Megasquirt на атмосферна кола

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 26 Сеп 2006, 2:50

имаме си вече капацитет,които злорадства(ама дали има за какво...)
за напред само теб ще питам за всичко-нали ще ми помагаш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: ре

Мнение от valentino » 26 Сеп 2006, 8:38

NESH написа:Може ли да се ползва МегаСкуирт и да останат действащи бордкомпа,разходомера и темпомата?

Кажи с какво се управлява тоя двигател-Мотроник или ...?
При мен(Мотроник 1.3) разходомера взима сигнал от ЕКУ(извод 32 на ЕКУ),но аз оригиналното ЕКУ го изхвърлих и замених с Мегаскуирт и вече разходомера не работи(пробвах някои неща,но не стана).За другите неща нямам и не знам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 26 Сеп 2006, 8:49

каква ти е колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: ре

Мнение от b2 » 26 Сеп 2006, 8:54

valentino написа:
NESH написа:Може ли да се ползва МегаСкуирт и да останат действащи бордкомпа,разходомера и темпомата?

Кажи с какво се управлява тоя двигател-Мотроник или ...?
При мен(Мотроник 1.3) разходомера взима сигнал от ЕКУ(извод 32 на ЕКУ),но аз оригиналното ЕКУ го изхвърлих и замених с Мегаскуирт и вече разходомера не работи(пробвах някои неща,но не стана).За другите неща нямам и не знам.


Интересно, при мен с LE-Jetronic не е така.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Сеп 2006, 12:07

bate borko написа:имаме си вече капацитет,които злорадства(ама дали има за какво...)
за напред само теб ще питам за всичко-нали ще ми помагаш


други системи звучи бомбастично, като в същност в повечето коли има 5 датчика на кръст и един компютър, който управлява още 5 устройства в зависимост от входа, който взима от тези сензори. и като махнеш компютъра не остават много "системи" ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 26 Сеп 2006, 20:35

[steeN] написа:
bate borko написа:имаме си вече капацитет,които злорадства(ама дали има за какво...)
за напред само теб ще питам за всичко-нали ще ми помагаш


други системи звучи бомбастично, като в същност в повечето коли има 5 датчика на кръст и един компютър, който управлява още 5 устройства в зависимост от входа, който взима от тези сензори. и като махнеш компютъра не остават много "системи" ;)

добре колега няма да споря с теб,ти си знаеш
само искам да те питам колко ми се променя налягането на горивото в зависимост от оборотите и какъв сигнал се взима от инжекторите за да се определи разхода-помисли си,попитаи и тогава ми отговори,но наи добре нека се придържаме към темата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Сеп 2006, 22:17

ах...
абсолютното налягане на горивото в рейката се променя, така че относителното налягане спрямо вакуума в колектора да е постоянно... примерно на моята кола е 3бара (налягането на горивото-подналягането в колектора= константа). което е и ролята на регулатора на налягането на горивото. това е направено за може дюзите да имат постоянен дебит. след като знаем това разхода се определя много просто -> моментиня duty cycle на дюзите(дебита на дюзите е константа), моментните обороти и моментната скорост.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 27 Сеп 2006, 0:06

няма да споря,но моля нека се придържаме към темата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 27 Сеп 2006, 12:56

bate borko написа:
[steeN] написа:
bate borko написа:имаме си вече капацитет,които злорадства(ама дали има за какво...)
за напред само теб ще питам за всичко-нали ще ми помагаш


други системи звучи бомбастично, като в същност в повечето коли има 5 датчика на кръст и един компютър, който управлява още 5 устройства в зависимост от входа, който взима от тези сензори. и като махнеш компютъра не остават много "системи" ;)

добре колега няма да споря с теб,ти си знаеш
само искам да те питам колко ми се променя налягането на горивото в зависимост от оборотите и какъв сигнал се взима от инжекторите за да се определи разхода-помисли си,попитаи и тогава ми отговори,но наи добре нека се придържаме към темата

Един практичен съвет-не включвайте разни ел. измервателни уреди към дюзите ако нямат защита защото при затваряне на дюзите напрежението достига 70 волта(в Мегаскуирта се ограничава на 37-38 волта) при Мотроник и високоомни дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 30 Сеп 2006, 1:59

bate borko написа:
R1cerBoy написа:Е за какво му е цяла глава?

не знам дали ще му станат колекторите и дюзите на неговата

Ако има инжекционен вариант на неговия мотор взима директно всмукателния колектор заедно с дюзите и т.н. Ако няма трябва да преправя. Глава от друг модел трудно ще сложи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 30 Сеп 2006, 10:18

R1cerBoy написа:
bate borko написа:
R1cerBoy написа:Е за какво му е цяла глава?

не знам дали ще му станат колекторите и дюзите на неговата

Ако има инжекционен вариант на неговия мотор взима директно всмукателния колектор заедно с дюзите и т.н. Ако няма трябва да преправя. Глава от друг модел трудно ще сложи :mhihi:

ехххх,аман от специалисти-за това ти казах 4е не знам дали ще му станат колекторите от главата с инжекциона,кои е казал от друг модел?а малко мислете де,не се правете на супер разбирачи и спорите
темата е за МЕГАСКУИРТ,а не за некви детси спорове
които има да каже нещо-да пише,ама да се заяждаме няма смисъл
този форум е не да се доказваме,а за да си помагаме

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 04 Окт 2006, 20:36

bate borko написа:
R1cerBoy написа:
bate borko написа:
R1cerBoy написа:Е за какво му е цяла глава?

не знам дали ще му станат колекторите и дюзите на неговата

Ако има инжекционен вариант на неговия мотор взима директно всмукателния колектор заедно с дюзите и т.н. Ако няма трябва да преправя. Глава от друг модел трудно ще сложи :mhihi:

ехххх,аман от специалисти-за това ти казах 4е не знам дали ще му станат колекторите от главата с инжекциона,кои е казал от друг модел?а малко мислете де,не се правете на супер разбирачи и спорите
темата е за МЕГАСКУИРТ,а не за некви детси спорове
които има да каже нещо-да пише,ама да се заяждаме няма смисъл
този форум е не да се доказваме,а за да си помагаме

Еми то по твоя принцип така излиза. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.12.2007

тарся мега сковерт

Мнение от suzukik4 » 07 Дек 2007, 22:15

аве да ви питам от каде да си купя мега скуверт,че незнам

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: тарся мега сковерт

Мнение от ge_a » 08 Дек 2007, 1:54

suzukik4 написа:аве да ви питам от каде да си купя мега скуверт,че незнам


Пиши в гоогала (търсене в БГ) и ще ти излязат камара предложения :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook