Един съвет

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 17 Сеп 2007, 20:01

успех колега , дръж ни в течение
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 17 Сеп 2007, 23:45

dobo-is написа:успех колега , дръж ни в течение
Засега монтирахме новите буталца(старите приличаха на лайна), биели, кулера и колекторите. Малко от зад напред ама така се случи. Утре слагаме прасето маркучите и ако остане време свързваме сичко се пак 3ма човека сме. Има прогнози за 240 коня отгоре ама не сам сигурен докато не се направят настройките на чипа и не я метнеме на диното. единия от амортесьорите нещо нее е в ред. Та трева да го смениме. ама струва 270 евро Монрое спортно. Бах мааму и цените.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Сеп 2007, 23:54

240 отгоре :shock: 432+++ ? :twisted: Ще видим, но май няма какво повече да искаш от това :) Иначе много ве, 270 евро, това е безумие! Няма ли някаква алтернатива - Bilstein, Koni...?
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 18 Сеп 2007, 0:01

amd написа:240 отгоре :shock: 432+++ ? :twisted: Ще видим, но май няма какво повече да искаш от това :) Иначе много ве, 270 евро, това е безумие! Няма ли някаква алтернатива - Bilstein, Koni...?
А жалко че колата не е за мен а е на едното момче с което я правиме но ще дигам и аз пушек с нея. Е тия 240 не ми се струват реални само като прогноза са но със сигурност са над 210. Така че около 400 410 коня ще стане. А монроето много пари да бе гадно ама не мога да сложа кони щото другите три са ми монрое и аз искам само да сменя разваления амортесьор.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Сеп 2007, 9:51

Нещо може и аз да съм пропуснал, ама не разбрах с ква електроника ще я правите, а защото говориш за чипове предполагам че става дума за модифицирано сток ЕКУ с което според мен трудно ще се постигнат 200 коня отгоре :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 18 Сеп 2007, 15:13

ge_a написа:Нещо може и аз да съм пропуснал, ама не разбрах с ква електроника ще я правите, а защото говориш за чипове предполагам че става дума за модифицирано сток ЕКУ с което според мен трудно ще се постигнат 200 коня отгоре :dunno:
Що мислиш че не могат да се постигнат. Всъщност не знам дали е сток.Чесно казано аз от електроника не разбирам другото момче ще я пипа той ги чатка. Аз съм по монтажите. Ше го питам и ще ти кажа. От снощи не сме спирали и неска към 1 бехме готови. Довечера ще я карат на дино и ще видиме колко коня. Проблема сега ми е друг. Неска направиме едно пробно кръгче без да я напъваме много и турбината се развърта на 4800 оборота. До тия обороти много слабо. От какво може да е. Некой да даде предложения че аз съм пас. Нещо да не е запушено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 18 Сеп 2007, 21:12

Току що се върнаха от диното. Резултатите са отчайващи.Максимално 4600 - 323 кс при 290 нм и натам пада нещо не е как требва. Възможно ли е това. ЕКУто е стоково. Модифицирано. ge_a май си прав за екуто евала. Някой знае ли от зашо чак при тия обороти прави пик. Каква може да е причината.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 18 Сеп 2007, 21:12

Току що се върнаха от диното. Резултатите са отчайващи.Максимално 4600 - 323 кс при 290 нм и натам пада нещо не е как требва. Възможно ли е това. ЕКУто е стоково. Модифицирано. ge_a май си прав за екуто евала. Някой знае ли от зашо чак при тия обороти прави пик. Каква може да е причината.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Сеп 2007, 23:55

Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ :dunno:

За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова) :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 19 Сеп 2007, 0:05

ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ :dunno:

За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова) :winky:
Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян. :)

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 19 Сеп 2007, 0:51

bobchosi написа:
ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ :dunno:

За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова) :winky:
Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян. :)


Стига да не се престаравате да докарате колата до детонаций няма страшно, в краен случай има няколко колеги тука във форума който могат да ви помогнат с настройките на колата, вие вече по сложното го имате, демек железата :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 19 Сеп 2007, 15:18

ge_a написа:
bobchosi написа:
ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ :dunno:

За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова) :winky:
Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян. :)


Стига да не се престаравате да докарате колата до детонаций няма страшно, в краен случай има няколко колеги тука във форума който могат да ви помогнат с настройките на колата, вие вече по сложното го имате, демек железата :winky:
Ми засега не се е случвало да се получат детонации. А на места бая я поизпържихме. Но единственото което остана май са настройките.В петък отиваме до един тунинг център в Мадрид та там се надявам да помогнат, щяло да излезе около 50ина евро :roll: . Да се надяваме да се изгладят нещата като се оправят настройките. Иначе с едни 185ци след 4500 оборота просто не можах да тръгна. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 25 Сеп 2007, 17:37

Смениха ЕКУто сложиха някакво друго и пипаха някакви настройки. Малко по добре 15 коня повече и 25 нм повече на 4100 оборота. Но турбината е с голям лаг и по надоло не може да падне. Засега е добре и дърпа здраво.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook