едно питане

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

едно питане

Мнение от ludiagsm » 28 Юни 2004, 0:29

В4ера докато си свалях главата на бмв-то и като махам горната 4аст на смукателния колектор хоп :? има водни марку4и които излизат от долната 4аст на глвата и отиват не една пло4ка то4но при дроселовата клапа и какво правят ??? загряват смукателния колектор :shock: :shock: :shock: ебаси ние се 4удим как да вкараме студен въздух в мотора а той какво ??? наро4но го загрява по пътя му преди цилиндъра . Естествено предполагам 4е има сериозна при4ина да го направят хората от Бавария но каква то4но е тя???
Имам някво предположение например ако вкарваме студен въздух и от там при попадането му в загрятия смукателен колектор студения въздух рязко да се загрее и от там да увели4и обема си ама незнам :) я разбира4ите ако имат желание да ни поотворят о4ите!!!! :oops: :oops: :oops: :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 28 Юни 2004, 10:50

Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Юни 2004, 16:47

Cult Society написа:Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения :wink:


Не е това причината :) вътре6ния диаметър на марку4ите е 8мм и дебита на антифриза който преминава през дросела е ни6тожен

няма начин да са го направили с цел охлаждане!!!

В канала #cars засякох един колега и той сподели, 4е идеята за погряването на дроселовата клапа е за зимата при по студено време

и ниски обороти на двигателя има опастност дроселовата клапа да замръзне :idea: :idea: :idea: та така , мисля да тествам за лятото как ще е без да се подгрява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

,

Мнение от ludiagsm » 28 Юни 2004, 16:51

Cult Society написа:Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения :wink:


Не е това причината :) вътре6ния диаметър на марку4ите е 8мм и дебита на антифриза който преминава през дросела е ни6тожен

няма начин да са го направили с цел охлаждане!!!

В канала #cars засякох един колега и той сподели, 4е идеята за погряването на дроселовата клапа е за зимата при по студено време

и ниски обороти на двигателя има опастност дроселовата клапа да замръзне :idea: :idea: :idea: та така , мисля да тествам за лятото как ще е без да се подгрява

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 28 Юни 2004, 17:15

мдааа лятото тая работа не помага ами и пре4и... блокирай я :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 28 Юни 2004, 18:55

Таzи вода, която подгрява околността на дроселовата клапа, служи според мен да предотврати евентуално обледеняване на клапата, когато вьzдуха навьн е студен и при голям раzреждане zад клапата, влагата от вьzдуха лесно може да стане на лед, койти да се натрупа по рьбовете на клапата и двигателят да zагуби стабилната работа на праzен ход, zа6тото клапата не може упльтни канала. Това е моето предположение :wink: .
Когато подкара6 на пьлна гаz, пови6ената температура около клапата практи4ески не влияе на мо6тността, zа6тото времето zа престои и топлообмен на вьzдуха в таzи zона е минимално. Така 4е, лятото може и да го махне6, но zимата ако по4не да ти прави номера праzния ход го имай предвид от какво може да бьде.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Юни 2004, 21:55

АЗ МОЙТА ПЛОчА съм я байпаснал... това е за зимата да гори по-малко колата докато загрее...симисля :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 29 Юни 2004, 8:32

Докато ти загрее колата (до 70 градуса на водата) инжекторите са на мах и ако не се лъжа пръскат по няколко пъти за един оборот на коляновия вал. Мисля си, че Postman даде най-логично обяснение. Ако в двигателя влиза студен въздух, това място е много малко, а и въздуха се движи бързо за да има някакъв такъв ефект на загряването му. Щом са го сложили по-умни от нас хора - значи има някаква идея от него. Виж, ако си хакнеш един спортен филтър дето не е изолиран и смуче топлия въздух около двигателя - това вече е друго. Немисля, че това нещо оказва някъкво чак толкова голямо въздествие на влизащия въздух, че да ти падат конете от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Юли 2004, 22:13

аман от чат заключвам темата !!!

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook