м42 и маслото

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

м42 и маслото

Мнение от tonkata » 14 Яну 2008, 23:28

чудя се каде да го върна маслото от турбото , нека кажат хората които са се преборили вече ако има и снимки ще е + :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: м42 и маслото

Мнение от ludiagsm » 14 Яну 2008, 23:43

tonkata написа:чудя се каде да го върна маслото от турбото , нека кажат хората които са се преборили вече ако има и снимки ще е + :roll:


при мойте матори блока се дуп4и с диаметър 25-30мм слага се стоманена тръби4ка и се заварява към 4угуна , другия вариянт дуп4и с енякой от алуминиевите ангренажни капаци и там се заварява алуминево щуцер4е на същия диаметър

зависи от мотора ама важното е маслото свободно да се връща в картера 6туцера трябва да е над нивото на маслото

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 14 Яну 2008, 23:51

25-30 що толко дебела ? аз мисля да го продупча от страната на генерацията под лапата дето държи мотора , ама мисля да не заварявам а да е на резба, няма ли проблем със заварката чугун желязо , няма ли опасност да пукне?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Яну 2008, 23:54

tonkata написа:25-30 що толко дебела ? аз мисля да го продупча от страната на генерацията под лапата дето държи мотора , ама мисля да не заварявам а да е на резба, няма ли проблем със заварката чугун желязо , няма ли опасност да пукне?


ами правил съм го и с резба ама е доста трудно да го направиш под ъгъл 30 градуса та да не кажя 4е и по-малко правили сме го и със заварка няма грижи
Последна промяна ludiagsm на 15 Яну 2008, 0:49, променена общо 1 път

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 15 Яну 2008, 0:02

дай пик :idea:
още един по лесен вариянт ми се мота из главата ма нз дали е приложим :arrow: да пробия дупка 10мм на пръчката за маслото отстрана и да и заваря едно разклонение :idea: в него да вкарам маслото , иначе като дияметър 10 мм вътрешно достатъчно ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Яну 2008, 0:15

tonkata написа:дай пик :idea:
още един по лесен вариянт ми се мота из главата ма нз дали е приложим :arrow: да пробия дупка 10мм на пръчката за маслото отстрана и да и заваря едно разклонение :idea: в него да вкарам маслото , иначе като дияметър 10 мм вътрешно достатъчно ли е?


правиха го едни хора от форума , не е добър ваиянта турбината пуши направи го как си требва за да няма проблеми

http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... aslea5.jpg

ето и предишния вариянт на is-a Изображение

Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 15 Яну 2008, 22:45

тоя вариянт с щуцера на капака на ангренажа добър ли е щото най ми допада пък и без тва трее да сменям гарнитурите че тече помалко :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Яну 2008, 22:50

tonkata написа:тоя вариянт с щуцера на капака на ангренажа добър ли е щото най ми допада пък и без тва трее да сменям гарнитурите че тече помалко :idea:


Бате това са снимки на мой мотори казах ти 4е съм доволен и няма грижи с маслата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 06 Фев 2008, 16:59

колега сори че ти се намесвам в темата ма искам да попитам,ако някой запознат знае колко ще ми излезе като пари турбинирането на м42мотор,и с колко ще се качи мошноста?


Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 2.07.2007

Мнение от chernia » 06 Фев 2008, 18:09

sabi1984 написа:колега сори че ти се намесвам в темата ма искам да попитам,ако някой запознат знае колко ще ми излезе като пари турбинирането на м42мотор,и с колко ще се качи мошноста?
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 06 Фев 2008, 19:36

над 3000 лв


Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 2.07.2007

Мнение от chernia » 06 Фев 2008, 21:17

3000-5000

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook