s50 b30 и s50 b32

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 17 Ное 2007, 1:12

TOM написа:
bobchosi написа:Абе и аз до колкото помня май 3.0 е с двоен ванус. И определено ще е по издръжлив на турбото. (0.7 0.8 бара)
Не се чуди ами взимай по-свястната кола.Дали ще е В30 или В32 все тая, всичко зависи от това колко грамотно се работи по проекта ;)
Абе прав си колега. Другата седмица отивам да капарирам В30. Нема кво да го мисля. След 2 3 месеца ше пиша кво е е получило. Дано сичко стане и пасне добре и да не ми изпаднат клапаните през ауспуха. Че се пак и бая пари са. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 17 Ное 2007, 2:34

bobchosi написа:
AlibiTu написа:Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор ;)
Нещо не ти разбрах :confused:

Целта ти е 400 коня ??? нали така...
Тези коне могат да бъдат достигнати и с механична турбина (Компресор или Суперчарджър) .. като на АМГ Мерцедесите и Мини КУпър С.
По-ефтино излиза и по-малко играчка в някои отношения....макарче за М3 може и да не излезе толкова ефтино .... иначе си има готови Китове, предвидени да се ползват със серийните карантии и вадят по около 400 коня.
Надявам се сега да си разбрал....
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 17 Ное 2007, 11:51

TOM написа: А и В30 не е ли също с двоен ванос? При В32 май просто е усъвършенстван вариант на стария, променен е ваноса на изпускателният вал и са добавени още по един клапан за управление.

Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а.
Illusion написа:Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с...

...Сименс МSS50.
Изображение
Driver's Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 17 Ное 2007, 13:05

AlibiTu написа:
bobchosi написа:
AlibiTu написа:Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор ;)
Нещо не ти разбрах :confused:

Целта ти е 400 коня ??? нали така...
Тези коне могат да бъдат достигнати и с механична турбина (Компресор или Суперчарджър) .. като на АМГ Мерцедесите и Мини КУпър С.
По-ефтино излиза и по-малко играчка в някои отношения....макарче за М3 може и да не излезе толкова ефтино .... иначе си има готови Китове, предвидени да се ползват със серийните карантии и вадят по около 400 коня.
Надявам се сега да си разбрал....
Добра идея колега трябва да се информирам повече. Ще проверя цените на компресорите. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 17 Ное 2007, 14:29

lowdriver написа:Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с..
...Сименс МSS50.

Illusion сега видя ли че не си права ;)
Изображение

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 17 Ное 2007, 16:19

Nightmare написа:
lowdriver написа:Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с..
...Сименс МSS50.

Illusion сега видя ли че не си права ;)

:yes:
а и аз си знам че не съм права - седнала съм :lol:
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Ное 2007, 18:38

lowdriver написа:Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а..
Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана.... :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 19 Ное 2007, 14:21

TOM написа:
lowdriver написа:Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а..
Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана.... :roll:


Аз като ти казвах... :mhihi:
Power is Nothing Without Insanity

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Ное 2007, 18:33

Alex 320i Cabrio написа:
Аз като ти казвах... :mhihi:
Нищо не си ми казвал ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 19 Ное 2007, 20:34

TOM написа:
Alex 320i Cabrio написа:
Аз като ти казвах... :mhihi:
Нищо не си ми казвал ;)


Добре де, писах ти - доста С50 и С54 съм гледал/чел/държал в ръце - преди 1 година за малко да сбъркам да си купя състезателна кола на базата на Е36 М3 ГТ от Немечко...

Плюс това, разликата в диаметъра на цилиндрите е минимална - 0.4мм и от там дебелината на блока. По-големият обем на В32 е от по-дълъг ход на буталото - 91мм срещу 85.8мм- първия "ъндърскуеър" мотор на ///М правен някога.
Power is Nothing Without Insanity

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 20 Ное 2007, 11:05

TOM написа:Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана.... :roll:

Наистина е така, но механизмът на изпускателния вал има за цел да задвижва допълнителната
маслена помпа, която осигурява масло под високо налягане за Ванос-а , а клапаните са два, тъй
като заменят 4/2-пътния клапан, какъвто се монтира при М50.
Изображение
Driver's Racing Team

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2007, 18:38

Alex 320i Cabrio написа:
Добре де, писах ти - доста С50 и С54 съм гледал/чел/държал в ръце - преди 1 година за малко да сбъркам да си купя състезателна кола на базата на Е36 М3 ГТ от Немечко...

Плюс това, разликата в диаметъра на цилиндрите е минимална - 0.4мм и от там дебелината на блока. По-големият обем на В32 е от по-дълъг ход на буталото - 91мм срещу 85.8мм- първия "ъндърскуеър" мотор на ///М правен някога.
Грешката е в мен ;) , защото четох в някакъв руски сайт че диаметъра на В30 е 84мм, а това разбира се не е вярно :confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 20 Ное 2007, 22:23

Illusion написа: Мега Скуиртъл

а, туизъл, тинки уинки и телетъбис ? :mhihi:
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook