Към знаещите познавачи

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Към знаещите познавачи

Мнение от Турбо-Селянин » 25 Яну 2008, 21:47

Въпрос към тези по горе :mhihi:
В момента Правя турбо конверсия на м40б15 разредил съм мотора до 5.6,44324 степен на згъстяване капнахме с калай главата и блока да не прегрева
НО идва проблема с турбото избрал съм един гарет т4 очаквам около 800 коня на маховика. Той е доста олекотен за по лесно достигане на 800-те коня
Но понеже е доста непосилна задача изработването на колектор а и отнема доста време а аз бързам мисля да не изработвам такъв а да ползвам моята си генерация мисля да махна крайното гарне и да го закача така. Кулера мисля да го поставя като анти крило ем да е на хладно и да влиза свеж въздух и да са проветрява ем да да ми натиска задницата практична работа А от там с силиконо коленца и алумин ще го прекарам през купето и право в смукателя

Та въпроса ми е как да се преборя с лага
СМТ-то ще може ли да изчисти лага :mhihi:
или да върна ангренажа 6 зъба назад да работи с предварение колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 25 Яну 2008, 21:54

само 800 коня от б15 ... айде бре ... що я спъваш така
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 25 Яну 2008, 21:58

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Tux0 Ca !
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Мнение от Турбо-Селянин » 25 Яну 2008, 22:01

Ако нямате точен отговор моля спрете със спама в темата ми !

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 25 Яну 2008, 23:19

По-добре сложи SMT, моята Б18-ка изкара над 1000 коня с него! Ама пак нещо лагва леко :confused: :shock:
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Мнение от Турбо-Селянин » 25 Яну 2008, 23:25

А не ще ли да бъде по рацианолно да ползувам Дебитомера механично
ще наглася сместа на ухо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 25 Яну 2008, 23:27

за кво тии смт ве,със стандартната електроника ма 15-ката ше стане работата
аз на моя м41 немога да намеря диф вече...1500Нм торк :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 4.01.2008
Местоположение: Испания/Марбея
Пол: Мъж
Кара: E30 318Is

Мнение от Raicko Racing » 25 Яну 2008, 23:29

:ahah: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Мнение от Турбо-Селянин » 25 Яну 2008, 23:35

Момчета тук сте много зле никакъв конкретен отговор не получих по този казус.
Ясно трябва да се обърна към мастърите в Пирформансъ форума.
там поне хората разбират
не като вас
ламери :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.10.2002
Местоположение: PLOVDIV
Пол: Мъж
Кара: bmw e46 320cd :e30 325

Мнение от O N I X » 25 Яну 2008, 23:48

иди иди там е истината там са турбинаторите нии тука от ни6то не разбираме.прости хора само сме дет викаш ламери :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Мнение от Турбо-Селянин » 25 Яну 2008, 23:51

Абе пробвам ама не мога не ме допускат до вишата лига
Някой тук да има връзки в ония форум да напишем един два постинга

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Яну 2008, 0:09

Турбо-Селянин написа:Момчета тук сте много зле никакъв конкретен отговор не получих по този казус.
Ясно трябва да се обърна към мастърите в Пирформансъ форума.
там поне хората разбират
не като вас
ламери :mhihi:


ламери сме големи, не е вече като едно време
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: Турболандия

Мнение от Турбо-Селянин » 26 Яну 2008, 0:17

Ама ти осещаш ли ги нещата или просто посочваш на мама м3 и го получаваш
ако не знаеш нещо по темата моляте престани с Остроумията :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Яну 2008, 0:24

Турбо-Селянин написа:Ама ти осещаш ли ги нещата или просто посочваш на мама м3 и го получаваш
ако не знаеш нещо по темата моляте престани с Остроумията :mhihi:


нищо не знам ... добре, че мама ми даде атмосферка, че както нищо не знам с тия турбота щех да взема се залудя по някой проект да се чудя кой да провокирам с писания щото сутринта ми кихнал блуофф-а в окото ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook