ще издържи ли мотор м52 ако и сложа турбина която надува 0,7

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Варна

ще издържи ли мотор м52 ако и сложа турбина която надува 0,7

Мнение от mel40 » 01 Фев 2009, 19:44

някои знаели дали ще издъжи ли мотора ако му сложа турбина ,която надува на 0,7

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 01 Фев 2009, 19:49

Известно време...може би :(

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от mel40 » 01 Фев 2009, 19:54

това и на мен ми е ясно въпроса е колко

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Venko_Drifta » 01 Фев 2009, 20:01

Ще издаржи само да го направиш както трябва,а за това се изкат доста парички :).Аз мисля да си правя мойто ама взех да се замислям,защото пак ти казвам се изкат се доста парички :bgflag:А за издаржането може би кам 40-50000км

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 01 Фев 2009, 20:10

Един приятел с ис махна двигатела и сега почти е зглобил 3.5 с турбо.С по големи бутала,интерколер,изпускателни клапани,специялни дюзи,специални сини маркучи за турбото и други неща.От порядъка на 5-6 месеца и нещо спря-пари,време,жена,дете.Излиза му от порядъка на 10к до 15к.Прецени сам :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 01 Фев 2009, 20:35

това не е ли за ТУНИНГ форума ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 01 Фев 2009, 20:40

Ами колега много е относително!На стоков мотор ли ще го слагаш?
Има доста работи които първо трябва да направиш за да стане работата.
Това че излиза 10-15к не е вярно,около 5-6 излиза.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 01 Фев 2009, 21:00

По ефтино,ефективо и най-вече трайно ще е ако боднеш друг мотор.

Иначе за турбина,и вървене доста приемлив вариант е М50В25.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 02 Фев 2009, 1:29

Аз съм чувал че М52то не е хич за турбо!виж м50 е друга работа, а ако е 25 най убаво :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 02 Фев 2009, 15:36

mityo105 написа:Аз съм чувал че М52то не е хич за турбо!виж м50 е друга работа, а ако е 25 най убаво :D


виждал съм по ибея м52 турбо ама м50 е много по-здрав. Блока му е чугунен за разлика от М52. тоя м52 не може да издържи на няколко прегравяния пък камо ли на налягане. Търси най-добре м50б25 без ванос ако искаш турбо
(тия неща ги казвам от каквото съм чел , не от опит ;) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 16 Фев 2009, 22:33

по принцип първите М52 са със чугунов блок като на М50 ама се правят за много малко време мисля че от11.94 до 02.95г са такива тя моита кола е така мотора е М52 пък е чугун мислих си да не е сменяван нещо но уви нее така си е колата :dunno:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 17 Фев 2009, 13:38

Как да проверя мойта с какъв блок е аз съм 12.94г?

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 17 Фев 2009, 18:29

Жоро 320и написа:Как да проверя мойта с какъв блок е аз съм 12.94г?

С магнит :D
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 20 Фев 2009, 13:06

Защо искаш турбината да е на 0,7 бара? Ако е на 0,5 май ще доста по-безопасно. Не, че съм правил турбо-кола, но от това, което съм чел ми се струва, че при 0,7 отиваш към необходимост от разреждане на мотора. Освен това много ама много важно е как ще се настрои колата, за да работи с тая турбина, за да не избягат параметрите в някой от режимите на мотора, че тогава стават непредсказуеми неща. И те такива работи.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 21 Фев 2009, 0:53

0,4 трудно ще изкара със сток карантията... пък ако ти е по-тежък кракът да не говорим. Пълно е с такива теми вече-ще издържи ли, няма ли-ми пробвай и разкажи -да знам че и аз се каня като сложа м50-ката да си правя ташак с 52-ката, въпреки че нема смисъл-немеца е много добър в сметките и знае как да прави 400к-500к с изпилени детайли... :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook