за термоизолацията

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 01 Фев 2008, 11:11

Аз съм чувал от тези с хондите полудели по генерации 4-2-1 и ленти керамики колата тръгвала много яко после колко е вярно незнам но тея дни ще пробваме :)

Впрочем в една темя накои написа за генерацията за БМВ да се сложи 4-2-1 тя стандартно не си ли е такава щото на моито е такава :roll:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 01 Фев 2008, 15:59

ами не е на всички така
на м42 е така , ма мповерите и на тях
на м20 е чугун и м30 също 3-1 и така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 01 Фев 2008, 16:30

Zaho написа:Аз съм чувал от тези с хондите полудели по генерации 4-2-1 и ленти керамики колата тръгвала много яко после колко е вярно незнам но тея дни ще пробваме :)

Впрочем в една темя накои написа за генерацията за БМВ да се сложи 4-2-1 тя стандартно не си ли е такава щото на моито е такава :roll:
Въпросът се състои в това че колекторите трябва да са с равни дължини на рънарите а не толкова дали ще са 4-2-1 или 4-2-2 или както и да е въпреки че и това оказва влияние ;) При мен са си фабрично 6-2-2 и сега са си така със М-ковите колектори.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook