Колко пари бихте дали ...
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колко пари бихте дали ...
Интересно ми е колко пари бихте дали за тунинг на мотор-а на Е30 ( М20 мотор ) като ви се гарантира че на подходящи гуми и с известни изисквания колата може да направи 11.9-12.1 сек а на стреет гуми 12.9-13 сек на 400м ???
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
1500
1000-1500 лева, зависи и от туннинга, щото след него сигурно колата ще се окаже неизползваема за всекидневна употрба...
Напротив колата ще може да се кара както и до сега с разликата че ще е доста по бърза - единственото неудобство е смяната на гумите преди 400-те м но това е само ако искаш някви страшни резултати а на стреет гуми 12.9сек е време което много малко хора в БГ могат да подобрят
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
мии колкото си струва нормален ребилд на двг... + декомпресира6та медна гарнитура... буталата на е 30 325ис поне от сигурен изто4ник знам 4е носят на 1 бар без проблем....ама аз бих заложил на мениджмънта на двигателя по сериозна 4аст от бюджета
и там карантии като турбо мурбо интеркулери и тн...

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
за българия и по-точно за нашия клуб
1500-2000 лв е максимума
а пък хората с пари направо си купуват заводски м-ки вместо да си чупят колите

а пък хората с пари направо си купуват заводски м-ки вместо да си чупят колите
Значи заводска Мка под 13 сек трудна работа да не казвам че повечето са над 14 .
Стана ми ясно - значи може да се направи с 2000лв но трябва сами да си го правите да не се плаща труд
Но ако разчитате на тези пари като искате работата да ви свърши някой друг - успех в чипването
Стана ми ясно - значи може да се направи с 2000лв но трябва сами да си го правите да не се плаща труд
Но ако разчитате на тези пари като искате работата да ви свърши някой друг - успех в чипването

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не знам с 2000 лв. до къде ще стигнете, но качествено турбиниране на БМВ започва от $5000 в останалия свят
Това с нови части (ковани бутала, турбина/компресор, интеркулер, електроника), вкл. труда (ребилд на двигателя, инсталация на всичко, мапване на дино).
Не казвам, че не може по-евтино, но ще трябва да се правят много компромиси, като части 2ра ръка примерно, което не може да ти гарантира еднакви резултати всеки път
Поне от труда може да си спести много човек, ако знае какво прави и има пълен комплект части.

Не казвам, че не може по-евтино, но ще трябва да се правят много компромиси, като части 2ра ръка примерно, което не може да ти гарантира еднакви резултати всеки път

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zer0 написа:как вмествате ужасно дългия списък в само 2000лв?
intake, chip, exaust, турбина+кулер, шрик, джанти+сликове (известна част от нужните според мен неща макар според мен да съм невежа по ДВГ-тата)
Попитай Киро bawareca той има най ясна представа , дочух че и бате Явор свисти вече

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Чакай чакай - има голяма разлика м/у да имаш 13 сек кола и такава която влиза в 11-те . На Киро колата наистина върви но не е под 13.5 поне до сега . А на Явор колата е с двигател който си е фабрично с турбо ...
фабри4но с турбо ??? мислех че само ТОМ от Несебър е с такъв двигател М106 3,5 л турбо
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Иначе каква е офертата разкажи ни по-подробно , за някъв кит ли става въпрос , кой ще го монтира и къде за колко време ???
Оу кит не може да се каже по простата причина че ако направя някъв кит то той бил много скъп защото ще е с строго определено турбо , кулер ...
Говоря за това че мога да направя "може би" турбо М20 но всеки абсолютно различен от другите с различни части ( предимно турбото ) ...
Не мога да се занимавам само с това защото нямам такова време ... моята кола мисля тази година да влезе с 11-те сек и да и сложа турбото но това най-рано след 2 месеца ( турбото ) поради финансови причини а и моя мотор е малкооо по различен от другите - ако беше С38Б36 до сега да бях го взривил .
Тази година имам оферти да направя около 7 коли вече предимно Е30 с М20 и М30 мотори а ако всичко върви по план и една Е30 М50 да ходя да си дрифтвам пред уикенда .
За да влезе в 11-те сек едно БМВ трявва да има около 3.4кг/1кс което мисля че е доказано от 10-на човека .
В случая говоря за :
М20Б20 : 320-330кс
М20Б50 : 350-370кс
М30Б35 : 400кс
По мой сметки частите ще струват 2000лв
Труда който включва монтиране турбо кит , аспуси , работа по мотора пренмно главата : 1500-2000лв
Това мисля че е максимума в цената вие ще решите дали си заслужават 4000лв за кола която ще е в топ 3 в БГ и може би най-бърза сред колите които се пускат на драг.
В тази цена не влизат гумите и джантите както и шпер ако няма . Скоро ще имам цена за сликове - нови ще са около 400лв на гума но това е гума само за драг мисля че повечето от вас няма да имат нужда .
Говоря за това че мога да направя "може би" турбо М20 но всеки абсолютно различен от другите с различни части ( предимно турбото ) ...
Не мога да се занимавам само с това защото нямам такова време ... моята кола мисля тази година да влезе с 11-те сек и да и сложа турбото но това най-рано след 2 месеца ( турбото ) поради финансови причини а и моя мотор е малкооо по различен от другите - ако беше С38Б36 до сега да бях го взривил .
Тази година имам оферти да направя около 7 коли вече предимно Е30 с М20 и М30 мотори а ако всичко върви по план и една Е30 М50 да ходя да си дрифтвам пред уикенда .
За да влезе в 11-те сек едно БМВ трявва да има около 3.4кг/1кс което мисля че е доказано от 10-на човека .
В случая говоря за :
М20Б20 : 320-330кс
М20Б50 : 350-370кс
М30Б35 : 400кс
По мой сметки частите ще струват 2000лв
Труда който включва монтиране турбо кит , аспуси , работа по мотора пренмно главата : 1500-2000лв
Това мисля че е максимума в цената вие ще решите дали си заслужават 4000лв за кола която ще е в топ 3 в БГ и може би най-бърза сред колите които се пускат на драг.
В тази цена не влизат гумите и джантите както и шпер ако няма . Скоро ще имам цена за сликове - нови ще са около 400лв на гума но това е гума само за драг мисля че повечето от вас няма да имат нужда .
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани