Глава от Ис-ка на 316-ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Мар 2008, 14:16

Е аз под "търкаляне" имах в предвид каране както си искаш... но наистина да се вкараш в подобни разходи и "филми" само заради идеята да имаш 1.6 16Volt си требе бая излишна пара... аз примерно много искам турбина (предимно заради звука и по-малко заради вървежа), но цената определено ме отблъсква.. щото като знам колко още неща ще е хубаво да се пипнат.... и става сложно... замисли се и ти :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Мар 2008, 17:17

Интервенцията която ти искаш да правиш, би си заслужавала, ако примерно колата е за рали или нещо писта и искаш да останеш в клас до 1600 цц ... тогава да, но иначе .... мяташ един М42, мяташ една турбина и т.н. ... само пари да имаш .. другото лесно.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 05 Мар 2008, 17:38

Безсмислено от всякъде. Според мен не се занимавай с глупости, събери ако си кинтаджия за едно М3 е36 :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 05 Мар 2008, 19:14

Така ,по принцип като се прави е хубаво да е с най-доброто от дадения двигател- имаш 1,6 и 1,8 така че 1,8. Както си го замислил правиш 1,6 16ка и който и да му дигнеш капака ще вика да бе да това си е 1,8 ИС и то не много вървяща. Та по правилно би било да земеш най-голямата кубатура -1,8 , после вал строкър , бутала на 86мм или колкото позволява блока. 86 мм бутала се взимат от опел 2литра всички са на 86 мм. От Калибра турбо примерно,щото носят на надув,ако не бъркам Лудия е с такива. Надявам се да схващаш цялата картина-зимаш най-доброто,най-голямото излязло от завода (говоря за 4 цилиндъра че някой ще каже да земеш М70) ,и го доусъваршенстваш....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Мар 2008, 20:41

аз друго си мисля...
щом мислиш да надуваш,и то не на голямо налягане мисля че дали ще е 2 или 4 клапана няма голяма разлика :roll:
Едно портване на главата(макар че аз незная на кое се вика добро,след като не се мери на флоубенч,и от тука като някой кажат портвай главата че ми става смешно :lol: )и работа по клапаните и смукателите мисля че ще ти свършат отлична работа :roll:

ако ме питаш мене върти си едновалката и си свиркай :P
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 06 Мар 2008, 2:00

то по тая логика да си сложи направо М42 що по добре не е М30 :mhihi: или М70 наи добре :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 06 Мар 2008, 11:40

slav4o1 написа:то по тая логика да си сложи направо М42 що по добре не е М30 :mhihi: или М70 наи добре :)


Щото там по-сложно и по-скъпо.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007
Местоположение: Бургас

ами за М30

Мнение от GarrettFen » 06 Мар 2008, 20:54

В тоя ред на мисли имам едно питане: Става въпрос за е30 на което имам идея да метна най-големия 6так които намера 2.8 до 3.5 за М30 става дума та някои правил ли е такава интервенция на е30 и как седи въпроса с КАТ ако мотора има всички док.
Понеже нищо не знам,затова питам.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Мар 2008, 1:48

Дори и м43, пак ти трябва главата с веригата, вероятно оптегачи и ролки, ама мисля, че на М43 няма да стане глава от М42, исовата става на М40, но на М43, май няа стане, поне така си мисля, ама пак ти трябва сичката електроника, а това пак е пари и то не малко, демек не оправдани средства за не достатъчни коние. Или вземи един М42 и му ръцкай турбалан, или направо мотор си сложи в колата, а не сешоар, аз със седана така направих, са а път е иса да тръгне, щото се дразня от коли дето грам не вървят, съгласен съм да не върви, ама грам да не върви не е оферта ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 07 Мар 2008, 8:13

sonny написа:Дори и м43, пак ти трябва главата с веригата, вероятно оптегачи и ролки, ама мисля, че на М43 няма да стане глава от М42, исовата става на М40, но на М43, май няа стане, поне така си мисля, ама пак ти трябва сичката електроника, а това пак е пари и то не малко, демек не оправдани средства за не достатъчни коние. Или вземи един М42 и му ръцкай турбалан, или направо мотор си сложи в колата, а не сешоар, аз със седана така направих, са а път е иса да тръгне, щото се дразня от коли дето грам не вървят, съгласен съм да не върви, ама грам да не върви не е оферта ;)


Абсолютно прав си колега! Но зависи от гледната точка.
Знам че пак ще ме емнете за ради думите ми но целта ми не е да върви неверотятно много а да върви по добре при немного покачен разход при нормано каране
Незнам може да кажете че стокова ис-ка ще харчи също толко колкото и тази преправка на 16-ката но при добра изработка и настроика аз мисля че ще се получи пъргъв и икономичен двигател с прилично вървне

п.с. Ако главата става за електрониката защо ще трябва да се сменя? Едно SMT няма ли да може да се справи ?
Пък и ми се върти една такава мисъл в главата :mhihi: правилно ли съм разбрал, че м43 е с по къс ход на биелите и на коляновия вал ? и от там разликата в обема ? защото ако е така мисля си, че ще му е по лестно да се направи да се развърта на по високи обороти ? (не ми се смейте просто несъм наясно със всичко и затова питам вас хората които разбирате и сте ми идоли направо)


РЕСПЕКТ !!!


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 09 Мар 2008, 22:44

така и аз имах преди една такава не 4ак толкова налудни4ева и неоправдана идея какво вси4ки я определят,но за не оспях да я осъ6тествя на практика а само на теория,за6тото си купих ис-ка :mhihi: та... до колкото мога 6те опитам да съм ти полезен ,
Зна4и наистина блоковете м43 1,6 1,8 и м42 са кажи ре4и еднакви разликата между 1,6 и 1,8 не е в размера на буталата ами в горивната камера не6то подобно на газ21 и газ24 сире4 едната глава е по добела от другата демек се полу4ава по голямо пространство и по малка компресия или дефорсиран двигател ,а това 4е коляновите валове за разли4ни съ6то може да я вярно но запърви път от теб го 4увам (до сега не съм го 4увал може да са ме заблудили специално за м43) И за да съм само аз този които би могъл да те насър4и.. за 100% сигорсно (дали става рукадата) иди в наи близкия магазин на БМВ и искаи гарнитура за глава на твоя двг и на м42 ..
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1154/
разлика във веригите има едната е дуплекс (м42) а друга е симплекс (м43) http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1391/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1370/
http://img216.imageshack.us/img216/9918/69238880xh7.jpg
други разлики могат да се намерят в дат4ика на хол които е на главата но ако се да кажем 4ипоса.. може и да си наравно с някоя расова ис-ка
диузите си остават съ6тите които са на глвата на м42..

бе с 2 думи си е голяма забава и веселба :mhihi: и за да си струва осилията се предполага 4е твоя блок с бутала ризи и т.н трябва да са безупре4ни... и е добре да пусне6 едни нови сигменти и ако наистина си ре6ил да се захва6та6 с това и 6те слага6 турбини и глупости по добре преди това пробваи как 6те върви със едни нови бутала от омега ц 2.2 бензин както някои по горе каза.. а ако наистина ве4е си маняк по 100 лв се продават така наре4ените диузи налягане сире4 работят на по голмо налягане.. една хубава помпа с малко по голяма налягане съ6то... и не ти трябва турбо за да бие6 някоя 325ца :mhihi:
(не говоря сериозно но е възможно) или един съвет от мен които по горе ти го дадоха караи си 316-ката колкото и бавна да ти се струва.. намери си един м42 за основен или може и 4итав и си поиграи с него пусни му го на 316-то и се кефи на марката :mhihi: ако има6 о6те въпроси питаи може да съм забравил не6то :winky:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook