Колектор с два реда дюзи-има ли смисъл
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- GarrettFen
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17.07.2007
- Местоположение: Бургас
Колектор с два реда дюзи-има ли смисъл
Значи питам за това имам намерение да започна малък проект в/у бмв.Тука скоро ми казаха че едно бмв турбо от бургас било така с два реда дюзи и без много електроника колата си върви вече много километри "безпроблемно".
Въпроса: Гледам тука във форума се предлагат цени от 300лв за МС -предимствата на електрониката са неоспорими но се иска настроика и ЛЕВ. Незнам дали е така но ми се струва че за направа на турбо матор по този начин(с два реда дюзи)ще излезе по евтино.
Може ли да се постигне сигурна работа на двигатела при налягания от рода на .8-1.2 бара при тъкъв вид "хранене на двг".
Колеги знам че ги разбирате нещата!
МОЛЯ без глупави отговори от тея дето не разбират.
Въпроса: Гледам тука във форума се предлагат цени от 300лв за МС -предимствата на електрониката са неоспорими но се иска настроика и ЛЕВ. Незнам дали е така но ми се струва че за направа на турбо матор по този начин(с два реда дюзи)ще излезе по евтино.
Може ли да се постигне сигурна работа на двигатела при налягания от рода на .8-1.2 бара при тъкъв вид "хранене на двг".
Колеги знам че ги разбирате нещата!
МОЛЯ без глупави отговори от тея дето не разбират.
Понеже нищо не знам,затова питам.
Re: Колектор с два реда дюзи-има ли смисъл
Мнооо гадно , налиGarrettFen написа: но се иска настроика и ЛЕВ. .


Ааа, и още нещо, бургаските имат електроника, аз я слагах....
Последна промяна TOM на 18 Дек 2007, 19:13, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
мойта ис-ка е с два реда дюзи и надува се на 2,3 бара и си има смес.
само4е втория ред дюзи трябва да се управлява от няква електроника мс смт или нещо друго и при вси4ки положения ще ти трябват парички.
само4е втория ред дюзи трябва да се управлява от няква електроника мс смт или нещо друго и при вси4ки положения ще ти трябват парички.
- GarrettFen
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17.07.2007
- Местоположение: Бургас
МС
Тоя МС значи без него нема да стане така ли?
ТОМ сервиза или там където работиш "тунинговаш" как да го намеря по лесно.
ТОМ сервиза или там където работиш "тунинговаш" как да го намеря по лесно.
Понеже нищо не знам,затова питам.
- GarrettFen
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17.07.2007
- Местоположение: Бургас
2.8 Л
понеже не съм много запознат с номерата на бмв мотороите питам:
На БМВ 528 Акулата къкъв е мотора- М20б28 ли е,Инжекция или карб.
Тоя мотор може ли да се конвертира до 3.0 или повече. в това сии състояние възможно лии е да се турбинира с два карба от рено 5 турбо
Много ще съм ви благодарен ако ми помогнете>!!!
На БМВ 528 Акулата къкъв е мотора- М20б28 ли е,Инжекция или карб.
Тоя мотор може ли да се конвертира до 3.0 или повече. в това сии състояние възможно лии е да се турбинира с два карба от рено 5 турбо
Много ще съм ви благодарен ако ми помогнете>!!!
Понеже нищо не знам,затова питам.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани