Турбо БМВ регистър

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 10 Фев 2004, 18:23

ммм обратен ефект определено не трябва да се полу4и..... най много леко да лагва поради големината.....голям куулер за голям надув , ина4е неможе да се охлади големия дебит на компресирания въздух...
може и по малки кулери които охлаждат много добре но са по 1000$
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2004, 23:47

Камикадзе, разпитвам толкова заЩото от декември 2002г си поставих турбо, интеркоолер,байпасен клапан,маслен охладител и т.н. на М10 Б18 КА със степен 8,2.1 и налягане 0,6 бара, и вървях много добре както на газ така и на бензин (инжекция кugelfischer 1973 BMW520i). Изминах 26000км без какъвто и да било проблем, с изклю4ение на първата турбина (фиат крома 1,9Д) която кадеШе здраво, веднага намерих от ауди/фолксв. 1,8т много добра и край с механи4ните проблеми. От опит знам 4е степен на сгъстяване над 8,5 и надналягане
от 0,6 нагоре без необходимите бутала и електроника не води до ниЩо добро. След трета нагоре и загрял мотор детонациите така се увели4ават 4е косата ти настръхва.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 11 Фев 2004, 10:20

Ами нали точно за това трябва да си регулираш паленето , значи давам ти 4 примера :
1: М3 Е46 с степен 11.0:1 го надуват с 0.4 бар без да отварят мотор-а
2: М5 е39 степен май пак 11 го надуват с 0.6 бар само с по яка гарнитура
3: М3 американско - 10.5:1 го надуват на 0.8 бар пак с по яка гарнитура
4: аз на 2.5 мотор-а надух 1.2 бар като от 10.5:1 бях смъкнал на 9:1 с дебела гарнитура без да пипам паленето само с повече гориво - няма детонации но издуха гарнитурата щото беше мейд ин горна оряховица , помислих си че съм духнал бутало и затова сложих М5 мотор-а без да отвора 2.5 , сега като го отворих видях че всичко си е супер само гарнитурата се е съединила м/у цилиндрите ... сега много обмислям ?-а дали да не го сложа на едно Е30 или да го продам ( до сега не можех да го продам защото се водеше на колата ми а сега вече по талон съм с М5 мотор-а )
Единственото което ти трябва е да смъкнеш аванса това може да стане по много начини ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 11 Фев 2004, 11:15

V_G_Z написа:ммм обратен ефект определено не трябва да се полу4и..... най много леко да лагва поради големината.....голям куулер за голям надув , ина4е неможе да се охлади големия дебит на компресирания въздух...
може и по малки кулери които охлаждат много добре но са по 1000$

А ако обема на кулера е прекалено голям и не се получава желаното надуване в двигатела. Кулера мисля ,че трябва да се изчисли на по обема двигатела и надува на турбината. Или греша

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 11 Фев 2004, 12:33

по принцип когато няма6 те4ове на налягането по системата какъвто и кулер да сложи6 то налягането си се вдига до колкото надува турбото... но ако си с прекалено голям кулер има много голям лаг поради обема на цялата система,тоест докато ти вдигне добро налягане на вх. колектор минава малко пове4е време ако системата е с голям кулер,много големи и дълги тръби и т.н...
но ако пък компресията е голяма ,вдига се доста темп.на чарджнатия въздух и ако дебита е голям малък кулер не смoгва да охлажда въздуха, а добре знаем 4е на голям надув ако не се охлажда чарджа стават едни ло6и работи :lol: така 4е бесен вси4ко е компромис както
винаги.... затова добрите турбо системи ги прават със адекватно съобразени по големина кулери,алуминиеви тръби със минимална по възможност дължина и оптимален диаметър и тн......вси4ко тва направено както трябва подобрява респонса и намалява турбо лага.....

има доста добри кулери(от супра,скай лаин,и др)който не много големи
доста добре охлаждат нооо за всичко се пла6та.. :D :D
аре със здраве :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook