Спортен филтър!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Спортен филтър!

Мнение от Nukem » 08 Окт 2007, 14:13

Колеги, някъде бях чел нещо за спортен филър K&N който се поставя на мястото на обикновенния с неговата форма на неговото място в пламасите,така не се ли обесмисля идеята за спортен филтър като е обграден пак от тия пласмаси!Има ли някой с такъв, да каже впечатления!!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Окт 2007, 14:28

мисля 4е ефекта ще е нулев моята е с външен и при малкият мотор разлика само с филтар няма никаква
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 08 Окт 2007, 14:59

Виж за точно 1 мин търсене как можеш и сам да си намериш информацията:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%F2%FA%F0

... ма то трябва и желание за това.... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 08 Окт 2007, 15:11

Mерси колега за линковете,но аз питам за лични впечатления,както посочвам в началото на поста си преди четох че някой от колегите си бяха закуили и сега ме интересуват личните впечатления!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 08 Окт 2007, 15:52

Значи с външен филтър K&N тип конус съм. Лично мое впечатление е, че говедото ми поема по-бързо от ниските обороти. Е не се изстрелва, но има разлика. Едвали си внушавам, защото знам какво беше преди ;) За разхода няма разлика според мен.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Окт 2007, 18:48

Ozir1S написа:че говедото ми поема по-бързо от ниските обороти

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Любов ли бе да я опишеш, преди говедото , Голф ли беше... 8)

Тоя филтър който се слага, в кутията си е просто със занижена степен на филтрация, мое разсъждение, но понеже е К&Н ,че и спортен,сигурно е кинта,...ама на вятъра!
Не коментирам ефекта на тези филтри , но при конусния по може магията да действа, поне визуално,...."а, тоя със спортен филтър,оуууу,тц-тц", нещо такова... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Окт 2007, 19:32

аз съм точно с панелен тип K&N и да ти кажа се усеща, в ниските малко, а след 4000rpm се усеща доста повече! като цяло колата върви доста "по-леко". според мен има ефект, но требе си прецениш дали си заслужава 150+лв за тоз К&N ;) не очаквай чудеса все пак...
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 08 Окт 2007, 20:32

Едно знам със сигурност - че взема ми пак М50/М52 веднага ще сложа някакъв конус, защото звука става :twisted: :twisted: :twisted:
А при конусния филтър ме притеснява факта, че смуче топъл въздух от мотора (все пак под капака се загрява въздуха доста здраво) и това дали няма да убие положителните му качества (да пропуска повече въздух и да не задушава мотора като филтрите за 10-15 лева). Ако се сложи панален спортен филтър или иначе казано K&N, но на мястото на оригиналния в кутията, тогава хем имаме повече пропусквателна способност на въздух, хем си смуче студен въздух отпред решетката, но пък не звучи така брутално като конуса.

Има и друг вариант - слага се конус, но се извежда с тръба долу, точно зад престилката и тогава имаме - добър звук, студен въздух, много въздух - много мръсотия във филтъра, опасност от наводнение на мотора (общо взето тъпа идея).
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 08 Окт 2007, 23:26

ем то конусния не са слага ей тъй само.прави се преграда между него и мотора (heat shield).ако го сложим просто така да си го гледаме ефекта е даже отрицателен,най вече когато сме в трафик.преградата се прави с въображение ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 09 Окт 2007, 10:45

Що ли си мисля ,че каквито и филтри да слагате дебитомера като му е тясна халката едвали ще стане много по-добре... ;) Иначе 1 смт + мап сензор и по-голям дросел ще бъде доста по-хитро но и скъпо решение ;)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 09 Окт 2007, 10:56

M3CSL написа:Що ли си мисля ,че каквито и филтри да слагате дебитомера като му е тясна халката едвали ще стане много по-добре... ;) Иначе 1 смт + мап сензор и по-голям дросел ще бъде доста по-хитро но и скъпо решение ;)

На абсолютно същото мнение съм-МАП+по-голям дросел си е много по добро решение ама и парите са малко повечко.Макар че като ги гледам филтрите на К&Н за по 150+лв...
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Окт 2007, 11:23

Имате право - 150 лева, събираме още там колкото и направо минаваме на "тежката артилерия" Щото и аз останах с впечатление, че по-големия дросел има ефект :shock: И чак после може да се сложи и читав филтър. А иначе досега на живо не съм видял някой да е сложил кой знае колко читаво спортен филтър - оставени да седят при мотора...без хийтшилд, без някакви извеждащи тръби :roll:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 09 Окт 2007, 12:42

Ся кат са замисля къв голям дросел кви филтри :confused:
4 дросела от някоя Р1-ца или CBR 1000 барабар с тромпетките и ебем ти филтрите :shock:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Окт 2007, 12:53

А сега като се замисля какви дросели - направо едно S38, S50 :mhihi: To винаги може още - въпроса е откъде е удачно да се започне с малък финансов ресурс ;)
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 10 Окт 2007, 1:15

Nightmare написа:Ся кат са замисля къв голям дросел кви филтри :confused:
4 дросела от някоя Р1-ца или CBR 1000 барабар с тромпетките и ебем ти филтрите :shock:



А ти виждал ли си подобни дросели на живо?
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook