разпределителни валове на м42
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
разпределителни валове на м42
Един приятел иска да ги "отвори" малко. Правил ли го е някой тука и ако да как се смятат точно градусите? Или всичко е на налучкване?
Възможно ли е да изгори клапан? И какъв изобщо ще е ефекта? ясно че няма да е чак толко голям както от спортен такъв вал но все пак.....

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Обикновено намираш някой Шрик вал и го копираш
Идеята е да е увеличи лифта и да се заостри - това се прави като се сваля материал от обратната страна.

Идеята е да е увеличи лифта и да се заостри - това се прави като се сваля материал от обратната страна.
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Би трябвало да има ефект. Зависи кво искаш? Ниско обороти, 400м и т.н.
Може да се спъне на ниските, но да тргне нагоре.
Аз съм си играл с мойта кола ама на едро щото нямаш нерви да цъкам по 1 градус. Примерно с по 3 градуса. Имаше ефект. При 5 градуса баси лудницата стана. Не можешме да завъртим мотора от компресия ама се спъна...
Съветвам те да поченш с по 1 градус докато нацелиш точните настройки. Първо единия вал примерно 2 градуса напред или назад после другия и така. Много пипкава работа! Пожелавам ти успех.
Може да се спъне на ниските, но да тргне нагоре.
Аз съм си играл с мойта кола ама на едро щото нямаш нерви да цъкам по 1 градус. Примерно с по 3 градуса. Имаше ефект. При 5 градуса баси лудницата стана. Не можешме да завъртим мотора от компресия ама се спъна...
Съветвам те да поченш с по 1 градус докато нацелиш точните настройки. Първо единия вал примерно 2 градуса напред или назад после другия и така. Много пипкава работа! Пожелавам ти успех.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и накрая кат си вьрнеш фабричните,трьгва.НАЛИPARADOX_sf написа:Би трябвало да има ефект. Зависи кво искаш? Ниско обороти, 400м и т.н.
Може да се спъне на ниските, но да тргне нагоре.
Аз съм си играл с мойта кола ама на едро щото нямаш нерви да цъкам по 1 градус. Примерно с по 3 градуса. Имаше ефект. При 5 градуса баси лудницата стана. Не можешме да завъртим мотора от компресия ама се спъна...
Съветвам те да поченш с по 1 градус докато нацелиш точните настройки. Първо единия вал примерно 2 градуса напред или назад после другия и така. Много пипкава работа! Пожелавам ти успех.

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Само с разместване на взаимното разположение на валовете един спрямо друг,или спрямо коляновия вал нищо няма да стане!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
става става
валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки
даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее
и кво става свалих капака на главата махнах свеща на 1-ви сложих една дълга отвертка и по4нах да си въртя с гедорето коляновия вал и да гледам какво става с разпределителните и гърбиците зна4и на изпускателния вал прекалено късно се затваряха клапаните , буталото ве4е почти е на горна мъртва точка а изпускателните клапани все още са отворени е врътнах малко
(на око) събрах я запалих и се успокоиха ниските
а и вървежа ми се пооправи , но не е зле преди да сме си прецакали резбите в които се навиват болтовете на капака на главата да намерим малко инфо за то4ната фабрична центровка (поне за нея) и след това да си пипаме за допълнителни изцеждания на моторчето , но аз съм 100% сигурен 4е нямаше да изкривя 8-те изпускателни клапана ако раздвижните колела са били центровани както трябва, а и нетрябва да забравяме нещо много важно , а именно че пружините ни на пове4ето М42-ки са на 10 и пове4е години и не е зле да се инвестира малко ако не за спортни то поне за нови пружини на клапаните както и едни гуми4ки пък туку виж колата тръгнала и със същата центровка на градусите както е фабрично 

валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки

даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее




- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
: )
става става
валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки
даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее
и кво става свалих капака на главата махнах свеща на 1-ви сложих една дълга отвертка и по4нах да си въртя с гедорето коляновия вал и да гледам какво става с разпределителните и гърбиците зна4и на изпускателния вал прекалено късно се затваряха клапаните , буталото ве4е почти е на горна мъртва точка а изпускателните клапани все още са отворени е врътнах малко
(на око) събрах я запалих и се успокоиха ниските
а и вървежа ми се пооправи , но не е зле преди да сме си прецакали резбите в които се навиват болтовете на капака на главата да намерим малко инфо за то4ната фабрична центровка (поне за нея) и след това да си пипаме за допълнителни изцеждания на моторчето , но аз съм 100% сигурен 4е нямаше да изкривя 8-те изпускателни клапана ако раздвижните колела са били центровани както трябва, а и нетрябва да забравяме нещо много важно , а именно че пружините ни на пове4ето М42-ки са на 10 и пове4е години и не е зле да се инвестира малко ако не за спортни то поне за нови пружини на клапаните както и едни гуми4ки пък туку виж колата тръгнала и със същата центровка на градусите както е фабрично 

валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки

даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее




9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани