325и Е36 модификации
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- changalov
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 325
- Мечтае да кара: BMW E30 TURBO
момчта
вище това дали може да му е от полза на момчето http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
а за спирачките си прав и като си стоят въздуховодите да ги охлажда
а за спирачките си прав и като си стоят въздуховодите да ги охлажда
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
..............
има и М52 325 принципно...... 

In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
Прав си, спор нямаerr0r написа: За мен спирачки + окачване без турбо може, но турбо без спирачки + окачване е доста несигурен вариант.

е21 345 0-402м 12.18


- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Турбо ще е !!!
Турбо ще е
, гледах ги в нета може да се намерят и на нормални цени китчета пък и колкото толкова зарибих се и мога и повечко пара да дам ( май ще съм под наем до края на живота си
) . Та няколко въпросчета към батковците дето си имат повечко на идея :
1. Инжекционна - при 0.4-0.5 бууст ще успеят ли сток инжекторите да се справят или нямат шанс .
1.1 Ако се вземат по големи инжектори , какво става с горивната помпа - нова се взима и се замества старата или има 2 , като старата само ще подкачва до съд от кудето вече 2 ра та ще тегли .
2.Биели - нищо добро, не чух за биелите на М50В25 - ще се изкривят ли ? ( то е божа работата де
ама на 0.5 дали ще им доиде много на нагорнище
3.Маховик - да се разпробива старият или да се взима нов или да си остане така
4 Съединител ( на под 2000км ми е ) съвсем новичък е ще трябва ли да се смени с нещо по сериозно или ...
5. Маслото за турвината в Германия съм карал правено БМВ турбо и турвината беше с отделна маслена система с помпа и интеркулер - как трябва аз да процедирам ? Масло от двигателя или отделна система ?
6.Електроника - и хабер си нямам , за механическата част ми са ясни повечето неща , аз съм корабен механик и работя на по 20000киловата машини ( 2 ма човека седим на едно бутало
) . Ама елетрониката по колите ми е мъгла .
Е ако някой има идея по тези въпроси , нека казва , че да зарадваме КАТ с още едно БМВ турбо
За том ако можеш да видиш в интернет кой кит според тебе е подходящ и да ми пратиш ликн ще е супер


1. Инжекционна - при 0.4-0.5 бууст ще успеят ли сток инжекторите да се справят или нямат шанс .
1.1 Ако се вземат по големи инжектори , какво става с горивната помпа - нова се взима и се замества старата или има 2 , като старата само ще подкачва до съд от кудето вече 2 ра та ще тегли .
2.Биели - нищо добро, не чух за биелите на М50В25 - ще се изкривят ли ? ( то е божа работата де

3.Маховик - да се разпробива старият или да се взима нов или да си остане така
4 Съединител ( на под 2000км ми е ) съвсем новичък е ще трябва ли да се смени с нещо по сериозно или ...
5. Маслото за турвината в Германия съм карал правено БМВ турбо и турвината беше с отделна маслена система с помпа и интеркулер - как трябва аз да процедирам ? Масло от двигателя или отделна система ?
6.Електроника - и хабер си нямам , за механическата част ми са ясни повечето неща , аз съм корабен механик и работя на по 20000киловата машини ( 2 ма човека седим на едно бутало

Е ако някой има идея по тези въпроси , нека казва , че да зарадваме КАТ с още едно БМВ турбо



За том ако можеш да видиш в интернет кой кит според тебе е подходящ и да ми пратиш ликн ще е супер

Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
За тия китове нищо не мога да кажа, само съм чувал лоши неща за китайските. Най-добре ще е да си купиш истинска турбинка и истински колектор, на известна фирма, а останалите части като кулер, маркучи и др. може и тук да се набавят.
Относно маховика, биели, бенз.помпа, оригиналните за 0.5 са предостатъчни.
Съединителя ще издържи ако притискателят ти не е омекнал. Ако е омекнал се купува някакъв по-стегнат.
За електроника мисля, че в твоят случай е най-добре да се ползва пиджибек, тогава дюзите се сменят с по-богати.
За маслената система не бери грижи, стандартната е достатъчна.
Изп. колектори имаше някакви SPA, Кorman/Moselman, изглежда свестни и са направени от чогуний
Относно маховика, биели, бенз.помпа, оригиналните за 0.5 са предостатъчни.
Съединителя ще издържи ако притискателят ти не е омекнал. Ако е омекнал се купува някакъв по-стегнат.
За електроника мисля, че в твоят случай е най-добре да се ползва пиджибек, тогава дюзите се сменят с по-богати.
За маслената система не бери грижи, стандартната е достатъчна.
Изп. колектори имаше някакви SPA, Кorman/Moselman, изглежда свестни и са направени от чогуний

е21 345 0-402м 12.18


Re: Турбо ще е !!!
kapitanat написа: ( май ще съм под наем до края на живота си![]()
Да не мислиш парите да ги вкараш в колата а не в жилище ?

За мен тва не е вариант .. иначе успех с проекта.
п.п. Ти си знаеш

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
От в4ера със зайо почнахме проекта на мойта 325-ца , предполагам 4е до 2-3 седмици ще сме готови ,та като има някви резултати ще пусна тема със снимки и видео на проекта.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
благодаря много за идеите
със сигурност ще изчакам първо лудият да даде малко инфо. и ако може да ми каже от къде да си набавя частите вероятно ще приложа известна доза плагиатство
ама няма лошо да се учиш от тези които знаят . Ще ми е точно по график защото се прибирам след малко повече от месец (живот и здраве, че този Индийски океан мамата си трака ) и ще гледам да се свържа с експертите
иначе какви са предположенията за 0.5 на този двигател , аз имам тука на борда много графи ама все за дизели и тежко корабно гориво
(( , бензина е напълно непознат по корабите
)) , почнах да правя сравнения от индикаторни диаграми на дизелов и бензинов двг. и като махна загубите на бензиновият агрегат пак ми излиза ,че на 0.5 трябва да е между 290-310 около 390-440 тяга ( нютон метра)(смятал съм за 7000оборота) , но това е само по теоретични изчисления с неправилна документация и мноооооогооо конверси от дизелов към бензинов агрегат, какво е мнението на тези който вече са го правили ?





Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани