Спортен филтър!
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Спортен филтър!
Колеги, някъде бях чел нещо за спортен филър K&N който се поставя на мястото на обикновенния с неговата форма на неговото място в пламасите,така не се ли обесмисля идеята за спортен филтър като е обграден пак от тия пласмаси!Има ли някой с такъв, да каже впечатления!!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Виж за точно 1 мин търсене как можеш и сам да си намериш информацията:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0
... ма то трябва и желание за това....
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0
... ма то трябва и желание за това....

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Mерси колега за линковете,но аз питам за лични впечатления,както посочвам в началото на поста си преди четох че някой от колегите си бяха закуили и сега ме интересуват личните впечатления!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ozir1S написа:че говедото ми поема по-бързо от ниските обороти




Тоя филтър който се слага, в кутията си е просто със занижена степен на филтрация, мое разсъждение, но понеже е К&Н ,че и спортен,сигурно е кинта,...ама на вятъра!
Не коментирам ефекта на тези филтри , но при конусния по може магията да действа, поне визуално,...."а, тоя със спортен филтър,оуууу,тц-тц", нещо такова...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
аз съм точно с панелен тип K&N и да ти кажа се усеща, в ниските малко, а след 4000rpm се усеща доста повече! като цяло колата върви доста "по-леко". според мен има ефект, но требе си прецениш дали си заслужава 150+лв за тоз К&N
не очаквай чудеса все пак...


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Едно знам със сигурност - че взема ми пак М50/М52 веднага ще сложа някакъв конус, защото звука става
А при конусния филтър ме притеснява факта, че смуче топъл въздух от мотора (все пак под капака се загрява въздуха доста здраво) и това дали няма да убие положителните му качества (да пропуска повече въздух и да не задушава мотора като филтрите за 10-15 лева). Ако се сложи панален спортен филтър или иначе казано K&N, но на мястото на оригиналния в кутията, тогава хем имаме повече пропусквателна способност на въздух, хем си смуче студен въздух отпред решетката, но пък не звучи така брутално като конуса.
Има и друг вариант - слага се конус, но се извежда с тръба долу, точно зад престилката и тогава имаме - добър звук, студен въздух, много въздух - много мръсотия във филтъра, опасност от наводнение на мотора (общо взето тъпа идея).



А при конусния филтър ме притеснява факта, че смуче топъл въздух от мотора (все пак под капака се загрява въздуха доста здраво) и това дали няма да убие положителните му качества (да пропуска повече въздух и да не задушава мотора като филтрите за 10-15 лева). Ако се сложи панален спортен филтър или иначе казано K&N, но на мястото на оригиналния в кутията, тогава хем имаме повече пропусквателна способност на въздух, хем си смуче студен въздух отпред решетката, но пък не звучи така брутално като конуса.
Има и друг вариант - слага се конус, но се извежда с тръба долу, точно зад престилката и тогава имаме - добър звук, студен въздух, много въздух - много мръсотия във филтъра, опасност от наводнение на мотора (общо взето тъпа идея).
BMW only!
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
ем то конусния не са слага ей тъй само.прави се преграда между него и мотора (heat shield).ако го сложим просто така да си го гледаме ефекта е даже отрицателен,най вече когато сме в трафик.преградата се прави с въображение 

M3CSL написа:Що ли си мисля ,че каквито и филтри да слагате дебитомера като му е тясна халката едвали ще стане много по-добре...Иначе 1 смт + мап сензор и по-голям дросел ще бъде доста по-хитро но и скъпо решение
На абсолютно същото мнение съм-МАП+по-голям дросел си е много по добро решение ама и парите са малко повечко.Макар че като ги гледам филтрите на К&Н за по 150+лв...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Имате право - 150 лева, събираме още там колкото и направо минаваме на "тежката артилерия" Щото и аз останах с впечатление, че по-големия дросел има ефект
И чак после може да се сложи и читав филтър. А иначе досега на живо не съм видял някой да е сложил кой знае колко читаво спортен филтър - оставени да седят при мотора...без хийтшилд, без някакви извеждащи тръби 


BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
А сега като се замисля какви дросели - направо едно S38, S50
To винаги може още - въпроса е откъде е удачно да се започне с малък финансов ресурс 


BMW only!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани