Чип тунинг на дизел автоматик...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Чип тунинг на дизел автоматик...

Мнение от turbo » 31 Дек 2007, 13:41

Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...

П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!! :D
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Чип тунинг на дизел автоматик...

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 16:43

turbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...

П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!! :D
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Чип тунинг на дизел автоматик...

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 16:44

turbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...

П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!! :D
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този мотор


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Чип тунинг на дизел автоматик...

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 16:45

turbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...

П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!! :D
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този мотор


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Чип тунинг на дизел автоматик...

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 16:46

turbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...

П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!! :D
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този мотор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 17 Яну 2008, 16:54

А при ZF4HP22 , колко ще дойде да е допускът във въртящия момент? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook