Глава от Ис-ка на 316-ка
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е аз под "търкаляне" имах в предвид каране както си искаш... но наистина да се вкараш в подобни разходи и "филми" само заради идеята да имаш 1.6 16Volt си требе бая излишна пара... аз примерно много искам турбина (предимно заради звука и по-малко заради вървежа), но цената определено ме отблъсква.. щото като знам колко още неща ще е хубаво да се пипнат.... и става сложно... замисли се и ти 

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Интервенцията която ти искаш да правиш, би си заслужавала, ако примерно колата е за рали или нещо писта и искаш да останеш в клас до 1600 цц ... тогава да, но иначе .... мяташ един М42, мяташ една турбина и т.н. ... само пари да имаш .. другото лесно.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Безсмислено от всякъде. Според мен не се занимавай с глупости, събери ако си кинтаджия за едно М3 е36 

...
Така ,по принцип като се прави е хубаво да е с най-доброто от дадения двигател- имаш 1,6 и 1,8 така че 1,8. Както си го замислил правиш 1,6 16ка и който и да му дигнеш капака ще вика да бе да това си е 1,8 ИС и то не много вървяща. Та по правилно би било да земеш най-голямата кубатура -1,8 , после вал строкър , бутала на 86мм или колкото позволява блока. 86 мм бутала се взимат от опел 2литра всички са на 86 мм. От Калибра турбо примерно,щото носят на надув,ако не бъркам Лудия е с такива. Надявам се да схващаш цялата картина-зимаш най-доброто,най-голямото излязло от завода (говоря за 4 цилиндъра че някой ще каже да земеш М70) ,и го доусъваршенстваш....
аз друго си мисля...
щом мислиш да надуваш,и то не на голямо налягане мисля че дали ще е 2 или 4 клапана няма голяма разлика
Едно портване на главата(макар че аз незная на кое се вика добро,след като не се мери на флоубенч,и от тука като някой кажат портвай главата че ми става смешно
)и работа по клапаните и смукателите мисля че ще ти свършат отлична работа
ако ме питаш мене върти си едновалката и си свиркай
щом мислиш да надуваш,и то не на голямо налягане мисля че дали ще е 2 или 4 клапана няма голяма разлика

Едно портване на главата(макар че аз незная на кое се вика добро,след като не се мери на флоубенч,и от тука като някой кажат портвай главата че ми става смешно


ако ме питаш мене върти си едновалката и си свиркай

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
slav4o1 написа:то по тая логика да си сложи направо М42 що по добре не е М30или М70 наи добре
Щото там по-сложно и по-скъпо.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- GarrettFen
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17.07.2007
- Местоположение: Бургас
ами за М30
В тоя ред на мисли имам едно питане: Става въпрос за е30 на което имам идея да метна най-големия 6так които намера 2.8 до 3.5 за М30 става дума та някои правил ли е такава интервенция на е30 и как седи въпроса с КАТ ако мотора има всички док.
Понеже нищо не знам,затова питам.
Дори и м43, пак ти трябва главата с веригата, вероятно оптегачи и ролки, ама мисля, че на М43 няма да стане глава от М42, исовата става на М40, но на М43, май няа стане, поне така си мисля, ама пак ти трябва сичката електроника, а това пак е пари и то не малко, демек не оправдани средства за не достатъчни коние. Или вземи един М42 и му ръцкай турбалан, или направо мотор си сложи в колата, а не сешоар, аз със седана така направих, са а път е иса да тръгне, щото се дразня от коли дето грам не вървят, съгласен съм да не върви, ама грам да не върви не е оферта 

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
sonny написа:Дори и м43, пак ти трябва главата с веригата, вероятно оптегачи и ролки, ама мисля, че на М43 няма да стане глава от М42, исовата става на М40, но на М43, май няа стане, поне така си мисля, ама пак ти трябва сичката електроника, а това пак е пари и то не малко, демек не оправдани средства за не достатъчни коние. Или вземи един М42 и му ръцкай турбалан, или направо мотор си сложи в колата, а не сешоар, аз със седана така направих, са а път е иса да тръгне, щото се дразня от коли дето грам не вървят, съгласен съм да не върви, ама грам да не върви не е оферта
Абсолютно прав си колега! Но зависи от гледната точка.
Знам че пак ще ме емнете за ради думите ми но целта ми не е да върви неверотятно много а да върви по добре при немного покачен разход при нормано каране
Незнам може да кажете че стокова ис-ка ще харчи също толко колкото и тази преправка на 16-ката но при добра изработка и настроика аз мисля че ще се получи пъргъв и икономичен двигател с прилично вървне
п.с. Ако главата става за електрониката защо ще трябва да се сменя? Едно SMT няма ли да може да се справи ?
Пък и ми се върти една такава мисъл в главата

РЕСПЕКТ !!!
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
така и аз имах преди една такава не 4ак толкова налудни4ева и неоправдана идея какво вси4ки я определят,но за не оспях да я осъ6тествя на практика а само на теория,за6тото си купих ис-ка
та... до колкото мога 6те опитам да съм ти полезен ,
Зна4и наистина блоковете м43 1,6 1,8 и м42 са кажи ре4и еднакви разликата между 1,6 и 1,8 не е в размера на буталата ами в горивната камера не6то подобно на газ21 и газ24 сире4 едната глава е по добела от другата демек се полу4ава по голямо пространство и по малка компресия или дефорсиран двигател ,а това 4е коляновите валове за разли4ни съ6то може да я вярно но запърви път от теб го 4увам (до сега не съм го 4увал може да са ме заблудили специално за м43) И за да съм само аз този които би могъл да те насър4и.. за 100% сигорсно (дали става рукадата) иди в наи близкия магазин на БМВ и искаи гарнитура за глава на твоя двг и на м42 ..
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
разлика във веригите има едната е дуплекс (м42) а друга е симплекс (м43) http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1391/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1370/
http://img216.imageshack.us/img216/9918/69238880xh7.jpg
други разлики могат да се намерят в дат4ика на хол които е на главата но ако се да кажем 4ипоса.. може и да си наравно с някоя расова ис-ка
диузите си остават съ6тите които са на глвата на м42..
бе с 2 думи си е голяма забава и веселба
и за да си струва осилията се предполага 4е твоя блок с бутала ризи и т.н трябва да са безупре4ни... и е добре да пусне6 едни нови сигменти и ако наистина си ре6ил да се захва6та6 с това и 6те слага6 турбини и глупости по добре преди това пробваи как 6те върви със едни нови бутала от омега ц 2.2 бензин както някои по горе каза.. а ако наистина ве4е си маняк по 100 лв се продават така наре4ените диузи налягане сире4 работят на по голмо налягане.. една хубава помпа с малко по голяма налягане съ6то... и не ти трябва турбо за да бие6 някоя 325ца
(не говоря сериозно но е възможно) или един съвет от мен които по горе ти го дадоха караи си 316-ката колкото и бавна да ти се струва.. намери си един м42 за основен или може и 4итав и си поиграи с него пусни му го на 316-то и се кефи на марката
ако има6 о6те въпроси питаи може да съм забравил не6то 

Зна4и наистина блоковете м43 1,6 1,8 и м42 са кажи ре4и еднакви разликата между 1,6 и 1,8 не е в размера на буталата ами в горивната камера не6то подобно на газ21 и газ24 сире4 едната глава е по добела от другата демек се полу4ава по голямо пространство и по малка компресия или дефорсиран двигател ,а това 4е коляновите валове за разли4ни съ6то може да я вярно но запърви път от теб го 4увам (до сега не съм го 4увал може да са ме заблудили специално за м43) И за да съм само аз този които би могъл да те насър4и.. за 100% сигорсно (дали става рукадата) иди в наи близкия магазин на БМВ и искаи гарнитура за глава на твоя двг и на м42 ..
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
разлика във веригите има едната е дуплекс (м42) а друга е симплекс (м43) http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1391/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1370/
http://img216.imageshack.us/img216/9918/69238880xh7.jpg
други разлики могат да се намерят в дат4ика на хол които е на главата но ако се да кажем 4ипоса.. може и да си наравно с някоя расова ис-ка
диузите си остават съ6тите които са на глвата на м42..
бе с 2 думи си е голяма забава и веселба


(не говоря сериозно но е възможно) или един съвет от мен които по горе ти го дадоха караи си 316-ката колкото и бавна да ти се струва.. намери си един м42 за основен или може и 4итав и си поиграи с него пусни му го на 316-то и се кефи на марката


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани