едно питане
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
едно питане
В4ера докато си свалях главата на бмв-то и като махам горната 4аст на смукателния колектор хоп има водни марку4и които излизат от долната 4аст на глвата и отиват не една пло4ка то4но при дроселовата клапа и какво правят ??? загряват смукателния колектор ебаси ние се 4удим как да вкараме студен въздух в мотора а той какво ??? наро4но го загрява по пътя му преди цилиндъра . Естествено предполагам 4е има сериозна при4ина да го направят хората от Бавария но каква то4но е тя???
Имам някво предположение например ако вкарваме студен въздух и от там при попадането му в загрятия смукателен колектор студения въздух рязко да се загрее и от там да увели4и обема си ама незнам я разбира4ите ако имат желание да ни поотворят о4ите!!!!
Имам някво предположение например ако вкарваме студен въздух и от там при попадането му в загрятия смукателен колектор студения въздух рязко да се загрее и от там да увели4и обема си ама незнам я разбира4ите ако имат желание да ни поотворят о4ите!!!!
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Cult Society написа:Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения
Не е това причината вътре6ния диаметър на марку4ите е 8мм и дебита на антифриза който преминава през дросела е ни6тожен
няма начин да са го направили с цел охлаждане!!!
В канала #cars засякох един колега и той сподели, 4е идеята за погряването на дроселовата клапа е за зимата при по студено време
и ниски обороти на двигателя има опастност дроселовата клапа да замръзне та така , мисля да тествам за лятото как ще е без да се подгрява
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
,
Cult Society написа:Според мен това е добро решение за ОХЛАЖДАНЕ - не забравяй, че температурата на охл. течност е около 80 - 90 градуса.... без вода там - температурата ще е доста по-висока...така че не виждам повод за притеснения
Не е това причината вътре6ния диаметър на марку4ите е 8мм и дебита на антифриза който преминава през дросела е ни6тожен
няма начин да са го направили с цел охлаждане!!!
В канала #cars засякох един колега и той сподели, 4е идеята за погряването на дроселовата клапа е за зимата при по студено време
и ниски обороти на двигателя има опастност дроселовата клапа да замръзне та така , мисля да тествам за лятото как ще е без да се подгрява
Таzи вода, която подгрява околността на дроселовата клапа, служи според мен да предотврати евентуално обледеняване на клапата, когато вьzдуха навьн е студен и при голям раzреждане zад клапата, влагата от вьzдуха лесно може да стане на лед, койти да се натрупа по рьбовете на клапата и двигателят да zагуби стабилната работа на праzен ход, zа6тото клапата не може упльтни канала. Това е моето предположение .
Когато подкара6 на пьлна гаz, пови6ената температура около клапата практи4ески не влияе на мо6тността, zа6тото времето zа престои и топлообмен на вьzдуха в таzи zона е минимално. Така 4е, лятото може и да го махне6, но zимата ако по4не да ти прави номера праzния ход го имай предвид от какво може да бьде.
Когато подкара6 на пьлна гаz, пови6ената температура около клапата практи4ески не влияе на мо6тността, zа6тото времето zа престои и топлообмен на вьzдуха в таzи zона е минимално. Така 4е, лятото може и да го махне6, но zимата ако по4не да ти прави номера праzния ход го имай предвид от какво може да бьде.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Докато ти загрее колата (до 70 градуса на водата) инжекторите са на мах и ако не се лъжа пръскат по няколко пъти за един оборот на коляновия вал. Мисля си, че Postman даде най-логично обяснение. Ако в двигателя влиза студен въздух, това място е много малко, а и въздуха се движи бързо за да има някакъв такъв ефект на загряването му. Щом са го сложили по-умни от нас хора - значи има някаква идея от него. Виж, ако си хакнеш един спортен филтър дето не е изолиран и смуче топлия въздух около двигателя - това вече е друго. Немисля, че това нещо оказва някъкво чак толкова голямо въздествие на влизащия въздух, че да ти падат конете от него.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани