Турбо БМВ регистър
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ммм обратен ефект определено не трябва да се полу4и..... най много леко да лагва поради големината.....голям куулер за голям надув , ина4е неможе да се охлади големия дебит на компресирания въздух...
може и по малки кулери които охлаждат много добре но са по 1000$
може и по малки кулери които охлаждат много добре но са по 1000$
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Камикадзе, разпитвам толкова заЩото от декември 2002г си поставих турбо, интеркоолер,байпасен клапан,маслен охладител и т.н. на М10 Б18 КА със степен 8,2.1 и налягане 0,6 бара, и вървях много добре както на газ така и на бензин (инжекция кugelfischer 1973 BMW520i). Изминах 26000км без какъвто и да било проблем, с изклю4ение на първата турбина (фиат крома 1,9Д) която кадеШе здраво, веднага намерих от ауди/фолксв. 1,8т много добра и край с механи4ните проблеми. От опит знам 4е степен на сгъстяване над 8,5 и надналягане
от 0,6 нагоре без необходимите бутала и електроника не води до ниЩо добро. След трета нагоре и загрял мотор детонациите така се увели4ават 4е косата ти настръхва.
от 0,6 нагоре без необходимите бутала и електроника не води до ниЩо добро. След трета нагоре и загрял мотор детонациите така се увели4ават 4е косата ти настръхва.
е21 345 0-402м 12.18


Ами нали точно за това трябва да си регулираш паленето , значи давам ти 4 примера :
1: М3 Е46 с степен 11.0:1 го надуват с 0.4 бар без да отварят мотор-а
2: М5 е39 степен май пак 11 го надуват с 0.6 бар само с по яка гарнитура
3: М3 американско - 10.5:1 го надуват на 0.8 бар пак с по яка гарнитура
4: аз на 2.5 мотор-а надух 1.2 бар като от 10.5:1 бях смъкнал на 9:1 с дебела гарнитура без да пипам паленето само с повече гориво - няма детонации но издуха гарнитурата щото беше мейд ин горна оряховица , помислих си че съм духнал бутало и затова сложих М5 мотор-а без да отвора 2.5 , сега като го отворих видях че всичко си е супер само гарнитурата се е съединила м/у цилиндрите ... сега много обмислям ?-а дали да не го сложа на едно Е30 или да го продам ( до сега не можех да го продам защото се водеше на колата ми а сега вече по талон съм с М5 мотор-а )
Единственото което ти трябва е да смъкнеш аванса това може да стане по много начини ...
1: М3 Е46 с степен 11.0:1 го надуват с 0.4 бар без да отварят мотор-а
2: М5 е39 степен май пак 11 го надуват с 0.6 бар само с по яка гарнитура
3: М3 американско - 10.5:1 го надуват на 0.8 бар пак с по яка гарнитура
4: аз на 2.5 мотор-а надух 1.2 бар като от 10.5:1 бях смъкнал на 9:1 с дебела гарнитура без да пипам паленето само с повече гориво - няма детонации но издуха гарнитурата щото беше мейд ин горна оряховица , помислих си че съм духнал бутало и затова сложих М5 мотор-а без да отвора 2.5 , сега като го отворих видях че всичко си е супер само гарнитурата се е съединила м/у цилиндрите ... сега много обмислям ?-а дали да не го сложа на едно Е30 или да го продам ( до сега не можех да го продам защото се водеше на колата ми а сега вече по талон съм с М5 мотор-а )
Единственото което ти трябва е да смъкнеш аванса това може да стане по много начини ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
V_G_Z написа:ммм обратен ефект определено не трябва да се полу4и..... най много леко да лагва поради големината.....голям куулер за голям надув , ина4е неможе да се охлади големия дебит на компресирания въздух...
може и по малки кулери които охлаждат много добре но са по 1000$
А ако обема на кулера е прекалено голям и не се получава желаното надуване в двигатела. Кулера мисля ,че трябва да се изчисли на по обема двигатела и надува на турбината. Или греша
по принцип когато няма6 те4ове на налягането по системата какъвто и кулер да сложи6 то налягането си се вдига до колкото надува турбото... но ако си с прекалено голям кулер има много голям лаг поради обема на цялата система,тоест докато ти вдигне добро налягане на вх. колектор минава малко пове4е време ако системата е с голям кулер,много големи и дълги тръби и т.н...
но ако пък компресията е голяма ,вдига се доста темп.на чарджнатия въздух и ако дебита е голям малък кулер не смoгва да охлажда въздуха, а добре знаем 4е на голям надув ако не се охлажда чарджа стават едни ло6и работи
така 4е бесен вси4ко е компромис както
винаги.... затова добрите турбо системи ги прават със адекватно съобразени по големина кулери,алуминиеви тръби със минимална по възможност дължина и оптимален диаметър и тн......вси4ко тва направено както трябва подобрява респонса и намалява турбо лага.....
има доста добри кулери(от супра,скай лаин,и др)който не много големи
доста добре охлаждат нооо за всичко се пла6та..
аре със здраве
но ако пък компресията е голяма ,вдига се доста темп.на чарджнатия въздух и ако дебита е голям малък кулер не смoгва да охлажда въздуха, а добре знаем 4е на голям надув ако не се охлажда чарджа стават едни ло6и работи

винаги.... затова добрите турбо системи ги прават със адекватно съобразени по големина кулери,алуминиеви тръби със минимална по възможност дължина и оптимален диаметър и тн......вси4ко тва направено както трябва подобрява респонса и намалява турбо лага.....
има доста добри кулери(от супра,скай лаин,и др)който не много големи
доста добре охлаждат нооо за всичко се пла6та..


аре със здраве

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани