Охлаждане на горивото

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 27 Окт 2007, 14:33

Вариант за охлаждането е и една добавка (намаляваща температурата на горивото) от продуктите на Бардал, тя е широко използвана в рали автомобилите и наисстина върши работа, но не знам дали може да се използва за дизелови двигатели :roll:

www.bardahl.com
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 28 Окт 2007, 14:00

Аз също съм мислил на тази тема. Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара. Температурата на горивото зависи от налягането и реално този клапан регулира температурата зависимост от налягането следователно при по висока температура налягането ще е по-ниско и колата върви по-малко. Според мен е без смислено да се охлажда горивото в резервоара трябва повече енергия.Според мен по-добре да се охлажда след ГНП и преди датчика за температурата така ще може да се постигне по-високо налягане на горивото,по малко енергия ще е необходима за да се охлади горивото което се впръсква на момента а не цялото гориво в резервоара. Тук обаче идва и другия момент по голямо налягане на горивото >> повече гориво ще се впръсква и сместа ще стане богата >> трябва повече въздух >> трябва да се пипне и турбината и интеркулера. С вдигането на налягането на въздуха и горивото, трябва и доста други неща да се помислят като предварение степента на сгъстяване за да се избегнат детонации и не пълно горене.Доста са нещата които са свързани и едно такова начинание може да излезе доста скъпо.Ако някой се захване ще ми е интересно да разбера дали е имало ефект и на каква цена.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook