Турбо за Е36 316
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
добре де колеги аз сим си неук в това отношение и за това ще си попитам без да ме е срам от нищо. аджеба като е механичен това какво ще рече? за турбото е ясно - от изгорелите газове и за това на ниски обороти все едно си без него примерно. пък какво ще рече компресора е за дрифт а турбото за драг, нали и двете все пак нагнетяват въздух в цилиндрите... това не значи че не може да се ползва и компресор за драг....нали?

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Ми те компресорите са 2 вида.Рууттаип и на другия не му помня името.Та така доколкото съм чел тук рууттаипа е винтов компрескор които прави повече налягане от ниски обороти-както сте виждали на американските мъсъл карс онова дето им срърчи от капака и се слага когато се търси повече въртящ момент.Другият се слага когато се целят повече коне защото налягането идва в по-високите обороти.Абе цяла тема си има написана от Алекс в дъ бест оф е мисля.Прочетете я.taba4ko написа:добре де колеги аз сим си неук в това отношение и за това ще си попитам без да ме е срам от нищо. аджеба като е механичен това какво ще рече? за турбото е ясно - от изгорелите газове и за това на ниски обороти все едно си без него примерно. пък какво ще рече компресора е за дрифт а турбото за драг, нали и двете все пак нагнетяват въздух в цилиндрите... това не значи че не може да се ползва и компресор за драг....нали?

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани