разпределителни валове на м42

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

разпределителни валове на м42

Мнение от DA WOLF » 07 Авг 2004, 10:45

Един приятел иска да ги "отвори" малко. Правил ли го е някой тука и ако да как се смятат точно градусите? Или всичко е на налучкване? :lol: Възможно ли е да изгори клапан? И какъв изобщо ще е ефекта? ясно че няма да е чак толко голям както от спортен такъв вал но все пак.....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 07 Авг 2004, 10:57

Обикновено намираш някой Шрик вал и го копираш :)

Идеята е да е увеличи лифта и да се заостри - това се прави като се сваля материал от обратната страна.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 07 Авг 2004, 15:54

а не той не иска да ги обработва механично, а само да завърти колелетата дето ги върти веригата респ. валовете, т.е. да застъпи всмукателния и изпускателния цикъл повече отколкото е при сток колата... :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 07 Авг 2004, 16:15

Би трябвало да има ефект. Зависи кво искаш? Ниско обороти, 400м и т.н.
Може да се спъне на ниските, но да тргне нагоре.
Аз съм си играл с мойта кола ама на едро щото нямаш нерви да цъкам по 1 градус. Примерно с по 3 градуса. Имаше ефект. При 5 градуса баси лудницата стана. Не можешме да завъртим мотора от компресия ама се спъна...
Съветвам те да поченш с по 1 градус докато нацелиш точните настройки. Първо единия вал примерно 2 градуса напред или назад после другия и така. Много пипкава работа! Пожелавам ти успех.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Авг 2004, 19:57

PARADOX_sf написа:Би трябвало да има ефект. Зависи кво искаш? Ниско обороти, 400м и т.н.
Може да се спъне на ниските, но да тргне нагоре.
Аз съм си играл с мойта кола ама на едро щото нямаш нерви да цъкам по 1 градус. Примерно с по 3 градуса. Имаше ефект. При 5 градуса баси лудницата стана. Не можешме да завъртим мотора от компресия ама се спъна...
Съветвам те да поченш с по 1 градус докато нацелиш точните настройки. Първо единия вал примерно 2 градуса напред или назад после другия и така. Много пипкава работа! Пожелавам ти успех.
и накрая кат си вьрнеш фабричните,трьгва.НАЛИ
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 08 Авг 2004, 3:20

Само с разместване на взаимното разположение на валовете един спрямо друг,или спрямо коляновия вал нищо няма да стане!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 09 Авг 2004, 0:01

DrivinGGoD написа:Само с разместване на взаимното разположение на валовете един спрямо друг,или спрямо коляновия вал нищо няма да стане!!!


аа не бъди сигурен :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Авг 2004, 15:12

става става :)

валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки :)


даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее :) и кво става свалих капака на главата махнах свеща на 1-ви сложих една дълга отвертка и по4нах да си въртя с гедорето коляновия вал и да гледам какво става с разпределителните и гърбиците зна4и на изпускателния вал прекалено късно се затваряха клапаните , буталото ве4е почти е на горна мъртва точка а изпускателните клапани все още са отворени е врътнах малко :) (на око) събрах я запалих и се успокоиха ниските :) а и вървежа ми се пооправи , но не е зле преди да сме си прецакали резбите в които се навиват болтовете на капака на главата да намерим малко инфо за то4ната фабрична центровка (поне за нея) и след това да си пипаме за допълнителни изцеждания на моторчето , но аз съм 100% сигурен 4е нямаше да изкривя 8-те изпускателни клапана ако раздвижните колела са били центровани както трябва, а и нетрябва да забравяме нещо много важно , а именно че пружините ни на пове4ето М42-ки са на 10 и пове4е години и не е зле да се инвестира малко ако не за спортни то поне за нови пружини на клапаните както и едни гуми4ки пък туку виж колата тръгнала и със същата центровка на градусите както е фабрично :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

: )

Мнение от ludiagsm » 09 Авг 2004, 15:19

става става :)

валовете на моя ги сложих както ги бях свалил бях направил белези и снимки :)


даа обаче нали в момента я карам на газ а и още от преди абе нещо на ниски никва я няма ,ниски имам предвид без да се подава газ някъде 700 - 1000 оборота в минута , и работи все едно е със спортен вал ама не ее :) и кво става свалих капака на главата махнах свеща на 1-ви сложих една дълга отвертка и по4нах да си въртя с гедорето коляновия вал и да гледам какво става с разпределителните и гърбиците зна4и на изпускателния вал прекалено късно се затваряха клапаните , буталото ве4е почти е на горна мъртва точка а изпускателните клапани все още са отворени е врътнах малко :) (на око) събрах я запалих и се успокоиха ниските :) а и вървежа ми се пооправи , но не е зле преди да сме си прецакали резбите в които се навиват болтовете на капака на главата да намерим малко инфо за то4ната фабрична центровка (поне за нея) и след това да си пипаме за допълнителни изцеждания на моторчето , но аз съм 100% сигурен 4е нямаше да изкривя 8-те изпускателни клапана ако раздвижните колела са били центровани както трябва, а и нетрябва да забравяме нещо много важно , а именно че пружините ни на пове4ето М42-ки са на 10 и пове4е години и не е зле да се инвестира малко ако не за спортни то поне за нови пружини на клапаните както и едни гуми4ки пък туку виж колата тръгнала и със същата центровка на градусите както е фабрично :wink:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook