Как може да се изолира работата на MAP сензора

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Как може да се изолира работата на MAP сензора

Мнение от swh_bmw » 23 Сеп 2007, 21:42

Здравейте,
двигателя е М51 ТД по рождение има си подобрения по колата като добавен кулер и други. Реших да си увелича налягането на турбината(в момента е 0.9 бара) до 1.1 бара, забелязъл съм че не ми работи МАП сензора(при включен и изключен е все еднакво поведението на колата). Сигурно са заложили някакви данни за налягането предварително и комп. си ги има тях предвид. Мисля че ако увелича налягането това няма да подобри сегашното състояние(даже може би ще се влоши заради бедната смес), може ли някой компетентен колега да обясни как може да се изолира МАП сензора и по точно как мога да го върна обратно както си е било във фабрично положение.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Сеп 2007, 20:20

здрасти,батка.гледам не си ме разбрал в е34.няма за какво да се притесняваш,ако ми изгори мап,ти ще си ми еталон. ето как го виждам ас -изгорял му е мап-а и за да работи компутара са му прика4или по-ефтина джаджа,на която и е зададена средна стоиност(това с пове4ето жици),виж в форума за ланда сонда(о2 дат4ик),при работа на средна стоиност-аналоги4но е.даже се предлагат 4ипове(тип резистор)и положението става като твоето.идеята за смяна на вакумите е супер(колегата го е тествал)и ето пак си напред.инфото относно барометара....кат га по4на турбината ще помагаш ;).може и да заради колера и да е заложена наи-висока стоиност на мап(малко вероятно), но винаги има НО убедил сам се в това.
Последна промяна ivan. на 24 Сеп 2007, 20:32, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Сеп 2007, 20:28

извиняваи,видях аватара и взех да пиша,без да виждам вапросите ти. по темата-зна4и трябва ти работещ мап(даи по ясна снимка на буксите около мап-а),вкарваш запушения вакум в него(ве4е си избираме кои вакум са отива в мап,нали ;) )зака4аш буксата за мап-а и си готов-оригинал.спорен мене не ти трябва-пусни и нафта от помпата за да компесираш по-голямото налягане.пробване му е маиката.успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Сеп 2007, 22:06

:lol: , то стана доста въпроси около този МАП и аз се обърквам вече.
Относно горивото имам си чипове които разрешават този проблем. След като видях налягането от 0.9 бара иска ми се да пробвам да го увелича на 1.1 поне като ТДС'а, но за целта МАП'а трябва да ми работи. Лошото е че ако взема друг МАП сензор и ако тези настройки са забити някъде тогава пак няма да има никаква разлика. Утре ще снимам кабелацията около МАП'а ако може някой да види нещо непознато там ще е много от полза.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Сеп 2007, 22:20

swh_bmw написа::lol: , то стана доста въпроси около този МАП и аз се обърквам вече.
Относно горивото имам си чипове които разрешават този проблем. След като видях налягането от 0.9 бара иска ми се да пробвам да го увелича на 1.1 поне като ТДС'а, но за целта МАП'а трябва да ми работи. Лошото е че ако взема друг МАП сензор и ако тези настройки са забити някъде тогава пак няма да има никаква разлика. Утре ще снимам кабелацията около МАП'а ако може някой да види нещо непознато там ще е много от полза.
Поздрави
то що имаш 4ип би трябвало програмата да е правена след интервенцията,за да може колата да е на 100%

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 25 Сеп 2007, 14:17

Не смятам, че за да си вдигнеш налягането на турбото от 0.9 на 1.1 ти трябва МАП-а да работи. Както си работи сега, така ще е и после.

П.П.: Тая твойта кола гори 4 на 100 при ~140 км/ч :shock: :shock: :shock:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Сеп 2007, 17:00

Не смятам, че за да си вдигнеш налягането на турбото от 0.9 на 1.1 ти трябва МАП-а да работи. Както си работи сега, така ще е и после.

То си е така, но след като не работи ако вдигнеш налягането, сместа няма ли да обеднее ако стойностите на МАП-а са твърдо заложени :?:

малко офф.
П.П.: Тая твойта кола гори 4 на 100 при ~140 км/ч

но никога не връща :mhihi:
беше на темпомат и участъка е леко на долу, завой, права линия пак завой и леко на долу. Тая мойта кола има много неща които забелязвам че е различно от другите, Например разходомера на 5. не преминава 15 лт/ 100(колкото и да натиснеш газта а на другите съм гледал близо 18 лт). Оборотите, спрямо скороста пак ми се виждат различни от другите(например при 4000 rpm аз съм под 180 км/ч а на другите малко над 180 км/ч блозо 10 км/ч разлика на 5. скорост)
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 22:23

при бедна смес принудителна корекция на помпата :yes:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook