аз досега мислих, че така определят натоварването на двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Яну 2005, 0:19

VE(volumetric efficiency) - ко беше на бг коефициент на пълнене ? се променя и колкото са по-високи оборотите толкова повече пада за кола с такова газоразпеделение. отклоненията са доста повече някъде към 70% е добър двигател мисля (атмосферен обаче :mhihi: ). иначе по-новите коли са с мас метър, който мери масата на въздуха, който влиза.
нали пулса на инжекторите се изчислява от обема на въздуха/температурата/оборотите/натоварването на двигателя... в чипа си има таблица, която са зададени различните коефициенти на пълнене и така става магията ;)
натоварването на двигателя се определя от вакуума в колекторите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 12 Яну 2005, 0:50

Аха - MAP-a :uups: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Яну 2005, 10:50

Dimitar написа:Добре де, тогава за какво го слагат тоя дебитомер, щото то датчик за оборотите така или иначе има. Май има и друга завръзка. Аз досега мислих, че така определят натоварването на двигателя.



слагат и дроселова клапа ,а положението и зависи от тежестта на десния ти крак :) от там и дебита се променя и не зависи само от оборотите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

аз

Мнение от NESH » 12 Яну 2005, 10:51

Да ви кажа за какво ще ми трябва ! Сигурно сте чували за Хидравлика или М+С Хидравлик ! Фирми с традиции за които напоследък нищо не се чува щото работят само за износ! Е Хидравлика за освен за Wolkswagen Груп правят и за Fiat доста неща!Та по приятелска линия ги помолих да ми сметнат един ...компресор :lol: ! После инжинерите се учудиха защо ми е принудително мазане и охлаждане като има доста лагери и метали работещи на 10 000 оборота без температурни отклонения! И дори минала през фирмата поръчката струва 310-320 лв ;) Но им трябва инфо за сметките относно дебита! Чакам да чуя с какви други проблеми може да се сблъскаме!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 12 Яну 2005, 19:02

Добре де, тогава за какво го слагат тоя дебитомер, щото то датчик за оборотите така или иначе има. Май има и друга завръзка. Аз досега мислих, че така определят натоварването на двигателя.


По принцип оборотите на един двигател и натоварването му са различни неща.Кокато се снемат характеристиките на един двигател, те биват два вида:
1. Характеристика по натоварването - при нея оборотите са константни, а се променя натоварването, респективно ъгълът на който е отворена дроселовата клапа.

2. Честотна характеристика - дроселът е отворен на определен ъгъл, а оборотите се променят. Когато дроселът е отворен на 100%, това е външна честотна характеристика, която всъщност виждаш фирмите да публикуват.

Както честотата, така и оборотите са необходими за правилно определяне на някои параметри: ъгъл на изпреварването, количество подавано гориво ...Спомни си, например, че при старите коли с карбураторите ( лада , москвич ) капачка имаш 2 датчика - вакуумен и центробежен.

Ще ти дам и един пример - кола в баир се движи бавно, но с нално натоварен двигател, а надолу се движи с по - високи обороти, но не и трябва много мощност
...Тез` две бири `що ги каза ...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 12 Яну 2005, 21:20

ти тоя 3.5и ко ша го приш тоя мотор ша фьркаш ли ко :mhihi: .сигорно утре ша питаш как моиш да изчислиш крила с подемна сила 2-3 тона
:lol: :lol: .

П.С. базикам се ако напраиш нешто да напишеш резултата от диното.надявам се да е кам 400-500кона :twisted:
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

отг

Мнение от NESH » 13 Яну 2005, 10:51

Нали знаеш че конете никога не стигат! А и почти всичко по мотора което може и има смисъл е направено ! А и дори първия опит да е не особено добър има лаборатория и инженери в Хидравлика да се донастрои компресора ! А ако стане ще обадя на всички желаещи резултата !

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook