Охлаждане на горивото
Модератор: bum_bum
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Вариант за охлаждането е и една добавка (намаляваща температурата на горивото) от продуктите на Бардал, тя е широко използвана в рали автомобилите и наисстина върши работа, но не знам дали може да се използва за дизелови двигатели
www.bardahl.com

www.bardahl.com
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Аз също съм мислил на тази тема. Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара. Температурата на горивото зависи от налягането и реално този клапан регулира температурата зависимост от налягането следователно при по висока температура налягането ще е по-ниско и колата върви по-малко. Според мен е без смислено да се охлажда горивото в резервоара трябва повече енергия.Според мен по-добре да се охлажда след ГНП и преди датчика за температурата така ще може да се постигне по-високо налягане на горивото,по малко енергия ще е необходима за да се охлади горивото което се впръсква на момента а не цялото гориво в резервоара. Тук обаче идва и другия момент по голямо налягане на горивото >> повече гориво ще се впръсква и сместа ще стане богата >> трябва повече въздух >> трябва да се пипне и турбината и интеркулера. С вдигането на налягането на въздуха и горивото, трябва и доста други неща да се помислят като предварение степента на сгъстяване за да се избегнат детонации и не пълно горене.Доста са нещата които са свързани и едно такова начинание може да излезе доста скъпо.Ако някой се захване ще ми е интересно да разбера дали е имало ефект и на каква цена.
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани