Един съвет
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Засега монтирахме новите буталца(старите приличаха на лайна), биели, кулера и колекторите. Малко от зад напред ама така се случи. Утре слагаме прасето маркучите и ако остане време свързваме сичко се пак 3ма човека сме. Има прогнози за 240 коня отгоре ама не сам сигурен докато не се направят настройките на чипа и не я метнеме на диното. единия от амортесьорите нещо нее е в ред. Та трева да го смениме. ама струва 270 евро Монрое спортно. Бах мааму и цените.dobo-is написа:успех колега , дръж ни в течение
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
240 отгоре
432+++ ?
Ще видим, но май няма какво повече да искаш от това
Иначе много ве, 270 евро, това е безумие! Няма ли някаква алтернатива - Bilstein, Koni...?



BMW only!
А жалко че колата не е за мен а е на едното момче с което я правиме но ще дигам и аз пушек с нея. Е тия 240 не ми се струват реални само като прогноза са но със сигурност са над 210. Така че около 400 410 коня ще стане. А монроето много пари да бе гадно ама не мога да сложа кони щото другите три са ми монрое и аз искам само да сменя разваления амортесьор.amd написа:240 отгоре432+++ ?
Ще видим, но май няма какво повече да искаш от това
Иначе много ве, 270 евро, това е безумие! Няма ли някаква алтернатива - Bilstein, Koni...?
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Нещо може и аз да съм пропуснал, ама не разбрах с ква електроника ще я правите, а защото говориш за чипове предполагам че става дума за модифицирано сток ЕКУ с което според мен трудно ще се постигнат 200 коня отгоре 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Що мислиш че не могат да се постигнат. Всъщност не знам дали е сток.Чесно казано аз от електроника не разбирам другото момче ще я пипа той ги чатка. Аз съм по монтажите. Ше го питам и ще ти кажа. От снощи не сме спирали и неска към 1 бехме готови. Довечера ще я карат на дино и ще видиме колко коня. Проблема сега ми е друг. Неска направиме едно пробно кръгче без да я напъваме много и турбината се развърта на 4800 оборота. До тия обороти много слабо. От какво може да е. Некой да даде предложения че аз съм пас. Нещо да не е запушено.ge_a написа:Нещо може и аз да съм пропуснал, ама не разбрах с ква електроника ще я правите, а защото говориш за чипове предполагам че става дума за модифицирано сток ЕКУ с което според мен трудно ще се постигнат 200 коня отгоре
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ
За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова)

За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова)

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян.ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ![]()
За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова)

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
bobchosi написа:Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян.ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ![]()
За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова)
Стига да не се престаравате да докарате колата до детонаций няма страшно, в краен случай има няколко колеги тука във форума който могат да ви помогнат с настройките на колата, вие вече по сложното го имате, демек железата

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Ми засега не се е случвало да се получат детонации. А на места бая я поизпържихме. Но единственото което остана май са настройките.В петък отиваме до един тунинг център в Мадрид та там се надявам да помогнат, щяло да излезе около 50ина евроge_a написа:bobchosi написа:Благодаря ти колега. Тая материя с екуто с горивни таблици не ми е много ясна дано некой колега удари едно рамо че вложихме много пари и дано не отидат зян.ge_a написа:Основния проблем е че със сток ЕКУ-то трудно ще направите горивната таблица, а и не съм напълно сигурен че е възможно да догони като скорост на работа необходимите стойности стоковото ЕКУ![]()
За това като по евтин вариант сложете СМТ или МегаСкуйрт с още един ред дюзи и ще си решите проблема можеби, ако турбината която ползавате не е със супер голям лаг( Тука колегите се надявам да помогнат, че не ги разбирам чак толкова)
Стига да не се престаравате да докарате колата до детонаций няма страшно, в краен случай има няколко колеги тука във форума който могат да ви помогнат с настройките на колата, вие вече по сложното го имате, демек железата


28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани