M50B20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2007

M50B20

Мнение от to6ko » 15 Дек 2007, 15:07

Здравейте, M50B20 от по-ранните без ванус подходящ ли е за някакво по-малко турбо ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 15 Дек 2007, 21:37

Перфектен ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от to6ko » 15 Дек 2007, 22:36

Колега, твойто е съвсем като мойто май . Само дето мойто е черно . Тия най-първите 36-ци от 91 ще се окажат доста здраво направени . Сигурно тогава още много са се старали докато ги правят :)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Дек 2007, 23:41

ааааааа бъркаш се,тея ранните са с най-много детски болести ;)
после ги пооправят малко :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от to6ko » 16 Дек 2007, 0:20

Та дайте мнение колеги кое е по-разумно за лееко вдигане на конете, някъде между 50 до 100 отгоре - някакво малко турбо или компресор ?
Имам в предвид и с минимални допълнителни поправки по мотора.
Насочил съм се към Цунами тунинг за тая работа, но ми е важно и мнението на хората тук.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 16 Дек 2007, 1:49

Щом е за 50-100 коня тури едно нитро :D

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от to6ko » 16 Дек 2007, 5:53

Не съм привърженик на нитрото, по-скоро някакъв малък чарджър.
Хубавото на 36-ците е че са ефтини и можеш да импровизираш, а и са здраво направени. Мойто го взех за 7000 защото беше като ново, чипосах го + K&N за 690 лева и останалите филтри смених и др. дребни неща. Защото ако имаш кола за 100 000 няма да смееш да импровизираш много по нея ( поне аз няма да смея ) :mhihi:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook