325и Е36 модификации

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Колко сте вложили в тунинг на колата си досега ?

Анкетата свършва на 08 Фев 2009, 12:36

0-500лв
11
24%
500-1000лв
3
7%
1000-2000лв
11
24%
2000-3000лв
5
11%
3000-5000лв
6
13%
5000-10000лв
7
15%
10000-20000лв
2
4%
20000лв+
1
2%
 
Общо гласове : 46
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 10 Фев 2008, 2:07

alX3m написа:
slav4o1 написа:двигателят ти е М52


Не го лъжи човека, М50 си му е двигателят, М52 се води 323i и е 170 к.с. Мисля, че се произвеждаше след 95', а неговата е 94' ;)



:shock: съжалявам М50 е с чугунен блок грешка екскуз ми 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

момчта

Мнение от changalov » 10 Фев 2008, 2:14

вище това дали може да му е от полза на момчето http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
а за спирачките си прав и като си стоят въздуховодите да ги охлажда

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

..............

Мнение от Тоо Cool » 10 Фев 2008, 9:41

има и М52 325 принципно...... :idea:
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2008, 10:35

err0r написа: За мен спирачки + окачване без турбо може, но турбо без спирачки + окачване е доста несигурен вариант. :roll:
Прав си, спор няма ;) Но както беше споменато по-горе, БМВ са подсигурени откъм спирачки и окачване, и ако добавим леко подсилване на спирачките с някакви специални накладки, ще се получи достатъчно добре....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 10 Фев 2008, 11:57

мисля че Д2-то на лудия на колите е достатъчо и доста добра инвестиция :D
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2008, 12:16

00Cool написа:мисля че Д2-то на лудия на колите е достатъчо и доста добра инвестиция :D
Добра е, разбира се :!: Но "достатъчно" :roll: ... за някои, да, за други - не ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Турбо ще е !!!

Мнение от kapitanat » 10 Фев 2008, 12:28

Турбо ще е :) , гледах ги в нета може да се намерят и на нормални цени китчета пък и колкото толкова зарибих се и мога и повечко пара да дам ( май ще съм под наем до края на живота си :) ) . Та няколко въпросчета към батковците дето си имат повечко на идея :
1. Инжекционна - при 0.4-0.5 бууст ще успеят ли сток инжекторите да се справят или нямат шанс .
1.1 Ако се вземат по големи инжектори , какво става с горивната помпа - нова се взима и се замества старата или има 2 , като старата само ще подкачва до съд от кудето вече 2 ра та ще тегли .
2.Биели - нищо добро, не чух за биелите на М50В25 - ще се изкривят ли ? ( то е божа работата де ;) ама на 0.5 дали ще им доиде много на нагорнище
3.Маховик - да се разпробива старият или да се взима нов или да си остане така
4 Съединител ( на под 2000км ми е ) съвсем новичък е ще трябва ли да се смени с нещо по сериозно или ...
5. Маслото за турвината в Германия съм карал правено БМВ турбо и турвината беше с отделна маслена система с помпа и интеркулер - как трябва аз да процедирам ? Масло от двигателя или отделна система ?
6.Електроника - и хабер си нямам , за механическата част ми са ясни повечето неща , аз съм корабен механик и работя на по 20000киловата машини ( 2 ма човека седим на едно бутало :) ) . Ама елетрониката по колите ми е мъгла .

Е ако някой има идея по тези въпроси , нека казва , че да зарадваме КАТ с още едно БМВ турбо :mhihi: :mhihi: :mhihi:

За том ако можеш да видиш в интернет кой кит според тебе е подходящ и да ми пратиш ликн ще е супер ;)
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2008, 12:49

За тия китове нищо не мога да кажа, само съм чувал лоши неща за китайските. Най-добре ще е да си купиш истинска турбинка и истински колектор, на известна фирма, а останалите части като кулер, маркучи и др. може и тук да се набавят.
Относно маховика, биели, бенз.помпа, оригиналните за 0.5 са предостатъчни.
Съединителя ще издържи ако притискателят ти не е омекнал. Ако е омекнал се купува някакъв по-стегнат.

За електроника мисля, че в твоят случай е най-добре да се ползва пиджибек, тогава дюзите се сменят с по-богати.

За маслената система не бери грижи, стандартната е достатъчна.

Изп. колектори имаше някакви SPA, Кorman/Moselman, изглежда свестни и са направени от чогуний :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Турбо ще е !!!

Мнение от 00Cool » 10 Фев 2008, 13:23

kapitanat написа: ( май ще съм под наем до края на живота си :)

Да не мислиш парите да ги вкараш в колата а не в жилище ? :winky:
За мен тва не е вариант .. иначе успех с проекта.


п.п. Ти си знаеш :D
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Фев 2008, 16:52

От в4ера със зайо почнахме проекта на мойта 325-ца , предполагам 4е до 2-3 седмици ще сме готови ,та като има някви резултати ще пусна тема със снимки и видео на проекта.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

дааа

Мнение от changalov » 10 Фев 2008, 16:59

напълно съм стгласен с том но недеи да олекотяваш маховика не е нужно а и на 0.5 бара си идеален хем нема да има ядове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 10 Фев 2008, 19:25

Айед лудия напред че има опит с нещата, пък ако е на далавера и ние по него :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 10 Фев 2008, 20:01

благодаря много за идеите ;) със сигурност ще изчакам първо лудият да даде малко инфо. и ако може да ми каже от къде да си набавя частите вероятно ще приложа известна доза плагиатство :) ама няма лошо да се учиш от тези които знаят . Ще ми е точно по график защото се прибирам след малко повече от месец (живот и здраве, че този Индийски океан мамата си трака ) и ще гледам да се свържа с експертите :) иначе какви са предположенията за 0.5 на този двигател , аз имам тука на борда много графи ама все за дизели и тежко корабно гориво :((( , бензина е напълно непознат по корабите :))) , почнах да правя сравнения от индикаторни диаграми на дизелов и бензинов двг. и като махна загубите на бензиновият агрегат пак ми излиза ,че на 0.5 трябва да е между 290-310 около 390-440 тяга ( нютон метра)(смятал съм за 7000оборота) , но това е само по теоретични изчисления с неправилна документация и мноооооогооо конверси от дизелов към бензинов агрегат, какво е мнението на тези който вече са го правили ?
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 10 Фев 2008, 20:06

Смятай за 6000 оборота и ще ти излезнат цифрите. С оригиналните валове 7000 са мъртви обороти. Най-добре си вземи и едни бутала и думкай 1 бар и това е. Цялата дандания няма смисъл за 0.5.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook