Въпрос за суперчарджър
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
Въпрос за суперчарджър
Значи от сега да се разберем не съм поредния тип дето пита как да си сложа турбо защото чух че е много готино, а ме интересува на М60Б40 или Б44 някой може ли да даде информация дали въобще може да се сложи винтов компресор примерно Eaton М90 или М112, дали пластмасовият входящ колектор е проблем и т.н. Намерил съм проекти но всички са със другия тип като Vortech-а. Намислили сме нещо с брат ми та кажете дали въобще да го мислиме или нестава.
ПС:Не ме хранете моля

ПС:Не ме хранете моля


Всичко може...
Възможно е да се сложи. Само че пласмасовия колектор трудно ще се преработи. По принцип Итъните стоят върху колектора директно и за това е добре да е метален.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Всичко може...
teao написа:Възможно е да се сложи. Само че пласмасовия колектор трудно ще се преработи. По принцип Итъните стоят върху колектора директно и за това е добре да е метален.
Колегата е прав. Имайки се в предвид, че М60 е V8 ... то тогава най-лесно ще ви е да се направи един смукател при който компресора направо да се сложи отгоре (както е при американските V8-ци) и ще се получи супер.
Нещо такова:

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
Да точно такова нещо мислиме да стане, а за колектора ще трябва да се прави от нулата нов нали? други пречки дали ще има освен новото еко и инжекторите ? Истинския въпрос ми е дали ще си получи стабилен двигател или през повечето време ще е в бокса
ПС:А за храната как дойде

ПС:А за храната как дойде


А каква е причината да искаш винтов вместо центробежен нагнетателMartini написа:Да точно такова нещо мислиме да стане,

Кой ли може да ти отговори ей така на този въпрос....просто има много фактори които ще окажат влияние на правилният отговор. И най-важният е, какво искаш да постигнеш като мощност?Martini написа:Истинския въпрос ми е дали ще си получи стабилен двигател или през повечето време ще е в бокса
е21 345 0-402м 12.18


- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
Уместна ти е забележката,забравих да кажа че ще гоним евридей кар,а не драгстер:idea: Би трябвало да е по-стабилен от турбо мотор поне според мен
, а за това защо сме избрали този тип, еми за нас това е истинския чарджър онова повече бие на турбо (разбирасе няма нищо общо но...):roll:


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Това, което съм чел, е че предпочитат центрофужния суперчарджър, защото силата му е в средните и високите обороти, от там следва да се запази разхода на автомобила при нормално каране и круиз, а при ръчка нали няма как да няма повишение, но и вървежа отива къде къде. Другото, че се храни с по-малко коне и е по-компактен ... има и други позитивни черти, но вече тях който иска да си ги чете ... има достатъчно статии и сравнения между 2-та (3-та) типа чарджъри.
П.С. Мисля да си поръчам книгата на Корки Бел - Supercharged .... но това ще стане Януари месец.
П.С. Мисля да си поръчам книгата на Корки Бел - Supercharged .... но това ще стане Януари месец.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани