318 isT

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 23 Яну 2008, 0:03

мс или смт как мислиш +/-

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Яну 2008, 0:12

tonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една цена

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 23 Яну 2008, 9:44

Ако питаш мене, по добре изобщо не и давай газ - ще счупите морота преди да го покарате ;) Лудия много добре знае кво се случва ;) С тая чверната боя много добре се вижда как светва колектора от 2 пъти даване на газ :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 23 Яну 2008, 11:23

tonkata написа:мс или смт как мислиш +/-


И аз карах Е30 ИС. Колата ми беше сток.
Моя МегаСкуърт ми излезе малко над 300 лв. Монтиран в оригиналната кутия на Мотроник и си ползвах абсолютно всичко от оригиналната ел инсталация. Нямах никакви проблеми с четенето на оборотите. Dwell Setting-a на бобините трябваше да се настрои (Иначе добър вариант е с бубини ЕДИС 4 и сигнала си го взимаш от накрайниците на оригиналната ел. инсталация. Тогава и запалването си става идеално и няма нужда да пипаш Dwell-a). Колата сам съм си я настройвал и вървеше доста прилично (Без никакви други модификации биех Е36 320 читаво с 1-2 коли). Минах повече от 10000 км с МС. За сместа си я настройваш с едно Innovate-че. За аванса има други тактики. Ако те интересува от кой ми е МС-а и т.н. ... пиши ми на ЛС. Човека може да ти помогне и при монтажа и при настройването и няма да те одере ;) ... а аз мога да ти пратя моите настройки на аванс и запалване (те са за сток двигател, но ще можеш от там нататък да си ги доразвиваш за твоя).
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 23 Яну 2008, 15:18

биех Е36 320 читаво с 1-2 коли

абе тоя мъртвец трее винаги да го биеш с е30ката :mhihi:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Яну 2008, 15:45

ludiagsm написа:
tonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една цена


Ако правилно съм разбрал "мегаскуирта" е по добрия вариянт но по сложно за настроика.
А SMT-то е просто по-лестния вариянт и достатъчен за малък надув ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 23 Яну 2008, 16:28

[quote="tonkata"][/quote]

колга браво баварията е страхотна .. само ще те помоля когато я завършиш окончателно да пуснеш едно клипче на вървежа ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Яну 2008, 17:04

Zaho написа:
ludiagsm написа:
tonkata написа:мс или смт как мислиш +/-
зависи какви коне искаш ако няма да е много сериозно да стене по лесно и бърао и надуваш докъм 0,7-0,8 бара може да стане подобно на мойта турбо 316-ка с смт6 и мап сензор и 4 допълнителни дюзи , ако искаш да е по сериозно да изхвърлиш дебитомера и тн мегаскуирта е по-добрия вариянт и двете са горе долу на една цена


Ако правилно съм разбрал "мегаскуирта" е по добрия вариянт но по сложно за настроика.
А SMT-то е просто по-лестния вариянт и достатъчен за малък надув ?


да

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 04 Фев 2008, 15:22

малко развитие по темата:
сложих една допълнителна дюза от некав фолксваген
която пръска яко , но само в бууст и засега колата се нахрани
работи на 0.5-0.6 и върви доста добре за ис-ка , но след 130-140
като сложа 4та неможе вече да се справя и се обажда аванса.
чакам дюзи и мс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.12.2005

Мнение от Turbolan » 04 Фев 2008, 22:01

tonkata написа:малко развитие по темата:
сложих една допълнителна дюза от некав фолксваген
която пръска яко , но само в бууст и засега колата се нахрани
работи на 0.5-0.6 и върви доста добре за ис-ка , но след 130-140
като сложа 4та неможе вече да се справя и се обажда аванса.
чакам дюзи и мс.



Смеси мериш ли ? Аванса пипал ли си го ?

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 04 Фев 2008, 22:20

смеси мерим аванса не , то няма как освен с чип ;)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook