питане за якост на диференцял

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

питане за якост на диференцял

Мнение от S 70/3 » 21 Сеп 2008, 11:35

здравеите, та вапросьт ми е следният при разли4ните предавателни 4исла на дифовете предлагат ли се разли4ни якости?някои да даде инфо ако знае.става вьпрос за сериозни мощности от порядька на 800 и пове4е К.С.предполагам 4е фабри4ните няма да понесат това натоварване или да го порь4ам от тунинг магазините.става на вьпрос за е36 (предполагам 4е диф от друг модел няма да може да се монтира а макс якостния ще е от М36).ако знае някои шперов(колебая се за предавателните 4исла) които да понесе такива мощности нека помага.БЛАГОДАРЯ :roll:
ако темата не е за тук моля преместет я

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: питане за якост на диференцял

Мнение от uricatoli » 21 Сеп 2008, 11:46

S 70/3 написа:здравеите, та вапросьт ми е следният при разли4ните предавателни 4исла на дифовете предлагат ли се разли4ни якости?някои да даде инфо ако знае.става вьпрос за сериозни мощности от порядька на 800 и пове4е К.С.предполагам 4е фабри4ните няма да понесат това натоварване или да го порь4ам от тунинг магазините.става на вьпрос за е36 (предполагам 4е диф от друг модел няма да може да се монтира а макс якостния ще е от М36).ако знае някои шперов(колебая се за предавателните 4исла) които да понесе такива мощности нека помага.БЛАГОДАРЯ :roll:
ако темата не е за тук моля преместет я


е36 800 коня ли ще го правиш???? :++ :wtf:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: питане за якост на диференцял

Мнение от slavianko » 21 Сеп 2008, 14:44

uricatoli написа:е36 800 коня ли ще го правиш???? :++ :wtf:


S 70/3 написа:и пове4е
казва човека :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 21 Сеп 2008, 15:05

Имам от М3 CLS мисля да устиска на повечеко коне :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 21 Сеп 2008, 15:14

И с къв мотор ще е туй нящо? Проблема ще е в нютонметрите, а не в конете. Виско шпер?!?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 21 Сеп 2008, 20:27

По принцип колкото по-ниско е предавателното число толкова е по-здрав диференциала, защото има повече материал в зъбите и освен това по-малко момент отива към гумите.

Грубо казано конете правят топлина, въртящия момент чупи диференциали (и всичко останало). И не забравяй, че гумите са един вид "предпазител", защото при много момент просто почват да превъртат и диференциала не се натоварва (ако не е много %шпер или заключен). За топлината също трябва да се вземат адекватни мерки, защото най-лесно е да се счупи след като маслото стане на вода.
На м3 уса е 3.15 диференциала, но нямам идея колко момент издържа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 21 Сеп 2008, 21:51

моля без бьзици (ако все пак искате ми ги пращаите на лс)темата е важна за мен а не желая да баде заклю4ена без да сам сьбрал достата4но инфо.благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

!

Мнение от MICH__ » 21 Сеп 2008, 21:54

http://www.performance-bg.org/forum/vie ... php?t=2412 Разгледай тази тема, може да ти е от полза :D
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 21 Сеп 2008, 21:54

S 70/3 написа:моля без бьзици (ако все пак искате ми ги пращаите на лс)темата е важна за мен а не желая да баде заклю4ена без да сам сьбрал достата4но инфо.благодаря
Е ти как искаш да не се бъзикат хората??? Ти имаш ли представа колко са 800 коня че и повече ??? И после искаш да не се бъзикат :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 21 Сеп 2008, 22:00

абе човек купи си 2-3 шпера и почвай да караш.за кво трее да даваш там хиляди левове за поръчков диф от който незнаеш какво да очакваш ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 21 Сеп 2008, 22:46

tonkata написа:абе човек купи си 2-3 шпера и почвай да караш.за кво трее да даваш там хиляди левове за поръчков диф от който незнаеш какво да очакваш ;)


Щото, ако издумбиш диф-а докато дрифтиш на некой завой, може и да не оживееш да сложиш резервния.

Най-добре сложи некой диф от 760li, со все скорости и т.н. Ще издържи. Не забравяй, че за коли от по 600+ коня автоматика е за предпочитане пред ръчката. И наистина можеш да пробваш с мобил 1 + подобрител в диф-а.

RESPECT

by t060
Изображение
От тогава русото не е на мода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 22 Сеп 2008, 12:11

Ако човека не е в българия и подготвя м3 турбо или нещо подобно защо пък да няма 800++ коня не виждам какво почнахте да му се подигравате веднага...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 22 Сеп 2008, 13:01

на килърби ако не се лъжа е36 или е30ската беше с диф от М5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 22 Сеп 2008, 13:18

Ако човека не е в българия и подготвя м3 турбо или нещо подобно защо пък да няма 800++ коня не виждам какво почнахте да му се подигравате веднага...


Ако бате много мислиш, може да изгубиш най-важното - идеята. Той ако има пара за толко мод, дали нема да намери човек да му направи диф... Таа тема малко спам ми се струва
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 22 Сеп 2008, 15:45

не темата не сам я пуснал за спам..целта на проекта ми е да е все пак и естети4ески издаржан(не плюти заварки и грозни недомислици)
за дифа от М5 не сам сигурен дали ще може да се закрепи кам задния мост на е 36 а и предавателното 4исло може да се окаже разли4но от това което тьрся..а до местоположението то е БГ София драгалевци конкретно..а до двигателя сам замислил да е от Е 39 М5 с доработки.или някои 12 пак с доработки...

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook