DINAN 335i Performace Engine Software...ох, на батко :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: USA

DINAN 335i Performace Engine Software...ох, на батко :)

Мнение от Plamen_335i » 12 Дек 2007, 23:26

Ето какво помолих дядо Коледа да ми донесе тази година :mhihi:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=100630

384 hp and 421 lb/ft torque

:++


..и най-важното е, че дават гаранция докато другите чип-тунинги на битурбото са на принципа "ако се прецака нещо...sorry, майна" Лошото е, че DINAN искат много пари за името си :( Конкуренцията предлага близки до тази производителност решения за по-малко кинти. Чудя се дали да не мина с един турбо ъпгрейд за $500. Чета по форумите, че било сравнително безопасно, ама шанса, ако се прецака нещо, да ми покажат среден пръст в BMW сервиза май е доста голям :confused:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 13 Дек 2007, 1:17

Хубаво е на тоз двигател та му се смени интеркулера преди да се пипа,че дори при номинална мощност стандартния изнемогва.Ако си решил сериозно да подходаш Active Autowerke е твоята фирма-ЛСД,ремап,генерация.Иначе двигателя е бомба и без пипане,но всяка намеса повлича със себе си и други разходи и рискове.Дали си струва решава само собственика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: USA

Мнение от Plamen_335i » 13 Дек 2007, 6:47

Явно DINAN са решили проблема с интеркулера софтуерно, а и да не са предполагам, че заводския ще издаде багажа чак на пистови натоварвания. Чипът на Active Autowerke е от тип "piggyback" и проблема с гаранцията остава на дневен ред :( Всъщност, ако имах пари и не ми пукаше за гаранцията, щях да си взема направо целия им пакет барабар с ауспуха, макар че аз си харесвам заводския ауспух. Добре изглежда, а и добре звучи. Не ми пречи особено много, че е по-тежък. За LSD съм мислил, но не смятам, че в моя случай е добра инвестиция, защото от LSD най-голяма полза има на пистата, а не на пътя. Надявам се да мина само със софтуер. Наистина не си струва риска да се пипа този добре направен двигател.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 13 Дек 2007, 12:02

Заводския има голям прешър дроп и не е особено ефективен! А факта,че Динан вдига налягането на 13,2 пси-с над 50% изобщо няма да му дойде добре-освен ако не живееш в Аляска.То по принцип сток 335и си вдига максимално разрешената от скоростите скорост 282.Но наистина те съветвам да смениш кулера с някой болт он(слага се директно и без проблем)-ще усетиш разликата-поне 10кс.Пък и незнам дали е здравословно това налягане за твоя мотор-отбий се при германците от Хаман-те обещават малко

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook