318 isT
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една ценаtonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Ако питаш мене, по добре изобщо не и давай газ - ще счупите морота преди да го покарате
Лудия много добре знае кво се случва
С тая чверната боя много добре се вижда как светва колектора от 2 пъти даване на газ 





R.I.P Landikar
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
tonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
И аз карах Е30 ИС. Колата ми беше сток.
Моя МегаСкуърт ми излезе малко над 300 лв. Монтиран в оригиналната кутия на Мотроник и си ползвах абсолютно всичко от оригиналната ел инсталация. Нямах никакви проблеми с четенето на оборотите. Dwell Setting-a на бобините трябваше да се настрои (Иначе добър вариант е с бубини ЕДИС 4 и сигнала си го взимаш от накрайниците на оригиналната ел. инсталация. Тогава и запалването си става идеално и няма нужда да пипаш Dwell-a). Колата сам съм си я настройвал и вървеше доста прилично (Без никакви други модификации биех Е36 320 читаво с 1-2 коли). Минах повече от 10000 км с МС. За сместа си я настройваш с едно Innovate-че. За аванса има други тактики. Ако те интересува от кой ми е МС-а и т.н. ... пиши ми на ЛС. Човека може да ти помогне и при монтажа и при настройването и няма да те одере

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ludiagsm написа:зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една ценаtonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
Ако правилно съм разбрал "мегаскуирта" е по добрия вариянт но по сложно за настроика.
А SMT-то е просто по-лестния вариянт и достатъчен за малък надув ?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:ludiagsm написа:зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една ценаtonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
Ако правилно съм разбрал "мегаскуирта" е по добрия вариянт но по сложно за настроика.
А SMT-то е просто по-лестния вариянт и достатъчен за малък надув ?
да
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
малко развитие по темата:
сложих една допълнителна дюза от некав фолксваген
която пръска яко , но само в бууст и засега колата се нахрани
работи на 0.5-0.6 и върви доста добре за ис-ка , но след 130-140
като сложа 4та неможе вече да се справя и се обажда аванса.
чакам дюзи и мс.
сложих една допълнителна дюза от некав фолксваген
която пръска яко , но само в бууст и засега колата се нахрани
работи на 0.5-0.6 и върви доста добре за ис-ка , но след 130-140
като сложа 4та неможе вече да се справя и се обажда аванса.
чакам дюзи и мс.
tonkata написа:малко развитие по темата:
сложих една допълнителна дюза от некав фолксваген
която пръска яко , но само в бууст и засега колата се нахрани
работи на 0.5-0.6 и върви доста добре за ис-ка , но след 130-140
като сложа 4та неможе вече да се справя и се обажда аванса.
чакам дюзи и мс.
Смеси мериш ли ? Аванса пипал ли си го ?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани