По-голям колер за тдс-ще има ли ефект?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

По-голям колер за тдс-ще има ли ефект?

Мнение от ivan. » 23 Окт 2007, 12:50

Положителен или отрицателен ще бъде ефекта при поставяне на по-голям колер на тдс,според вас? И какво мислите за подобрено охлаждане на оригиналния?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Окт 2007, 14:02

Ванка аз си мислех за втори преди оригиналния.Мисля че ще има място да се монтира точно зад дясното капаче на бронята(зад лявото е термометара за външната температура).Дали сас два или с подобрен оригинален ваздушния поток няма да стане прекалено студен,пък и да стане какво следва :arrow:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Окт 2007, 23:09

Wenzy написа: Дали сас два или с подобрен оригинален ваздушния поток няма да стане прекалено студен
:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Окт 2007, 16:13

Нещо не ти разбрах коментара по темата :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 26 Окт 2007, 5:38

Боже, Господи...

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 26 Окт 2007, 9:00

По принцип, ако температурата на входящия въздух е по ниска, то това значи -> повече кислород -> по добре горене на сместа ! Самоче ако махнеш оригиналния кулер и сложиш поголям ще се сбълскаш с друг проблем наречен, пад на налягането ! Всеки кулер има пад на налягането, сиреч ако на входа на твоя кулер има 0.9 бар. на изхода има (примерно) 0.85 бар. ... това е с твоя кулер ... но ако сложиш по голям той има повече обем, и от там следва че пада на налягането ще е по голям ;) Та в крайна сметка може да се получи отрицателен ефект ;) Ако питаш мен тия в Мюнхен доста са посмятали преди да сложат този точно охладител, затова по добре си карай колата и не пипай ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 26 Окт 2007, 10:47

Тогава може да добавим и по-голяма турбина и налягането на изхода от кулера пак ще е достатъчно....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Окт 2007, 12:15

Цанков мерси за отговора но точно моя вапрос беше друг,ако преди оригиналния се сложи още един куулер?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Окт 2007, 21:08

Колега Wenzy няма как въздуха да стане прекалено студен ;) . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
Ако се подобри охлаждането %100 процента ще има подобрение(при високи температури на околната среда колата се усеща че е по тромава и обратното) но явно трябва да се сметне с тази турбина какъв точно размер и колко повече да я надуеш за да наваксаш загубите.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Окт 2007, 21:31

И какво мислите за подобрено охлаждане на оригиналния?kолегата ''зветико'' имаше хубава мисъл,за пръскалки...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Окт 2007, 21:33

swh_bmw написа:Колега Wenzy няма как въздуха да стане прекалено студен ;) . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
Ако се подобри охлаждането %100 процента ще има подобрение(при високи температури на околната среда колата се усеща че е по тромава и обратното) но явно трябва да се сметне с тази турбина какъв точно размер и колко повече да я надуеш за да наваксаш загубите.
Поздрави
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 27 Окт 2007, 10:34

Ванка дай ми линк с тая идея на Zwetiko - да чета малко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Окт 2007, 13:42

Некъде из нета имаше комплект пръскалки с термодатчик и дюзи, дето пръскат като е топло само, но цената беше бая висока. Може би може да се пригоди нещо побългарено на бая по- добра цена.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 27 Окт 2007, 13:51

Питайте ралиджиите те ше ви кажат как да си направите такиа пръскалки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook