СПОРТНИ ВАЛОВЕ!!!
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
СПОРТНИ ВАЛОВЕ!!!
чувал съм че най-наострените спортни валове могат да повишат мощността с 20-30 конски сили!!!възможно ли е това?
Остави всички зад теб !
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
20-30кс на какъв двигател
и в повечето случаи стова въпрос за %ти от даден двигател 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Валовете определят работния диапазон на двигателя, нищо повече. Ако двигателя има потенциал да помпи достатъчно въздух, има смисъл от агресивни валове, които работят по-ефективно при по-високи обороти. Това ти дава много коне, но в същото време ниските обороти страдат. Освен това, трябва да внимаваш колко оборота можеш да постигнеш -- пружините и повдигачите на клапаните, лагерите, баланса на коляновия вал, всичките тези неща са много важни, ако ще въртиш двигателя над 7000 оборота/мин. Ама това трябва да е ти е достатъчно...
Та, да отговоря на въпроса: възможно е да се постигнат такива коне, но не само с валове. Трябва ти пълна ауспух система вкл. колектори, добър интейк, чип. И най-вероятно чипа трябва да се настрои специално за твоята кола на дайно-стенд. Не знам доколко е възможно в БГ за момента всичко това.
Та, да отговоря на въпроса: възможно е да се постигнат такива коне, но не само с валове. Трябва ти пълна ауспух система вкл. колектори, добър интейк, чип. И най-вероятно чипа трябва да се настрои специално за твоята кола на дайно-стенд. Не знам доколко е възможно в БГ за момента всичко това.
не съм напълно сигурен но мисля че на моя голф не може да се монтира чип,поради това че инжекциона е механичен а не електронен.все пак ако някой знае дали е възможно нека напише!а иначе какво ще рече :"пълна ауспух система"?Сигурно имаш впредвид поставяне на спортна генерация с прави тръби!!
Остави всички зад теб !
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не е нужно да са прави тръби - правите са много шумни. Ами всичко, от колекторите то задното гърне. 57 или 63 мм, 2 хубави спортни гърнета и хубави колектори -- от онези дето изглеждат като мешани спагети
Ами значи няма нужда от чип, само някой разбирач трябва да ти пипне горивната смес и аванса на запалването. По-лесно е от чип
Виждал съм Голф Мк1 с два карбуратора, който прави повече от моята кола на гумите -- към 95 киловата, което ще рече към 150 коня. Не е зле 

Ами значи няма нужда от чип, само някой разбирач трябва да ти пипне горивната смес и аванса на запалването. По-лесно е от чип


- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
95 киловата са точно 129.2 коня:)
механичната инжекция на Голф 2 не подлежи на реглаж за съжаление - освен празен ход(смес) ......
с аванса може и да се пребори човек , но трудна работа.....
принципно валове без Порт&Полиш на всмукателни и изпускателни колектори няма много файда...
валовете с високи градуси са за рейсинг онли..... има други начини за повече мощност.... С колектори (изходящи ) също трябва да се внимава - може да загубиш доста мощност в ниски и средни за сметка на високи обороти...... най важното е да знаеш какво искаш.....
да, постигат се 20-30 коня с валове , но въпроса е в кои диапазон обороти...... не искаш кола която да плете обороти до 4 000 , да си чисти гърлото до 5 000 и да имаш пауър до 7 000, нали?
какъв ти е кода на мотора?
Сори за офтопика:)
механичната инжекция на Голф 2 не подлежи на реглаж за съжаление - освен празен ход(смес) ......
с аванса може и да се пребори човек , но трудна работа.....
принципно валове без Порт&Полиш на всмукателни и изпускателни колектори няма много файда...
валовете с високи градуси са за рейсинг онли..... има други начини за повече мощност.... С колектори (изходящи ) също трябва да се внимава - може да загубиш доста мощност в ниски и средни за сметка на високи обороти...... най важното е да знаеш какво искаш.....
да, постигат се 20-30 коня с валове , но въпроса е в кои диапазон обороти...... не искаш кола която да плете обороти до 4 000 , да си чисти гърлото до 5 000 и да имаш пауър до 7 000, нали?
какъв ти е кода на мотора?
Сори за офтопика:)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Cult Society написа:95 киловата са точно 129.2 коня:)
Ставаше въпрос за коне на гумите -- умножи по 1.15 и ще получиш има-няма 150 коня

Cult Society написа:механичната инжекция на Голф 2 не подлежи на реглаж за съжаление - освен празен ход(смес) ......
с аванса може и да се пребори човек , но трудна работа.....
Хм, все си мислех че има начин. Така е то с механичните системи. В краен случай слагаш карбуратори и се примиряваш, че под 15/100 няма да харчи

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Cult Society написа:95 киловата са точно 129.2 коня:)
механичната инжекция на Голф 2 не подлежи на реглаж за съжаление - освен празен ход(смес) ......
с аванса може и да се пребори човек , но трудна работа.....
Сори за офтопика:)
Ако е КR мотор няма особен проблем да се пипа - горивна помпа от Porsche 928 S с по-голямо налягане - okoло 270лв нова, rising rate fuel pressure regulator - около 300лв нов и по-големи инжектори - около 100лв нови и...
Power is Nothing Without Insanity
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
не мисля че ще се постигне много само с повече гориво - въпреки че КР-а по принцип лийн аут-ва в високите..... въпроса е че за да се постигне мощност и драйвабилити е нужен комплексен тунинг...
понеже съм маниак на тема 16в концепция - сори пак за офтопика.... - почти всички 16в мотори са почти перфектни като еърфлоу....и само ад онс не помагат особено..... повечето са ограничени чрез ЕКУ-то заради емисии и т.н. - в ниските особено 16в са доста "цапащи" атмосферата заради оверлапа които имат
:):)
понеже съм маниак на тема 16в концепция - сори пак за офтопика.... - почти всички 16в мотори са почти перфектни като еърфлоу....и само ад онс не помагат особено..... повечето са ограничени чрез ЕКУ-то заради емисии и т.н. - в ниските особено 16в са доста "цапащи" атмосферата заради оверлапа които имат

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
съгласен съм с теб - КR се пипа така + Dr. Schrick Cam Shafts и става undrivable на ниските, но пък се пържи добре във високите
Понякога 8v дища по-добре за спортно каране - пример - моят мотор беше V8 и 16v. Сега блокът ми е от 32v мотор, със старите глави и над 4000об/мин е лудница, до тогава обаче няма никой (относително казано за 5000сm3 обем). Всичко е въпрос на drivability...

Понякога 8v дища по-добре за спортно каране - пример - моят мотор беше V8 и 16v. Сега блокът ми е от 32v мотор, със старите глави и над 4000об/мин е лудница, до тогава обаче няма никой (относително казано за 5000сm3 обем). Всичко е въпрос на drivability...
Power is Nothing Without Insanity
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
проблема е да вкараш 9съответно изкараш) повече въздух в мотора според мен
а и да вкараш бензин, ще ти трябва аванс за пауър:)
аванс без бензин = детонации
бензин без въздух = разход
бензин без аванс = разход
а и да вкараш бензин, ще ти трябва аванс за пауър:)
аванс без бензин = детонации
бензин без въздух = разход
бензин без аванс = разход
eеехх в тунига пак има6е тема за валове
ама не разбраха там 4е вси4ко е комплексно... тоест тунинг на пар4е няма смисъл или ефекта е малък.... има си етапи на тунинг....валове, филтър, портване полиране, поголеми клапани,по корави пружини, изп колектор и генерация,4ип,регулатор с пови6ава6то налягане,бутала с по голяма компресия............ и тн
вси4ки елемнти от системата действат синерги4но(взаимно си помагат и допълват)така 4е само с валове 6те стане ама реално 6те си на 30-40%
от макса им..... особенно важи за атмосферен тунинг
аиде успех


вси4ки елемнти от системата действат синерги4но(взаимно си помагат и допълват)така 4е само с валове 6те стане ама реално 6те си на 30-40%
от макса им..... особенно важи за атмосферен тунинг

аиде успех

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани